quote:
Succes alvast. Het feest begint morgen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:57 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb alles al geleerd, doe straks nog één oefenexamen, dan is het genoeg. Als ik nu nog iets ga doen, is dat toch voor volgende week. Dat kan ik nog niet opbrengen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Succes alvast. Het feest begint morgen?
Nederlands. Wiskunde heb ik al 8 Dat lieg ik, 5gemaakt deze weekquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:59 schreef Nesle het volgende:
En zo hoort het
Als je genoeg gedaan hebt dan is het klaar.
Oefenexamen van wiskunde of nederlands?
Weet niet, ik kijk ze niet na. Heb ik een hekel aan en dan weet ik of ik een 4 of 8 haal. Mja, dan wordt het niet beter, hooguit dat ik er zenuwachtig van wordt. Leren/bijles zouden toch geen zin meer hebbenquote:
Vanaf 1 uur na het begin tot een kwartier voor het einde mag je weg jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:03 schreef Nesle het volgende:
Nee, je moet ook wel ff relaxen natuurlijk. Morgen zit je 6 uur
Mag je trouwens eerder weg als je het al af hebt?
Dat ik mezelf een halve burnout leer en dat ik dan nog maar een zesje sta.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Nesle het volgende:![]()
maar waar "vrees" je nou het meest voor dan ?
Een 8 dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:17 schreef Nesle het volgende:
Ik hoor wel vaker cum laude. Maar wat betekent dat nou precies?
Afgerond een .. staan op alles?
quote:Cum Laude (Latijn: laus = lof, cum = met, 'met lof') is een aanduiding die wordt gebruikt als mensen met hoge cijfers slagen voor hun universitair examen of doctoraalexamen. Eveneens wordt de kwalificatie gebruikt voor mensen die op excellent niveau promoveren. Daarboven worden soms nog de kwalificaties Magna cum Laude ('met groot lof') en Summa cum Laude ('met de hoogste lof') gehanteerd. Wordt deze onderscheiding in België zowel aan universiteiten als hogescholen gehanteerd, in Nederland komt het begrip alleen voor bij universiteiten.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat luister/eet je nu? Hele goede combi, ik heb Boston opstaan
Dat is ook stomquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef Nesle het volgende:
Deze is gewoon echt heel slim, en heeft een Bprofiel.
Maar ze loopt er niet mee te koop, dat vind ik dan wel weer goed. een paar bij mij nu ook in de klas"ooooh ik sta een 8.2 gemiddeld hoor, BIJNA een punt hoger dan jij!"
Ik haat dat echt zo verschrikkelijk. Maar dan zijn het ook juist diegenen die zich er helemaal de pletter voor moeten leren. Ik sta nét een 7 gemiddeld, en dat vind ik prima want dan ben ik stempelvrijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is ook stomIk zeg het meestal ook niet, tenzij het rechtstreeks wordt gevraagd. Wat maakt het nou uit.
Stempelvrij?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik haat dat echt zo verschrikkelijk. Maar dan zijn het ook juist diegenen die zich er helemaal de pletter voor moeten leren. Ik sta nét een 7 gemiddeld, en dat vind ik prima want dan ben ik stempelvrij.
Ja maar dat heb ik al is uitgelegd hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Stempelvrij?
Ik stond trouwens in de 1e ook een 8,5 zonder ook maar iets te doenNu niet meer, kost toch wel moeite
Dank jullie wel voor de felicitaties!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvroeg, is dat haar echte naam? Vind het namelijk nogal exotisch klinken. Is ze dat?
Ojaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik al is uitgelegd hoor
7 gem -> niet meer naar banduren -> maandag, woensdag en vrijdag 4+5 uur keuze-uren mag je dan skippen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:41 schreef PhysicsRules het volgende:
Shit, ben hier ingelogd als PR...
Vind het wel mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dank jullie wel voor de felicitaties!!
ja, Davinia is mijn echte naam. Mijn moeder had wat inspiratie toen ze zwanger was van mij. Is soort verbastering van david met een klassiek tintje er omheen. Verder ben ik helemaal Nederlands, ouders ook.
Ohh, dát was het!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze heeft haar dekstempel weg laten laseren, weet je nog?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dank jullie wel voor de felicitaties!!
ja, Davinia is mijn echte naam. Mijn moeder had wat inspiratie toen ze zwanger was van mij. Is soort verbastering van david met een klassiek tintje er omheen. Verder ben ik helemaal Nederlands, ouders ook.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, logisch toch dat het meer is?
365*17= 6205
nog 27 dagen totdat je een jaar geregistreerd bent.
27*17= 459
6205-459= 5746
jouw postaantal is 5742 dus dat klopt gewoon
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
Maar 459, dat gaat niet lukken, mn examens komen eraan
binnen 6 dagenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:54 schreef B.ertha het volgende:
Zo erg, dat mn postgemiddelde ook weer hoger is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |