In games is een reeds langlopend Second Life topic. Maar geen leuk sfeertje in dat forumquote:Op maandag 14 mei 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
Zelf vind ik het niet zo simpel.
Ja in het begin kan je ook gratis kleding en goodies krijgen maar ik heb nog geen idee wat ik er verder moet doen.
Hoe maak ik mijzelf langer, andere kleding, ga ik geld verdienen en zo.
Beetje geduld hebben denk ik.
Kunnen we geen help second life topic openen? O die is er misschien in het games topic
Ga snel kijken
Er zijn ontzettend veel 2nd life topics zo te zienquote:Op maandag 14 mei 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
Zelf vind ik het niet zo simpel.
Ja in het begin kan je ook gratis kleding en goodies krijgen maar ik heb nog geen idee wat ik er verder moet doen.
Hoe maak ik mijzelf langer, andere kleding, ga ik geld verdienen en zo.
Beetje geduld hebben denk ik.
Kunnen we geen help second life topic openen? O die is er misschien in het games topic
Ga snel kijken
Die is inderdaad wel HEEL triest zeg.......... too pruts, too be prutser, PRUTSERS !quote:Op maandag 14 mei 2007 17:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De redactie is zeker op zoek naar de spelfout .....
[afbeelding]
Sommige mensen komen niet meer bij uit narcosequote:Op maandag 14 mei 2007 18:29 schreef SiRojK het volgende:
Kostenplaatje voor proteses van Nasty: 5000.... Dat moet ze over 20 jaar weer betalen.. Het kost haar nu 15.000, das toch al een leuke prijs
Dezelfde fout die de internetredactie recentelijk ook maakte ... Toeval?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De redactie is zeker op zoek naar de spelfout .....
[afbeelding]
Van het hele programma klopt geen bal meer.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik mis Ilona, Nena, Sylvia , Bart en zelfs soms Natanael.......
Wie moet in hemelsnaam die miljoenen winnen??? Ik gun het ze allemaal niet...
Het makkelijkste is om 10 biefstukken in de pan te leggen. Iedere minuut eentje uit de pan halen ...... Vervolgens proefondervindelijk bepalen welke je de lekkerste vind .......quote:Op maandag 14 mei 2007 18:33 schreef Tissik het volgende:
Prikken of opensijden is ook niet aan te raden, tenzij je graag een lap leer op je bord hebt liggen (want het vocht loopt er dan uit).
Heb je nog meegekregen dat brian een leuk gesprek over lepels jou, je zus en je vrouw had?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:31 schreef Reza-impreza het volgende:
Amanda: Hoe weet je dat het vlees goed is? 2xEric : dan moet je er een beetje in prikken , of opensnijden ( mijn God ! het zal je vrouw maar wezen?)
Antwoord 1 = jaquote:Op maandag 14 mei 2007 18:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je nog meegekregen dat brian een leuk gesprek over lepels jou, je zus en je vrouw had?
Hij vond jullie heel leuk
Ik heb er een filmpje van, maar omdat ik me toch een beetje verbonden voel met brian, vind ik het niet terecht om het up te loaden
Was het je vrouw of je zus, die amanda tot in de WC stalkte?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:39 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Antwoord 1 = ja
Antwoord 2 = moet je dan vooral niet doen![]()
aaarg , Amanda is een jaloers typetje , de waarheid is anders , zij kwam ons checkenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was het je vrouw of je zus, die amanda tot in de WC stalkte?
Amanda vond dat wijf iig niet sporen
owjee krijgen we die boeiende discussie nu hier?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:39 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Antwoord 1 = ja
Antwoord 2 = moet je dan vooral niet doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |