quote:
Precies op me verjaardag. Heb ik de dag erna meteen lekker het een en ander te downloadenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
25 september komt de DVD van Seizoen 4 in Amerika
Daar zit wel wat in ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:47 schreef SphronX het volgende:
Dan moet echt niet dood, veel van de echt instressante verhaallijnen hadden toch met hem te maken.
Plus elke serie moet een bad guy hebben.
alweer gewijzigd, denken nu ergens eind 2007 begin 2008.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
25 september komt de DVD van Seizoen 4 in Amerika
Ik gok dat hij 4 jaar krijgt voor die moord, dat komt dan meteen goed uit met de tijd liijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja.
hoe lang zou hij trouwens krijgen voor de moord op zijn broer?
Elke keer als ik dit topic omhoog geschopt zie worden denk ik "mooi bijna weer nieuwe aflevering" maar elke keer bedenk ik "ohwja kut, season finale is al geweest"
Onkruid vergaat niet, blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:37 schreef SphronX het volgende:
[..]
Ik gok dat hij 4 jaar krijgt voor die moord, dat komt dan meteen goed uit met de tijd liijn
Maarja zou nog best kunnen dat hij uitgeschreven wordt, die beste man heeft al 3 season finales gehad dat ie uitgeschreven had kunnen worden.
1ste keer met die hartaanval dat was final season 1.
2e keer met die dealership brand daar zag je aan het einde van season 2 dat gebouw ontploffen, en aan het begin season 3 was ie toevallig door lucas uit dat gebouw getrokken.
En nu dat ie gevangen zit.
Daarnaast is 4 jaar voor moord natuurlijk wel een beetje erg weinig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:37 schreef SphronX het volgende:
[..]
Ik gok dat hij 4 jaar krijgt voor die moord, dat komt dan meteen goed uit met de tijd liijn
Maarja zou nog best kunnen dat hij uitgeschreven wordt, die beste man heeft al 3 season finales gehad dat ie uitgeschreven had kunnen worden.
1ste keer met die hartaanval dat was final season 1.
2e keer met die dealership brand daar zag je aan het einde van season 2 dat gebouw ontploffen, en aan het begin season 3 was ie toevallig door lucas uit dat gebouw getrokken.
En nu dat ie gevangen zit.
Zoals ik al eerder zei: 8jaar voor de moord maar na 5 vrij wegens goed gedrag en zijn rol als burgemeester.. wil dus zeggen dat ie na een aflevering of 20 weer vrij zal zijn ofzo.. en de7 afleveringen voorafgaand kunnen ze weer een mooie storyline met hem opbouwen dus ik schat dat hij alleen zo rond de 3e en 14e aflevering niet echt erbij zit..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarnaast is 4 jaar voor moord natuurlijk wel een beetje erg weinig.
Maar het zou natuurlijk kunnen. Ik denk dat een nieuwe Bad Guy al gauw niet meer in de serie zou passen en Dan wel. Hij is zo'n heerlijk figuur die eigenlijk ook wel goeie bedoelingen heeft soms en dan weer een of andere domme actie heeft waardoor hij toch laat zien dat hij evil is
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OTH's pickup for a 5th season was for a full, 22-episodes.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en om even het welke man vind je leuk vraagje te beantwoorden van vorige pagina.
[afbeelding]
Vooral als hij met zijn baby in de weer wasen die stem van hem..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:20 schreef Saviola het volgende:
Vorige week is het filmen van seizoen 5 begonnen![]()
Wat kleine spoilers al:Misschien een ideetje om dat in Spoilertags te zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt interessant trouwens, ik ben heel benieuwd naar het nieuwe seizoen.Spoilers!
* Tazmaniac ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy kijkt geen trailers en geen spoilers
'K will goed kunnen genieten van de season premiere
Same here. Maar 2 jan pas nieuwe ep? Ik dacht september?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy kijkt geen trailers en geen spoilers
'K will goed kunnen genieten van de season premiere
http://next-episode.net/One-Tree-Hill/show/28/overview.htmlquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:56 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Same here. Maar 2 jan pas nieuwe ep? Ik dacht september?
neej joh, was al meteen bekend dat het pas 2008 zou worden helaas!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:56 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Same here. Maar 2 jan pas nieuwe ep? Ik dacht september?
Ahja, en Las Vegas ook in september. Pff ik volg redelijk wat series, soms ff lastig bijhoudenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
neej joh, was al meteen bekend dat het pas 2008 zou worden helaas!!
prison break en house daarentegen gaan wel in september verder
2 Januari is nou eenmaal herfst, of je het nou leuk vindt of nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:30 schreef Komakie het volgende:
"This Fall" is bij hun 2 januari
rare lui die amerikanen...
Die amerikanen rekken de herfst wel erg op zeg...quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
2 Januari is nou eenmaal herfst, of je het nou leuk vindt of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:55 schreef Tazmaniac het volgende:
omg! dat meen je toch niet he!treurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |