ja uberhaupt waarom moet een half uurtje niks doen 200 euro kosten??quote:Op maandag 14 mei 2007 13:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
CBR is de grootste kutorganisatie die er bestaat. Ze naaien je daar zoooooo hard.
"je keek te goed, sorry, gezakt"
ik heb -echt- het idee dat ze daar een zakkingspercentage hebben ja, immers, als jij zakt zijn zij 200 euro rijker...
gokje: excuses. Als je geluk hebt that is.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:44 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ja uberhaupt waarom moet een half uurtje niks doen 200 euro kosten??
Trouwens mijn rijschool is bezig met "de baas"te bellen om direct een klacht in te dienen... Mijn Instructrice had al met de examinator gesproken toen ik al uit de auto was en hun erin... En vond het toen al onzin en maakte dat pun ook als van dat ik daar gewoon 50 mocht, over neit kijken is er helemaal niets gezegt toen, pas toen ik nog in discussie ging op het gesprek... Dus het word bellen en kijken wat daar uit komt....
dat had ik op mijn eerste examen.. ik reed de straat uit en bij het eerste de beste kruispunt staat die idioot vol op de remquote:Op maandag 14 mei 2007 13:46 schreef BobRooney het volgende:
Alle keren dat ik gezakt ben, hadden ze gewoon gelijk . 2 x een ingreep gehad
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:37 schreef hierissiedan het volgende:
... en zelfs de vorige keer dat ik zakte daar nog een compliment op kreeg....
Bij mij was het 180euro... en in 1 keer gehaaldquote:ja uberhaupt waarom moet een half uurtje niks doen 200 euro kosten??
Inderdaad. Paupers die het rijbewijs niet in één keer halenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:15 schreef rival het volgende:
iedereen klagen over het cbr en ik haal 2 rijbewijzen zonder enig probleem. kreeg bij beide de complimenten dat ik zo goed reed
lijkt mij ook... 3 strikes your OUT!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef Adidah het volgende:
[..]
Inderdaad. Paupers die het rijbewijs niet in één keer halen. Ze moeten een regel instellen die iedereen slecht 3 kansen geeft om te slagen. Lukt dat niet dan neem je voortaan maar lekker de benenwagen
.
en trouwens als jijzelf wist dat je daar 50 mocht had je ook 50 moeten rijden, en niet halfzacht bij de 40 gaan hangen omdat je zelf ook niet meer weet of het 30 of 50 is, dat is besluiteloosheid, en dan kan je daar idd op zakken ... je moet iets beslissen, en daar dan aan vast houden tot je het andere zeker weet.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:37 schreef hierissiedan het volgende:
...
(op dat industrie terein waar ik 50 mocht en ik dus een paak keer met 40 de kruispunten naderde... dus te hard als je maar 30 mag....)
...
Ik denk dat hij bij het naderen van het kruispunt zelf terugzakte naar 40, niet dat hij de hele weg waar je 50 mocht 40 heeft gereden.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:22 schreef immortalsean het volgende:
ik ging op m'n rijexamen zelfs tegen m'n examinator in, hij vond dat ik wel voor die bus langs kon schieten, en ik bleef gewoon lekker wachten ... en zonder op- of aanmerkingen geslaagd in één keer (na 2.5 maand rijles) ... jij bent dus gewoon flink gepwnd!
[..]
en trouwens als jijzelf wist dat je daar 50 mocht had je ook 50 moeten rijden, en niet halfzacht bij de 40 gaan hangen omdat je zelf ook niet meer weet of het 30 of 50 is, dat is besluiteloosheid, en dan kan je daar idd op zakken ... je moet iets beslissen, en daar dan aan vast houden tot je het andere zeker weet.
Gebruik van de auto moet je zelf betalen bovenop de kosten van het examen, die 180 gaat naar het rijk. Ff een sommetjequote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Bij mij was het 180euro... en in 1 keer gehaald
Maja,
Auto en benzine/diesel, denk toch even aan 20 euro.
Alle formele zooi van rijbewijs checken en dergelijke en aanvraaggezeik: 60 euro..
100 euro over.. daarvaan gaat er misschien 60euro naar de examinator, en 40euro naar je instructeur... (ik ben van mijn eigen rijschool uitgegaan).
Klaar..
Heel stoer, maar als jij een examinator had gehad die je wilde naaien dan was jij nu ook mooi gezaktquote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef ikJur het volgende:
huillie topic. leer gewoon rijden retard. ik heb t allemaal in 1 keer gehaald, je moet gewoon beetje ouwehoeren met die examinatoren.
ik reed idd 50 en naderen van kruispunt 40.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij het naderen van het kruispunt zelf terugzakte naar 40, niet dat hij de hele weg waar je 50 mocht 40 heeft gereden.
ik heb er geen topic voor geopend, maar de keer dat ik zakte was volkomen terecht hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
* gebruikersnaam wacht nog op het eerste topic van iemasnd die vind dat die terecht gezakt is, en niet het CBR de schuld geeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |