quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:06 schreef Dimelo het volgende:
in eeen auto op een bouwterrein
dan moet je wel heeel snel kunnenquote:
quote:toiletten van een cafe zijn ook spannend
wehehehequote:Op woensdag 30 mei 2007 01:06 schreef Dimelo het volgende:
in eeen auto op een bouwterrein waar snachts geen hond komt.. Komt de politie even een kijkje nemen:p is me net overkomen
de politie is je grootste vriend
noodstop zit gekoppeld aan een alarmbel, en ja... als er dan geen echte storing is hebben ze'm ook weer zo aan de praat, maar 't geeft idd genoeg tijd voor een snelle ****beurtquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
er zit toch zo'n speciale noodstopknop?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mij ook niet, als ik onderstaande foto zo bekijk...![]()
[afbeelding]
![]()
Ik kan je uit ervaring vertellen: De politie surveilleert ook in het Vondelparkquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:06 schreef Dimelo het volgende:
in eeen auto op een bouwterrein waar snachts geen hond komt.. Komt de politie even een kijkje nemen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen: De politie surveilleert ook in het Vondelpark
Op een receptie, achter het gordijn, terwijl heel je familie op 5 meter afstand zit
Dat je na het klimmen nog energie hebt voor een vrijpartij...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:12 schreef Gripper het volgende:
Dit ding.
[afbeelding]
Monte Cervino, een klimhal in Bergschenhoek waar je behalve binnen ook aan de buitenkant bovenop kan klimmen. Bovenop (34 m hoog) heb je uitzicht over het hele recreatiegebied, en er is een dakterras begrensd door een betonnen muurtje van ongeveer een meter hoog. Je bent daarboven niet vaak alleen, dus als het eens zo is moet je die kans met beide handen aanpakken![]()
Op elke plek waar wel mensen zijn (als je dat eventueel wilt), maar waar je wel ongestoord je gaan kan gaan. DUHH!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Leylal84 het volgende:
Waar hebben mensen stiekem sex?
de Groene ster in Leeuwarden is ook een bekend recreatie gebiedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:58 schreef Dimelo het volgende:
Twiske(y) zo een recreatie gebied.. aan het water.. als net de laatste koters zijn opgerot:d
dat ligt in Zaandam , en daar heb je ook zon nudistenstrand toch ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:58 schreef Dimelo het volgende:
Twiske(y) zo een recreatie gebied.. aan het water.. als net de laatste koters zijn opgerot:d
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |