Met je kut PIquote:Op maandag 14 mei 2007 16:37 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Niet alles is serieus bedoeld.![]()
Gabri mag in de return weer mee doen. Alsmede Edgar Davids.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:01 schreef Robar het volgende:
Ja, ik vind het zeer gunstig dat we eerst uit spelen.
Alleen jammer dat de verdediging weer uitgedunt is.
Wanneer mag Gabri weer spelen?
Ik vind dit prima! Gabri mag de return pas weer spelen. Net als Edje.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:01 schreef Robar het volgende:
Alleen jammer dat de verdediging weer uitgedund is.
Ogararu - VD Wiel - Vermaelen - Emanuelson
-------------------Heitinga -----------------------
-----------Sneijder ---- Perez-------------
--de Mul ------ Huntelaar --------- Babel-----
Als Gabri mag spelen, wordt het weer een ander verhaal
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:06 schreef Robar het volgende:
Ik ben echt een ongelofelijke fan van Heitinga
quote:Hamburger SV is bezig met een renovatie van de selectie. Op een lijstje van zes spelers die volgens sportblad Der Kicker naar een andere club mogen uitzien, komt ook de naam voor van Nigel de Jong. Tegenover Voetbal International ontkent coach Huub Stevens echter dat de middenvelder moet vertrekken.
De Jong werd de afgelopen weken door verschillende Duitse media genoemd als een van de spelers die niet langer voorkomt in de toekomstplannen van HSV. De Nederlandse international speelde dit seizoen, mede door blessures, slechts zeventien wedstrijden. Tijdens de winterstop van het seizoen 2005/2006 werd de 22-jarige middenvelder overgenomen van Ajax.
Besart Berisha en Raphael Wicky hebben volgens Der Kicker inmiddels van de clubleiding te horen gekregen dat zij ondanks een doorlopend contract mogen vertrekken. Naast De Jong zouden ook Benny Feilhaber, Boubacar Sanogo en Juan Pablo Sorín op korte termijn vernemen dat komend seizoen geen prijs meer wordt gesteld op hun diensten.
Lieve neuzen,quote:Manager competitiezaken Bert van Oostveen van de KNVB noemt het in een reactie "nog te vroeg om zwaarwegende conclusies te trekken". "Ik vind het nog niet verontrustend. Pas als de stadions bij de komende duels tussen AZ en Ajax opnieuw half leeg zijn, weten we dat we met een serieus probleem hebben te maken. Dat zullen we dan structureel moeten aanpakken."
Dat middenveld is veels en veels te zwak. Daarnaast gaan Perez en Sneijder elkaar behoorlijk in de weg lopen.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:01 schreef Robar het volgende:
Alleen jammer dat de verdediging weer uitgedund is.
Ogararu - VD Wiel - Vermaelen - Emanuelson
-------------------Heitinga -----------------------
-----------Sneijder ---- Perez-------------
--de Mul ------ Huntelaar --------- Babel-----
Als Gabri mag spelen, wordt het weer een ander verhaal
Hoop het ook, ik ben een voorstander van Rock, paper en scissor.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:13 schreef Fetai het volgende:
Naar aanleiding van het volgende bericht: http://www.nu.nl/news/107(...)f_van_play-offs.html
[..]
Lieve neuzen,
ga alsjeblieft niet naar de finale van de playoffs toe, om in het vervolg voor eens en altijd van dit vreselijke systeem af te zijn.
Groetjes uit Rotterdam![]()
Denk dat dit de neusjes zelf ook als muziek in de oren klinktquote:Op maandag 14 mei 2007 17:13 schreef Fetai het volgende:
Naar aanleiding van het volgende bericht: http://www.nu.nl/news/107(...)f_van_play-offs.html
[..]
Lieve neuzen,
ga alsjeblieft niet naar de finale van de playoffs toe, om in het vervolg voor eens en altijd van dit vreselijke systeem af te zijn.
Groetjes uit Rotterdam![]()
Of best-of-seven, net als in basketbal. Met vier kwarten en een schotklok.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:31 schreef borisz het volgende:
ik wil echte playoffs dus best of 5 ofzo of niet.
die verrader?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:59 schreef Loserkid het volgende:
Kunnen we vertonghen niet terug halen voor zondag?
quote:Van der Wiel mee met Onder 19
Amsterdam, 14 mei 2007
Gregory van der Wiel doet deze week met Oranje onder 19 jaar mee aan het EK-kwalificatietoernooi in Engeland. De jonge verdediger meldt zich woensdag wel weer in Amsterdam omdat Ajax hem hard nodig heeft in de play-offs.
Van der Wiel stapte zondagavond op het vliegtuig naar Engeland om zich bij de andere internationals te voegen. Naast Van der Wiel doen ook Ajacieden Christian Supusepa, Vurnon Anita en Siem de Jong mee aan het kwalificatietoernooi. Ajax-keeper Koen Verhoeff maakte eveneens deel uit van de selectie, maar hij haakte op het laatst geblesseerd af.
Oranje begint dinsdag in kwalificatiegroep 3 met een wedstrijd tegen Tsjechië. Dat is het enige duel waar Van der Wiel aan mee kan doen. Woensdag vliegt hij weer terug naar Amsterdam omdat Ajax hem zondag tegen AZ waarschijnlijk goed kan gebruiken. Donderdag speelt Oranje tegen Engeland, zondag eindigt het toernooi met een wedstrijd tegen Rusland. De winnaar van groep 3 plaatst zich voor het EK, dat in juli in Oostenrijk gehouden wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |