je heb gelijkquote:Op maandag 14 mei 2007 16:46 schreef BereNDD het volgende:
ja ja, jij een serieus topic... ik begin er niet eens aan
tot sinas![]()
Wie: je vriendin of je buurvrouw?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:47 schreef playboy360 het volgende:
ik meen dit serieus
ik wil haar niet kwijt
Wie? De buurvrouw? Het kindje? Je eigen vriendin?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:47 schreef playboy360 het volgende:
ik meen dit serieus
ik wil haar niet kwijt
1: met je mondquote:Op maandag 14 mei 2007 16:45 schreef playboy360 het volgende:
1.ten eerste hoe vertel ik mijn vriendin dit
2. kan ze echt zwanger zijn de eerste keer raak dat gebeurt toch aleen in films
help
vooral 1 is belangerijk ik wil haar niet kwijt
mijn vriendin ik hou van haarquote:Op maandag 14 mei 2007 16:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie? De buurvrouw? Het kindje? Je eigen vriendin?
Duidelijk geval van onzin topic. slotjequote:Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef playboy360 het volgende:
[..]
mijn vriendin ik hou van haar
per slot van rekkening was het haar eigen schuld
ze had nooit meer tijd voor me en was altijd bij oma
schijnbaar dat is volgens mama zoquote:Op maandag 14 mei 2007 16:50 schreef LENUS het volgende:
Maar je hebt dus dezelfde vrouw liggen douwen als je vader?
Oud? In deze situatie verbaast het me niets als ze pas 30 was.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:50 schreef vosss het volgende:
Het was oma d'r schuld! Net goed dat dat oud lijk nu eindelijk de pijp uit is!!!
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:50 schreef vosss het volgende:
Het was oma d'r schuld! Net goed dat dat oud lijk nu eindelijk de pijp uit is!!!
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef playboy360 het volgende:
[..]
edit
ik wil geen pappa worden in hoeverre kan ik als verwekker aansturen op een abortus??
Och, zolang ie maar van z'n moeder afblijft.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:52 schreef Copycat het volgende:
Wat vindt je pa ervan dat jij onder zijn duiven schiet?
Breng 'm nu niet op ideeën!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Och, zolang ie maar van z'n moeder afblijft.
Haar schuld? Volgens mij spoor jij niet echt en heeft die vriendin wat beters nodig dan jou.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef playboy360 het volgende:
[..]
edit
ik wil geen pappa worden in hoeverre kan ik als verwekker aansturen op een abortus??
ik ben niet van plan ooit nog eens iemand te nemen die veel en veel ouder isquote:
Hij is nog aan het sparen, denk ik. Een Playboy kost wel wat meer dan 2 Euro 50, toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:54 schreef Nosh het volgende:
Inmiddels aangekomen bij het gefrustreerde mannen-verhalen gedeelte van je playboy ?
Ja boeie.. en je kan je kinderen later mooi vertellen dat mamma het nog met opa gedaan heeftquote:Op maandag 14 mei 2007 16:53 schreef playboy360 het volgende:
ach ja me pa dat zou hem worst wezen
Ja 3,60 denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is nog aan het sparen, denk ik. Een Playboy kost wel wat meer dan 2 Euro 50, toch?
Daar had je eerder aan moeten denken!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:54 schreef playboy360 het volgende:
ik wil haar niet kwijt en ik wil geen kind
doe me een lol zegquote:Op maandag 14 mei 2007 16:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja boeie.. en je kan je kinderen later mooi vertellen dat mamma het nog met opa gedaan heeft
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja boeie.. en je kan je kinderen later mooi vertellen dat mamma het nog met opa gedaan heeft
het klopt dat ik geen serieuze topics heb in myatquote:Op maandag 14 mei 2007 16:56 schreef JoopK het volgende:
volgens mij is playboy360 een kloon, daarnaast is geen enkel topic van hem wat ik heb gezien serieus... de vriendin van playboy360 zou dom zijn als ze playboy360 niet meteen bij de vuilnis zou zetten, als ze dat niet doet is ze blijkbaar aan vriend playboy360 gewaagd.
wil dan details over hoe ik haar geneukt heb ofzoquote:Op maandag 14 mei 2007 16:58 schreef Armageddon het volgende:
Als ik kijk hoe jij hier tekst loopt neer te plempen, dan heb ik te maken met iemand met het IQ van een doperwt en de uitstraling van een zak cement. Am I right?
Ik ben er bang voor. Kun je je voorstellen hoe die buurvrouw eruit moet zien...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:58 schreef Armageddon het volgende:
Als ik kijk hoe jij hier tekst loopt neer te plempen, dan heb ik te maken met iemand met het IQ van een doperwt en de uitstraling van een zak cement. Am I right?
Maar is die buurvrouw een beetje te pruimen?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:59 schreef playboy360 het volgende:
[..]
wil dan details over hoe ik haar geneukt heb ofzo
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Kun je je voorstellen hoe die buurvrouw eruit moet zien...
Eet een koe gras?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:59 schreef playboy360 het volgende:
[..]
wil dan details over hoe ik haar geneukt heb ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |