hoezo verzekeringsfraude? als je gewoon normaal auto rijdt en je vind het leuk om 50x per dag die zijstraat uit te rijden, je volledig aan de verkeersregels houdende?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:13 schreef Klonk het volgende:
Ja, dat is strafbaar en het heet verzekeringsfraude.
idd denk je echt dat je dag in dag uit een claim in kan dienen zonder dat het opvalt...dan mag je meteen wel een paar dozijn valse id's en adressen aanschaffenquote:Op maandag 14 mei 2007 12:13 schreef Klonk het volgende:
Ja, dat is strafbaar en het heet verzekeringsfraude.
ik denk van niet, je hebt bij al die ongelukken nooit schuld gehad toch? Want je had voorrang.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:16 schreef Motionblur het volgende:
[..]
idd denk je echt dat je dag in dag uit een claim in kan dienen zonder dat het opvalt...dan mag je meteen wel een paar dozijn valse id's en adressen aanschaffen![]()
Dat is volstrekt legaal.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:15 schreef dvdk het volgende:
[..]
hoezo verzekeringsfraude? als je gewoon normaal auto rijdt en je vind het leuk om 50x per dag die zijstraat uit te rijden, je volledig aan de verkeersregels houdende?
jou verzekering zal je er niet uitgooien aangezien de verzekering van de andere partij jou moet betalen toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Voorrang mag je niet nemen, voorrang kan je krijgen.....en een verzekering knikkert je waarschijnlijk er al uit na 3 x ongeluk in 3 dagen
Hij komt van rechts sukkel.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:18 schreef blablaa het volgende:
dit doe je met opzet en met opzet doe je het expres en dat is wel strafbaar dat heet verzekeringsfraude. hoop je nooit tegen tekomen anders gaf ik gas bij![]()
Ware het niet dat je geen recht op voorrang hebt, maar dat de andere weggebruikers verplicht zijn jouw voorrang te verlenen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:12 schreef dvdk het volgende:
Want, voorrang nemen is niet illegaal toch? als je't hebt? (Zolang je geen fietsers of voetgangers aanrijdt)
dat kan wel zijn maar constant een claim indienen om verzekeringsgeld te innen, zoals je zei 30x elke dag, duid toch echt wel op een plan je verzekering op te lichten. het zou echt absurd zijn dat dit je elke dag TOEVALLIG gebeurt dus zo geniaal vind ik je plan nietquote:Op maandag 14 mei 2007 12:17 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik denk van niet, je hebt bij al die ongelukken nooit schuld gehad toch? Want je had voorrang.
Het komt door al die andere weg-piraten die JOU rammen.
dat is voor mongolen als TS alleen maar mooi meegenomenquote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Heb je ook al het risico meegenomen dat je niet door een 50 km/u rijdende auto maar een met 90 km/u rijdende auto wordt geraakt, een whiplash oploopt en voor de rest van je leven verlamd vanaf je nek in een rolstoel terecht komt?
ja tuurlijk, eventueel kan je een motorpak aandoen en helm op. En een kussen tegen je deur.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Heb je ook al het risico meegenomen dat je niet door een 50 km/u rijdende auto maar een met 90 km/u rijdende auto wordt geraakt, een whiplash oploopt en voor de rest van je leven verlamd vanaf je nek in een rolstoel terecht komt?
Overigens als jij van rechts komt, dan rijdt de andere partij op de bestuurderskant in. Lijkt me niet echt prettig
je moet wat tot je volgende collegequote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef Isdatzo het volgende:
sowieso iedereen die hier serieus op in gaat
Ik weet niet of je ooit een auto hebt gezien die met 90 tegen een boom aan is geramd, maar daar helpt een motorpak echt niet bij (afgezien van het feit dat de bergingswerkers je makkelijker in een keer uit het wrak de kist in kunnen laden.)quote:Op maandag 14 mei 2007 12:23 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja tuurlijk, eventueel kan je een motorpak aandoen en helm op. En een kussen tegen je deur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |