Terwijl Ray LaMontagne door de computerspeakers galt denk ik terug aan alle schitterende momenten die One Tree Hill ons dit seizoen weer gegeven heeft. Alle momenten die me kippenvel hebben bezorgt, mijn hart sneller hebben doen kloppen, tranen in mijn ogen hebben gebracht en een brede glimlach op mijn gezicht tevoorschijn hebben getoverd..
Ik heb al vaak gezegd dat One Tree Hill roeleert, dat het de beste serie is en dat niks anders het bij One Tree Hill haalt, not even close.. maar nooit was het meer waar dan vandaag!!
De
beste episode ooit gemaakt.. wat spelen die gasten toch geweldig in op het gevoel dat One Tree Hill bij me losmaakt. Deze episode heeft mijn verwachtingen echt
by far overtroffen!!! Natuurlijk moeten we bij deze episode niet teveel op het plot letten (geen bloed bij de geboorte, geen navelstreng enz enz) en daarom des te meer op het gevoel dat hoort bij een season finale!!!
Het begin was wederom briljant, Haley die naar het ziekenhuis gebracht wordt, Karen die geen hartslag meer heeft, Haley (Nathan) en Karen (Lucas) die elkaar kruisen in het ziekenhuis.. geweldig gedaan!!
![]()
Dan die zichzelf aan gaat geven "My name is Dan Scott and I killed my brother" en dat allemaal in slowmotion met Lightning Crashes van Live eronder
Dan dat stukje van Karen en Keith.. we kunnen wel zeggen dat het te verwachten was, maar ook weer zooooo geweldig geschreven en geacteerd
![]()
en dan Lily.. als Karen en Keith kussen "Yak!!!"
en Keith die zegt: "You go watch over her, i'll wait for you"
De speech van Haley voorgelezen door Brooke terwijl Haley bevalt.. "You're a dad"
Vervolgens gingen ze over naar de humor wat ook weer
helemaal fantastische was gedaan..
Deb: "Bring me home some drugs"
![]()
Het Spice Girls liedje + bijbehorend dansje
![]()
^oneindig en al helemaal hilarisch als Skills binnen mee staat te zingen
![]()
zou mij dus ook gebeuren
![]()
afterall it's sketchy!!!
McFadden die vervolgens helemaal losgaat.. die gast flink op z'n bek slaat, Brooke op de bek pakt...
Go Mouth!!!!
![]()
leuk dat hij het ook weer bij heeft gelegd met Shelly.. top gast hoor!
Niet alleen Haley was ontzettend nerveus voor de 1e keer zonder haar zoontje maar ook Nathan bleek achteraf haha schitterend hoor.. 14x opgebeld naar Deb of wel alles goed was.. goed geschreven!!
![]()
Kan me voorstellen dat ik ook constant aan de telefoon hing
![]()
Dan die zelfmoord wil plegen (zoals ik vorige week al zei
![]()
) was dan weliswaar beetje voorspelbaar, het was wel prima opgelost door zijn poging te laten mislukken.. hij zal nu ook wel beseffen dat hij er niet zo makkelijk vanaf zal komen en de pijn moet dragen voor wat hij Keith (Karen, Lucas, Deb, Nathan enz enz) heeft aangedaan!! Goed van Karen dat ze het op deze manier voor zichzelf heeft afgesloten!
En de grote afsluiting.. at the rivercourt zoals het ook hoort
![]()
lekker feel good gevoel oproepen terwijl toch iedereen een beetje sad is omdat ze bijna allemaal een andere richting op gaan.. super super
Eind shot van Nathan en Lucas die nogus one-on-one gaan tijdens een potje basketball
![]()
Idd een ideale plek om het 5e seizoen weer te laten beginnen als iedereen weer terug komt naar Tree Hill
En terwijl ik Within You nog steeds na neurie komt het besef dat ik de komende 6,5 maand door moet zien te komen zonder mijn vrienden...
mijn welgemeende excuses voor het melodramatische begin en einde van deze post maar dat paste ff in het sfeertje
[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 17-06-2007 12:52:00 ]