Ja,dank je...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:53 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij is er hier een enorme behoefte aan verse sterke koffie, of heerlijke thee![]()
Dat is toch niet lekker onbelangrijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is zo fijn omdat het je gedachten afhaalt van dingen die je echt dwars zitten. heerlijk, onbenullige dingen. Ik ben ooki altijd hevig geïnteresseerd naar "liefdesverhalen" van anderen, wie wie leuk vind enzo, en of ze nog iemand leuks hebben tegengekomen.
Het is allemaal zo lekker onbelangrijk, en tegelijkertijd voor die personen betekent het de wereld.
Ja, maar daarvan snap ik dus echt niet dat mensen daaraan meedoen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik houd ook van die programma's als Temptation Island ofzo, zooo fout, maar wel erg leuk, juist omdat die mensen zich het zo moeilijk maken...
Ja want dat met het einde van dat programma ook het einde van je relatie inzicht is kan toch voor niemand een verrassing zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, maar daarvan snap ik dus echt niet dat mensen daaraan meedoen.
Nou inderdaad, dan weet je wel zo ongeveer 100% zeker dat je relatie over is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want dat met het einde van dat programma ook het einde van je relatie inzicht is kan toch voor niemand een verrassing zijn![]()
Dat líjkt zo. In werkelijkheid stelt het allemaal geen fuck voor.quote:
Nou, ik vind eerlijk gezegd mijn relatie heel belangrijk...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat líjkt zo. In werkelijkheid stelt het allemaal geen fuck voor.
Op jouw leeftijd zijn relaties heel anders dan op je 17e, 18e, 19e.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik vind eerlijk gezegd mijn relatie heel belangrijk...
Maar misschien lees ik het wel verkeerd
godzijdank welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zijn relaties heel anders dan op je 17e, 18e, 19e.
Wiesoe?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zijn relaties heel anders dan op je 17e, 18e, 19e.
volgens mij bedoelt Chowi meer iets van "kalverliefde" achtige dingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wiesoe?
Ik ben vanaf mijn 17e met mijn vriendin en ging samenwonen toen ik 19 was.
Mijn relatie was toen ik 19 was even belangrijk voor me als nu.
Je begrijpt me.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt Chowi meer iets van "kalverliefde" achtige dingen.
Ik weet wel dat mijn relatie nu ook wel heel anders is dan toen ik 19 was. Maar dat kan voor iedereen verschillend zijn.
Volgens mij zijn lesborelaties sowieso serieuzer dan puberheterorelaties.
Voor jou wel, voor de observeerder (in dit geval Erik) niet zoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt Chowi meer iets van "kalverliefde" achtige dingen.
Ik weet wel dat mijn relatie nu ook wel heel anders is dan toen ik 19 was. Maar dat kan voor iedereen verschillend zijn.
Volgens mij zijn lesborelaties sowieso serieuzer dan puberheterorelaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |