wich reminds me....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef borisz het volgende:
trouwens straks nog maar stemmen voor de hemelse 100.
Ik kreeg toen ik eerder vandaag probeerde terug te luisteren alleen het eerste uur te horen (14-15 dus), 15-16 uur staat niet op de stream volgens mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
Ik luister het 15-16 uur van Rabbering van gisteren terug atm. Hij start die CD'tjes toch gewoon goed doorAls je het niet weet, klinkt het gewoon alsof er niks aan de hand was
Professionalisme ten top @ 3FM
Het is niet suf, het is gewoon kut met perenquote:
Tis ondoenlijk eigenlijk, er zijn veel te veel leuke albums..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:52 schreef Timo20 het volgende:
wich reminds me....
dat wordt echt best moeilijk![]()
Single edit denk ik?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef Glacier het volgende:
Ja, dat is vaag...waarom is dat toch bij sommige nummers? Ik hoorde onlangs ook al iets wat gecensureerd was op 3FM...
Terwijl ze van de meeste platen wel de ongecensureerde versie draaien..
Misschien dat een insider daar dat ons ff uit kan leggen
De volledige uitzending van gisteren staat online hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ik eerder vandaag probeerde terug te luisteren alleen het eerste uur te horen (14-15 dus), 15-16 uur staat niet op de stream volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |