Ja beetje vreemd, dus die examens zijn erg simpel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:38 schreef 61neorej het volgende:
Moderne vreemde talen zijn allemaal erg laag zeg.
Het zijn voornamelijk teksten, dat kun je of dat kun je nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:59 schreef EricT het volgende:
[..]
Ja beetje vreemd, dus die examens zijn erg simpel?![]()
2,1 is van 2006 Compexquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:43 schreef ralphje het volgende:
Ja het schijnt dat er geen maximale N is. In elk geval kon ik zo snel geen regel met betrekking tot een maximale N vinden
Edit: Ik kan in de examens ook geen 2,1 vinden. Vaag
Edit2: Oke ieder jaar wordt er dus een schaal uitgegeven. Maar ik denk dat die 2,1 uit het examen van '00 komt (omdat bij dit cijfer 13 examens betrokken zijn). In het moderne WA1 is het 1,6
Inderdaad! Daar doen we het voor, die 1,8quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef Cerubo het volgende:
[..]
2,1 is van 2006 Compex
Mooi overzicht trouwens, hartelijk dank
.
Norm Latijn![]()
![]()
.
Oh ja, kan ook nogquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef Cerubo het volgende:
2,1 is van 2006 Compex
Bij een normering van 0,6 moet je daarvoor 4,1/9 = 45% goed hebben. Bij 0,1 zelfs 4,6/9 = 51%. Bij 1,1 is het maar 40%.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:08 schreef Lisette18 het volgende:
erg laag voor frans en engels.. 4,7 zou moeten lukken toch
Gewoon een beetje oefenenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef Lisette18 het volgende:
we zullen het zien.. Spanning komt nu wel een beetje:P
Bekijk het zo: Hoe lager de normering, hoe makkelijker het examen, dus hoe hoger de kans op een hoger cijferquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:38 schreef Ashlee het volgende:
niet erg tof die normering van frans en duits zeg![]()
![]()
Nee hoor. een moeilijk examen wordt een beetje omhoog getrokken met een goede norm, maar het best van alles kun je toch echt een makkelijk examen hebben.quote:
Darn, goed gezienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:31 schreef Ashlee het volgende:
En ik voel me echt superdom dat ik er pas de week voor mn examen achterkom dat ik veel beter 's nachts kan leren![]()
-niks op tv
-niemand op msn
-iedereen slaapt>> niemand belt me op, ik kan niemand opbellen, niemand komt langs of vraagt of ik mee ga iets ga doen
waarom heb ik dit niet eerder bedacht![]()
![]()
Klagen bij LAKS is iets voor Nederlandse leerlingen in het algemeen. Het zit vastgebeiteld in ons cultuur.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:32 schreef sanni het volgende:
Klagen bij LAKS is voor losers die het hele jaar hebben zitten suffen en nu hopen via een 'makkelijker'manier alsnog hun examen te behalen.[afbeelding]
Ga je mee 's nachts wat doen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:31 schreef Ashlee het volgende:
En ik voel me echt superdom dat ik er pas de week voor mn examen achterkom dat ik veel beter 's nachts kan leren![]()
-niks op tv
-niemand op msn
-iedereen slaapt>> niemand belt me op, ik kan niemand opbellen, niemand komt langs of vraagt of ik mee ga iets ga doen
waarom heb ik dit niet eerder bedacht![]()
![]()
blijkbaar, maar zelfs leraren vonden de samenvatting te vaag. De leerlingen hebben niet kunnen oefenen met zo'n vage samenvatting aangezien hij over het algemeen heel erg geleid isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:49 schreef Blank_Infinity het volgende:
Nederlands Havo 3145 :|
Was dat ding nou echt zo moeilijk?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:22 schreef Cerubo het volgende:
Ik weet nu al dat ik ga klagen voor Latijn, wie doet mee![]()
.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:11 schreef zquing het volgende:
[..]
niet dat ik het heb maar ik klaag lekker mee
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:59 schreef Fukjoeman het volgende:
van kind tot burger is echt te treurig saai
En jij leert juist de informatie die volledig irrelevant is en niet gevraagd gaat worden op het examen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:22 schreef Ashlee het volgende:
Vinden jullie het ook zo lievvvvv van Willem I dat hij de troon opgaf omdat hij wilde trouwen met een katholieke belgische hofdame![]()
![]()
![]()
Je vergeet het belangrijkste, dat zowel de liberalen als de confessionelen toegaven aan iets waar ze eigenlijk niet mee eens waren, om hun eigen dingetje te bereiken. maar inderdaad, een happy end it is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:03 schreef DahaKa het volgende:
awww dat klinkt cute, weetje wat mij heeft geraakt? Dat het einde van de schoolstrijd kwam en de orthodox-protestanten en khatolieken na zóveel jaar EINDELIJK gedeeltelijk gesubsidieerd worden door de overheid... wat een happy end
En dat vind ik nou het mooiste ! Ze passen zich eindelijk aan elkaar aan! Ze zijn niet de enigen op de wereld!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:58 schreef Twinky het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste, dat zowel de liberalen als de confessionelen toegaven aan iets waar ze eigenlijk niet mee eens waren, om hun eigen dingetje te bereiken. maar inderdaad, een happy end it is.
Uiteraard, weet je hoe moeilijk dat was!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:22 schreef Cerubo het volgende:
.
Count me in!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:22 schreef Cerubo het volgende:
.
Net als bij Wiskunde en Aardrijkskunde. Het is elk jaar toch hetzelfde liedje.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:29 schreef MrManiak het volgende:
Eco zullen wel veel klachten over komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |