Op zich had ik wel plannen, maar dit doet me toch weer twijfelen inderdaad. Het zou wel héél prettig zijn als we er na dit seizoen vanaf zijn, die teringbende. Enige jammere is dat je van tevoren weet dat het DSB-stadion vol zal zitten met een stel gloryhuntende stokjes-josti's.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Denk dat dit de neusjes zelf ook als muziek in de oren klinkt
Wat dacht je van geen PO's?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:31 schreef borisz het volgende:
ik wil echte playoffs dus best of 5 ofzo of niet.
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:23 schreef BB-boy het volgende:
Ik ben iig blij dat de knvb z'n kop niet in het zand steekt.
Tis een heel goede speler hoor, t is juist een groot pluspunt dat hij ook tegen Ajax gewoon wou presteren, dat maakt je een topsporter.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:26 schreef BoNi het volgende:
[..]![]()
Omdat ze alleen maar kijken naar het aantal bezoekers (lees: hoeveel het oplevert) en niet naar de mening van de supporters?
Hij is geen Aissatiquote:
Ja ik wil hem een keer in het centrum zien spelen. Er moet zo weinig mogelijk gewijzigd worden in het elftal dus Heitinga op het middenveld laten staan. Dus dan wordt het hoogstwaarschijnlijk van der Wiel achterin, ondaks dat hij veel talent heeft, heeft hij nog maar 3 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld en we hebben al aardig wat talent verneukt of ze te vroeg te brengen bij zeer belangrijke wedstrijden. Daarom dacht ik mischien Ogararu in het centrum en van der Wiel op links.quote:
Ja, en die wedstrijden speelde-ie niet aan de zijkant volgens mij. Twente uit zeker weten niet. 'Gewoon' Ogararu aan de zijkant en V.D. Wiel in het centrum, wat mij betreft. En al helemaal niet op links, daar staat Emanuelson.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:17 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ja ik wil hem een keer in het centrum zien spelen. Er moet zo weinig mogelijk gewijzigd worden in het elftal dus Heitinga op het middenveld laten staan. Dus dan wordt het hoogstwaarschijnlijk van der Wiel achterin, ondaks dat hij veel talent heeft, heeft hij nog maar 3 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld en we hebben al aardig wat talent verneukt of ze te vroeg te brengen bij zeer belangrijke wedstrijden. Daarom dacht ik mischien Ogararu in het centrum en van der Wiel op links.
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:17 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ja ik wil hem een keer in het centrum zien spelen. Er moet zo weinig mogelijk gewijzigd worden in het elftal dus Heitinga op het middenveld laten staan. Dus dan wordt het hoogstwaarschijnlijk van der Wiel achterin, ondaks dat hij veel talent heeft, heeft hij nog maar 3 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld en we hebben al aardig wat talent verneukt of ze te vroeg te brengen bij zeer belangrijke wedstrijden. Daarom dacht ik mischien Ogararu in het centrum en van der Wiel op links.
Mooie portretten.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:33 schreef Houniet het volgende:
Hier wat documentaires over Patrick, Winston en Louis. Ze zijn ooit al eens langsgekomen, maar wellicht voor degene die ze gemist hebben
Louis van Gaal
Patrick Kluivert
Winston Bogarde
Allemaal dus thuisblijven!!quote:Het verzet van de supporters tegen de playoffs groeit. Afgelopen weken werden er al acties gevoerd en de opkomst bij de cruciale duels in de playoffs was belabberd te noemen. Ook de AFCA Supportersclub liet weten tegen de voortzetting van de playoffs te zijn. De AFCA Supportersclub zal samen met de SVA de andere supportersverenigingen van eredivisie clubs gaan benaderen en vragen een petitie te ondertekenen waarin zij aangeven tégen voortzetting van de play-offs te zijn. Tevens wil zij de mening van de nieuwe directie van Ajax over de playoffs weten.
Ajax Netwerk
Ondertussen liet manager wedstrijdzaken van de KNVB, Bert van Oostveen op Nu.nl weten de duels tussen AZ en Ajax te willen afwachten alvorens conclusies te trekken. "Ik vind het nog niet verontrustend. Pas als de stadions bij de komende duels tussen AZ en Ajax opnieuw half leeg zijn, weten we dat we met een serieus probleem hebben te maken. Dat zullen we dan structureel moeten aanpakken." [reageer]
ben bang van welquote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef Sethje het volgende:
Bij AZ zal het toch wel vol zitten..dom volk daar
Hopelijk gaan ze weer hard op z'n neus.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef Sethje het volgende:
Bij AZ zal het toch wel vol zitten..dom volk daar
Dat bij Ajax-Feyenoord vorig jaar maar 30.000 man zat (en andersom ook) was al een teken aan de wand. Blind zijn is echt een vak op zich.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |