doe's een kwootje?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:44 schreef DR34M3R het volgende:
En maedel, definieer "gewoon net als alle anderen"?
Hallo Dreamers boob!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
Fobo is geupdate vandaag. Denk alleen dat ik er eentje weer uit ga gooien, wat jullie? Teveel inkijk...
En dat is er omdat....?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
Fobo is geupdate vandaag. Denk alleen dat ik er eentje weer uit ga gooien, wat jullie? Teveel inkijk...
Zodat wij haar boobs zouden bekijken natuurlijkquote:
'T doet geen zeer hoor om er naar te kijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Zodat wij haar boobs zouden bekijken natuurlijk
Dah bedoellik. Laat maar lekker staanquote:Op maandag 14 mei 2007 18:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
'T doet geen zeer hoor om er naar te kijken.
Anders beginnen gewoon een petitie, springen we toch nog ergens voor op de bresquote:
die dusquote:Op maandag 14 mei 2007 15:29 schreef maedel het volgende:
[..]
*pakt dankbaar aan
Ja, maar zeg eerlijk, het is toch zo? En volgens mij hebben heel veel homo's het zelf niet eens door. We zijn veel te druk bezig om maar "gewoon net als iedereen te zijn". Op die manier passen we ons zoveel aan dat we ons zometeen gewoon weer als minderheid opstellen.
Ik heb ze allang gesaved op mijn pc natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 18:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Anders beginnen gewoon een petitie, springen we toch nog ergens voor op de bres
Zulke dingen horen gewoon publiek domein te zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 18:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb ze allang gesaved op mijn pc natuurlijk![]()
Ah ok,quote:
*Eensch isquote:Op maandag 14 mei 2007 18:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zulke dingen horen gewoon publiek domein te zijn
saved ze toch maar eem
Lekker paradoxaal is 't hequote:Op maandag 14 mei 2007 19:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Ah ok,
Nou, ik bedoel daarmee dus, dat "we" volgens mij bezig zijn om ons stiekem zo aan te passen aan de heteromaatschappij omdat we zo krampachtig niet in een hokje willen.
En ons stiekem toch als hetero's gaan gedragen. Terwijl we dat dus niet zijn.
Ik weet niet of ik het nou goed uitleg hoor, maar het is ook lastig uitleggen.
Betraptquote:Op maandag 14 mei 2007 19:05 schreef maedel het volgende:
zitten we nu met z'n allen in het fobo van dromert?
*LOL*quote:Op maandag 14 mei 2007 19:05 schreef maedel het volgende:
zitten we nu met z'n allen in het fobo van dromert?
Ja, en jij denkt dat Nan en ik niet weten hoe je met een vrouw om moet gaan?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
Ik was gewoon aan het vissen naar complimentjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |