quote:It's official, season five of One Tree Hill will return on January 8th 2008! Thanks to curlyhead over at the OTH Spoilers section of Fanforum, who posted the official CW release:
HIT DRAMA ‘ONE TREE HILL’ RETURNS FOR SEASON FIVE ON
TUESDAY, JANUARY 8 WITH A TWO-HOUR PREMIERE FROM 8:00-10:00PM
SERIES STORYLINE WILL FLASH-FORWARD FOUR YEARS, SIX MONTHS
AND TWO DAYS AHEAD OF LAST SEASON’S FINALE
November 19, 2007 (Burbank, California) - The CW Network’s hit drama “One
Tree Hill” returns for season five with a special two-hour premiere on Tuesday, January 8 (8:00-10:00 p.m. ET). Subsequent episodes will take over the 9:00-10:00 p.m. ET timeslot beginning Tuesday, January 15, following an encore presentation of “Crowned: The Mother of All Pageants.” “Reaper” will return to the schedule with original episodes
later in the season.
The fifth season of “One Tree Hill” will be unprecedented in the annals of
television drama, as the show leaps forward four years. Season four ended as the young characters graduated high school and season five begins, post-college, four years later.
Some of the characters have found success while others have failed. Some are the same, some are very different. And while their storylines will actively move forward, the show will also dip into the past, returning to incidents and events of the last four years, sometimes for a moment or a scene, other times for an entire episode.
“One Tree Hill” was created by Mark Schwahn and is executive produced by
Schwahn, Mike Tollin, Brian Robbins and Joe Davola. “One Tree Hill” is a
Tollin/Robbins Production in association with Warner Bros.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peyton is lievquote:Op donderdag 22 november 2007 22:35 schreef Tazmaniac het volgende:
First of all.. you don't know me! Second of all, you don't know me!!
Peyton
Ah nee hequote:Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef blueangel_ het volgende:
EDIT: nu doet ie het wel
Ze zeggen niks over Lucas, dus das positief
Let's go Brucas !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van wat ik heb gelezen
Correct en tevens juist...
quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:30 schreef Hoedjes het volgende:
One Tree HIll S05E02
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De previews zeggen eigenlijk niet zo heel veel hoor. Maar je helemaal laten verrassen is natuurlijk ook leuk!quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:39 schreef Saviola het volgende:
Ik heb nog geen previews gekeken en ga het ook niet doen denk ik.. nog een paar weekjes, en dan laat ik me verrassen![]()
Zal nooit gebeuren.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef blueangel_ het volgende:
EDIT: nu doet ie het wel
Ze zeggen niks over Lucas, dus das positief
Let's go Brucas !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:58 schreef Tommeh het volgende:Haley's haar dan. Ik snap dat ze er wat volwassener uit moeten zien maar ik vind dat andere leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fast Forwardquote:Op donderdag 6 december 2007 03:58 schreef Sc0tTy het volgende:
Wat is dat FF eigenlijk ?
Je ziet wel spoilers...je ziet hoe ze eruitzien in S5, en een beetje wat er van ze zijn gekomen. Wel flinke spoilers als je niks weet van S5 nog.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:37 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah maar wat moet ik me er dan bij voorstellen, spoilers of gewoon iets apparts, wat je dus niet in de serie zelf te zien krijg ?
[ Bericht 17% gewijzigd door Hoedjes op 08-12-2007 20:19:19 ]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:56 schreef Hoedjes het volgende:
One Tree HIll S05E04Ah wat een leuke foto's!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een maand! Woo!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:56 schreef Hoedjes het volgende:
One Tree HIll S05E04Damn wat is ze mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
Bol.com levert hem de 19de.quote:Op zondag 9 december 2007 20:11 schreef Desperadoz het volgende:
Sommige zeggen dat seizoen 4 woensdag al uitkomt maar sommige zeggen pas de 19e, weet iemand de echte release datum?
quote:Op maandag 10 december 2007 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik het trouwens bekend hoeveel afleveringen er al opgenomen zijn ivm de stakingen in Hollywood?
Nou genoeg voor 3maand dus..quote:12 episodes have been completed. Will return on January 8th with a full night of new episodes
Lolquote:Op donderdag 13 december 2007 00:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Open er een topic over.. jezus christus wat een geijl over een dvd
You tooquote:Op vrijdag 14 december 2007 07:39 schreef Desperadoz het volgende:
Jah sorry van dat mekkeren, maar ik kijk niet op internet en ik was er gewoon benieuwd na. Heb hem nu in mijn bezit en zal jullie USA fans nu niet meer lastigvallen :p veel kijkplezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |