Zijn ze lekker? Misschien maak ik ze ook wel ooit..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeh, jaloers
maar ik heb nog een muffin
Kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut
Een beetje langer de bedoeling was..dat wel
Mag ik ook een hapje?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou vooruit je mag 'm hebben
ik stop 'm nu in m'n utp-aansluiting![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zijn ze lekker? Misschien maak ik ze ook wel ooit..
dan deel ik 'm in 2quote:
Zien ze er ook muffinerig uit of zijn het meer cakejes? Want dat kan ik ook wel zonder de heer Oetkerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]en retemakkelijk te maken
you need:
- 1 pak chocolate chips muffins bakspul van dr oetker
- 2 eieren
- 125 gram margarine
mixen, in de vormpjes (krijg je erbij) stoppen, ong 16min in de oven (iig wachten tot ze goudbruin zijn, heb ik niet gedaan lijkt mooier) en enjoy![]()
ze zien er wel muffinerig uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zien ze er ook muffinerig uit of zijn het meer cakejes? Want dat kan ik ook wel zonder de heer Oetker
Dat had ik laatst. Stond in het recept 2/3 vol. Dus ik doe dat, had ik langwerpige cakejesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:04 schreef Etcetera het volgende:
nog geen 2 euro voor en pak volgens mijonder de 5 iig
oh ja, stop niet te veel beslag in de vormpjes, dan groeien ze niet echt omhoog maar opzijof je moet een muffinbakvorm hebben natuurlijk
Zou zo kunnen. Maar brownies (quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef Etcetera het volgende:
mss dat ik volgende wel weer wat ga bakkenweet alleen nog niet wat
zo'n kleine chocoladetaart lijkt me ook wel lekker, maar ik denk dat die te veel op brownies lijken
Brownies zijn hoofdzakelijk suiker met boter dat een heel klein beetje gebonden is met bloem. Dus ontzettend slecht voor je lijn bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zou zo kunnen. Maar brownies () zijn eigenlijk gewoon stukjes net niet helemaal gare cake. Misschien is het toch wel heel lekker. Schwarzwalder maar dan zonder slagroom en kersen ofzo
Wat ik me nou afvroeg, is dat haar echte naam? Vind het namelijk nogal exotisch klinken. Is ze dat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:17 schreef PhysicsRules het volgende:
Davinia kan trouwens nu niet bij internet, maar zal vanavond juliie felicitaties in ontvangst neme![]()
Gelukkig is het vies danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Brownies zijn hoofdzakelijk suiker met boter dat een heel klein beetje gebonden is met bloem. Dus ontzettend slecht voor je lijn bijvoorbeeld
Je lust gewoon geen cacao neem ik aan?quote:
Jawel hoor, brownies vind ik alleen niet lekker. Vettige, zompige hap vol deeg dat niet af isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je lust gewoon geen cacao neem ik aan?
Zou best kunnen. Precies dezelfde bereidingswijze, maar dan 10 minuten korter in de ovenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:26 schreef Etcetera het volgende:
dan vallen de brownies van dr oetker waarschijnlijk gewoon onder de noeme chocoladecake
Wat zal ik daar op zeggen. Het is haar echte naam. En ik kan veel woorden verzinnen om haar te omschrijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvroeg, is dat haar echte naam? Vind het namelijk nogal exotisch klinken. Is ze dat?
Waar komt ze vandaan dan? Gewoon nederland?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat zal ik daar op zeggen. Het is haar echte naam. En ik kan veel woorden verzinnen om haar te omschrijven, maar exotisch zit daar niet tussen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat zal ik daar op zeggen. Het is haar echte naam. En ik kan veel woorden verzinnen om haar te omschrijven, maar exotisch zit daar niet tussen.
Dan bij deze nog een keer:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:17 schreef PhysicsRules het volgende:
Davinia kan trouwens nu niet bij internet, maar zal vanavond juliie felicitaties in ontvangst neme![]()
Oh, dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou sorry dat wij alleen Ned 1,2,3 en de Belg hadden
Die zag ik ook al jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:48 schreef B.ertha het volgende:
Deze dan Imaginaaaaaaaaaaaaaaaaaaaary muffin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |