Sjowiequote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef Chowi het volgende:
Lesbeaux!
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat Nan en ik niet weten hoe je met een vrouw om moet gaan?![]()
![]()
Nannie! Je bent terug!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sjowie!
* NanKing woelt door krulletjes!
Jij past je kleding altijd midden in de winkel?quote:
Thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef maedel het volgende:
wie wil er friet gaan halen voor ons?
Maar als we het dan toch over hokjes hebbenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat Nan en ik niet weten hoe je met een vrouw om moet gaan?![]()
![]()
Ja, we hebben nu gezien wat er te halen valtquote:
Ik ben op dieet, dus friet voor wie dan ook halen, zou haast zelfmoord zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef maedel het volgende:
wie wil er friet gaan halen voor ons?
Gezellig, gaan we met z'n 3enquote:Op maandag 14 mei 2007 19:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, we hebben nu gezien wat er te halen valt![]()
Daarvoor is google toch je beste vriend(in) voorquote:
Nou, pashokjes dan nog net wel. Heb overigens wel het pashokje gedeeld met een vriendin van me die mee wasquote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij past je kleding altijd midden in de winkel?.
Zeg, wanneer ga je weer shoppen![]()
En je hebt 't opgenomen en 't staat nu op youtube?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, pashokjes dan nog net wel. Heb overigens wel het pashokje gedeeld met een vriendin van me die mee was
Of we houden er hier een Poll overquote:Op maandag 14 mei 2007 18:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Anders beginnen gewoon een petitie, springen we toch nog ergens voor op de bres
Heeft de rest die nog niet uitgedeeld dan ?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ik was gewoon aan het vissen naar complimentjes
ROFLquote:Op maandag 14 mei 2007 19:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
En je hebt 't opgenomen en 't staat nu op youtube?
Gezellig. Doen we samenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben op dieet, dus friet voor wie dan ook halen, zou haast zelfmoord zijn.. Heb je geen frituurpan ofzeau?
je kunt ook vragen om nachtmerries natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |