In mijn studententijd heb ik een zeer goedkoop flatje kunnen regelen in een tamelijk onfrisse buurt. Een leuke woning maar dan krijg je er wel plebs, zigeuners, bijstandtrekkers en asielzoekers voor terug. Midden in de nacht wil de stereotoren van de buurman nog wel eens vol open gaan, want werken is voor de dommen is zijn credo! Die geluidsoverlast heb ik deels geaccepteerd en vind het niet erg dat ik minimaal 1X per maand de buren vermanend moet toespreken.
Wat ik wel erg vind is het afval wat mensen van het balkon flikkeren. Het is daarom van belang niet je auto onder een van die balkonnetjes te zetten. Zo is er ooit eens een koelkast (!!!!!!) op een auto gepleurd en bleken de daders niet verzekerd te zijn! Buiten dit incident worden er regelmatig vuilniszakken, bankstellen, tafels en stoelen op de binnenplaats gedropt. Voor een buitenstaander gaan nu al de oren klapperen, maar triest genoeg voor mij niks nieuws aan de zon.
Afgelopen zondag echter is wat mij betreft het absolute dieptepunt bereikt. Een Marokkaanse familie zijn onlangs verblijd met een wolk van een baby. Deze wolk blijkt naast heel hard te kunnen krijzen, ook machtig te kunnen poepen. Hoe ik dit weet? Ze hebben geen zin om die poepluiers in huis te houden, dus vandaar dat ze de luiers gewoon van het balkon af tyfen
Mijn vraag: wat voor asociale tyfeslijer ben je als je POEPLUIERS op een openbare binnenplaats gooit. Wat voor manieren heb je dan meegekregen?
SAMENVATTING: buren gooien poepluiers van het balkon
[ Bericht 0% gewijzigd door LENUS op 14-05-2007 15:56:20 ]
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".