Ik MAG niet van Michielquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi ChatGirl!![]()
Ga jij as. vrijdag nog naar het Ek-stra weekend cocktail feest? alleen vrouwen mogen komen, vandaar..
Maricha komt vast ook wel, of niet Maricha?
Heu, nee? Waar dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel, jij hier?
Je naam stond vandaag trouwens verkeerd in de Metro (zal je al wel hebben gezien). Zal wel komen doordat die winnares van Hallands Naxt Tap Maddel 'Kim Feenstra' heet.
Hahahaha nee dat meen je niet?! Michiel durft het niet aan om je dronken te zien??quote:
Kom je dan bij mij een borrel drinken?quote:
Op pagina 4 staat een interview met Barbara Karel, daarin wordt jouw naam in een antwoord nog genoemd, maar staat daar dus met een F ipv een V.quote:
Nope, ik moet het hele weekend op het huis van mijn zusje passen. Ik drink daar wel een cocktailquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi ChatGirl!![]()
Ga jij as. vrijdag nog naar het Ek-stra weekend cocktail feest? alleen vrouwen mogen komen, vandaar..
Maricha komt vast ook wel, of niet Maricha?
Dat kan natuurlijk ook best gezellig zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nope, ik moet het hele weekend op het huis van mijn zusje passen. Ik drink daar wel een cocktail
Stond op RadioFreak inderdaad, zelfs de nood-muziekcomputer viel uit... Lijkt me niet prettig werken (understatement).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat 3FM gisteren een tijdje muziek heeft uitgezonden via een CD?! dit n.a.v. de stroomstoring. Zal wel flink stressen zijn geweest toen de computers een voor een uitvielen.
Wel 2 minpuntenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook best gezellig zijn.
Boogie 2Nite !
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:33 schreef Glacier het volgende:
Hoi Maricha en Michiel
En hallo rest van de 3FM SC'ers
Idd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:29 schreef borisz het volgende:
moderne techniek, waar heb je dat voornodig?![]()
Men, dan knijp je hem echt wel eventjes..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Stond op RadioFreak inderdaad, zelfs de nood-muziekcomputer viel uit... Lijkt me niet prettig werken (understatement).
uuuhhm, dat is wel minder ja! dan kun je dus eigenlijk niet echt los gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
Wel 2 minpunten
1. ik ben daar alleen,
2. de dag er op (zaterdag dus) moet ik werken en met een kater gaat dat niet zo heel goed, weet ik uit ervaring.
Ik heb maar ff een trackje van het album van The Arctic Monkeys opgezetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef -Hans- het volgende:
aha! toch nog even een *mute* momentje tijdens MetMichiel...
Oja!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat denk je van Pete Murray...?
Vandaag is er weer een Minigig.
Alles beter dan dat suffe baby liedjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef Glacier het volgende:
Ik heb maar ff een trackje van het album van The Arctic Monkeys opgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |