abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195532
Ook ik was min of meer getuige van het "gebeuren": de indringers die rond half 11 het terrein van BB wisten binnen te dringen.
Anderen hoorden hoe de regie riep: "opzouten jullie", ik nam duidelijk mensen bij de buitendeur waar, gevolgd door een enorm gegil, waarop de streams op testbeeld gingen voor de rest van de dag, zoals bekend.

Het gerucht dat hierop volgde (dat Ruud mishandeld zou zijn) lijkt opgeblazen en ongeloofwaardig, maar ik heb vooralsnog geen bweijzen gezien/gehoord dat het niet zo was !

Veronica heeft, in haar BB dagoverzicht, wél een verklaring voor het gegil dat ik hoorde:

"Mona vindt het nog veel te vroeg om wakker te worden, als Big Brother haar wekt. De mannen zijn dan al lang klaarwakker. Volgens Mona is het pas twaalf uur. Ze moest eens weten, het is nog maar amper half elf. Mona heeft dezelfde problemen met de tijdsbeleving als de anderen tijdens hun eerste week in het
huis hadden. Vol goede moed stapt ze dan maar de douche binnen, vandaag gaat ze er weer lekker fris tegenaan! Het gegil is oorverdovend. Oeps, de boiler was leeg… Later aan de eettafel zal iedereen er nog smakelijk om lachen, Mona’s “Aah!” en “Ooh!” worden met veel gevoel voor drama geïmiteerd."

Goh..wat toevallig, gegil rond exact het tijdstip van de "overval" !

De tv uitzending van zondag avond schepte ook al geen duidelijkheid: ten eerste liet veronica wéér dezelfde beelden zien die we met z'n allen al 100 keer hebben gezien (veronica blijkt vooral gek te zijn op haar eigen weekopdrachten, zoals de hometrainer).
Kennelijk is 24 uur opname per dag nog steeds niet genoeg om afwisseling in beeld te brengen !
Wat me vervolgens opviel, was dat veronica NIET liet zien wat de gebeurtenissen op zaterdag en zondag waren. De voice sprak namelijk over "Mona's eerste dag in het BB huis", en als ik mij niet vergis heeft Mona op donderdagavond het huis betreden, en is haar eerste dag dus vrijdag geweest!

En zoals Fokzine zelf meld: Het ziekenhuis flevoland, waar Ruud behandeld zou zijn, mag geen commentaar geven? Als Ruud daar niet gebracht zou zijn, zou het ziekenhuis dan niet gewoon ONTKENNEN dat er iemand van het huis binnen is gebracht?

Ik vind het maar vreemd allemaal..maar des te leuker !!

maandag 4 oktober 1999 @ 09:47:00 #2
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_195533
Leuke binnenkomer zo met je eerste posting.
Alles wat je getypt hebt is een combinatie van het fokforum en de BB-site.

Wat bedoel je trouwens met ook ik was min of meer getuige, je hebt op alle sites de berichten gelezen en die aan elkaar geplakt?

maandag 4 oktober 1999 @ 09:50:00 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_195534
het wordt niet voor nix een week overzicht genoemd hoor... niet dat de gemiddelde BB verslaafde dit al 2 keer heeft gezien maar toch
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_195535
Oh sorry hoor, ik wist niet dat je als "buitenstaander" je visie zo maar kwijt mag hier..ik zal me in het vervolg eerst even voorstellen !
Wat ik bedoel met "min of meer" getuige is dat ik op zaterdag ochtend naar één van de broadcasts op internet zat te kijken, vlak voordat de stekkers eruit gingen.
  maandag 4 oktober 1999 @ 12:27:00 #5
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_195536
Was niet hatelijk of zo bedoeld hoor, (was misschien iets te direct).

Bedoelde eigenlijk te zeggen dat je misschien beter effe de topics zou kunnen doorlopen. Wat er al allemaal over gemeld was.

Heb ook eerst eens effe alles doorgenomen zodat ik wist wat voor 'discussies' er allemaal liepen.

pi_195537
zand erover

Maarreh..ik zeg ook niet dat ik zelf deze bevindingen heb gedaan, het is slechts een opsomming van elders vermelde feiten. Behalve dan dat ik zelf het gegil hoorde en de twijvelachtige verklaring van Veronica. Of was dat ook al gemeld?

maandag 4 oktober 1999 @ 17:46:00 #7
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_195538
Was mona in een ijskoude douche en daarna de bewoners aan het ontbijd die haar gingen immiteren.

Als V. sportief is laten ze dat vanavond zien. Dit zou nl. op zondagmorgen gebeurt moeten zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')