quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef k_i_m het volgende:
Wij gingen ooit een keer naar de Mac D. met iemand erbij die anorexia had. Wij hadden (ook wel een beetje expres) bijzonder veel besteld. Ik geloof dat ik een mc chicken menu had, 2 hamburgers en kipnuggets.
Toen wij al ruim 20 minuten aan het vreten waren rende het meisje weg om de twee happen die ze van haar hamburger genomen had uit te kotsen omdat wij zo ongegeneerd aan het schransen waren.
Ik denk niet dat dat de reden was, ik denk eerder dat ze het uitkotste omdat ze niet dik wilde worden van die 2 happenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef k_i_m het volgende:
Toen wij al ruim 20 minuten aan het vreten waren rende het meisje weg om de twee happen die ze van haar hamburger genomen had uit te kotsen omdat wij zo ongegeneerd aan het schransen waren.
Dat zouden ze ook vast liever doen dan kotsen. Maar ja, je moet wel eten, anders denkt je omgeving dat er iets mis is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap niet dat je je eten uitkotst, eet dan niet.
dan krijg je wel te weinig binnen hequote:
hoevaak heb je hier al niet gezegt dat je zin ergens in had maar niet mocht etenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan ook echt niet zonder eten. Ik ontzeg mezelf ook niet echt veel, als ik een keer ergens zin in heb wat eigenlijk te vet is of niet goed is ga ik gewoon een keer extra sporten.
Ga effe 2 seconden sporten joh!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hoevaak heb je hier al niet gezegt dat je zin ergens in had maar niet mocht eten
dus ontzeg je jezelf wel veel volgens mij
ik sport nooit 2 secondenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef k_i_m het volgende:
.
[..]
Ga effe 2 seconden sporten joh!. Je zou me toch negeren?
.
beetje rare combinatie maar als je spinazie eet wil ik wel mee komen etenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef Alcarin het volgende:
* Alcarin slaakt even een hele diepe zucht...
Nou ja, tralala, wat zal ik eens gaan eten vandaag? Spinazie en tomaten, dat smaakt vast wel goed samen?
nee hoor ik ga weer verder met negerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |