Ik snap alleen het laatstequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor jou wel, voor de observeerder (in dit geval Erik) niet zo
Ik zat ook nog even na te denken over dat anders zijn... je bent wel anders, maar dat betekent niet dat je niet gelijkwaardig bent.
Zo.
Mogguh dames
*knuffel*quote:
hoe lang hebben we nog? zo vlug wordt ie niet koudquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
Dan kunnen we niet pratenMijn ouders komen zo en dan ben ik weer de hele dag weg.
Nou ja, morgen misschien. Geniet van je gebadder
Hoe langer ze wacht, hoe meer het een beladen karakter krijgt lijkt me?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:26 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, mijn moeder is nog niet over "dat ene" begonnen. Hopelijk vergeet ze het of kan ze geen "geschikt moment" vinden. Ik ga er in ieder geval niet over beginnen
Pa komt net binnen, dus ik ben ervandoor...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hoe lang hebben we nog? zo vlug wordt ie niet koud
Niet voor mij. Ik zie niet in wat er nog over gezegd moet worden. Het was ook een mededeling geen uitnodiging tot ellenlange discussies.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe langer ze wacht, hoe meer het een beladen karakter krijgt lijkt me?
Heb jij ook eendjes om mee te badderen ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
en dus kan ik toch op mijn gemak even badderen...
tot zo
Dat maakt het ook leuk, ik zou dat nog niet doen al kreeg ik er een hele berg geld bij!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, maar daarvan snap ik dus echt niet dat mensen daaraan meedoen.
Dank je...Nu gaat het wel weer, ik was gisteravond zo boos!quote:
Liever niet samen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:38 schreef Chowi het volgende:
Badderen is fijn. Beef Shanghai trouwens ook, hetgeen ik net heb staan kokkerellen.
Ik weet het, het is oneerlijk verdeeld in de wereld.. Ik heb er 2 whahaha..quote:
Zie ik eruit als Ernie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij ook eendjes om mee te badderen ?
Ik houd niet zo van badderen, ik ben meer een douche-mens.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
en dus kan ik toch op mijn gemak even badderen...
tot zo
Nee, niet echt.quote:Zie ik eruit als Ernie?![]()
Oh ja, met een boek erbijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van badderen, ik ben meer een douche-mens.
Maar in bad is af en toe wel lekker met een boekje erbij ofzo, lekker lezen en het water flink heet...Maar da's misschien eens per jaar, als ik dat al haal.
Jee, ik lul weer teveel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |