abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:28:45 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50114042
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:27 schreef Mikani het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:01:20 #102
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50169532
Onetreehillfans.com is zo te zien ook helemaal para geworden van de aflevering van vorige week.
Daar hebben ze net een artikel opgezet met "Don't forget to watch the season finale tonight!!!"

lijkt me een weekje te vroeg toch?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50200882
Klopt, volgende week is dat wel het geval.

Nieuwe aflevering eindigt gewoon weer spannend! Wel zie je dat er een hoop dingen worden afgerond en dat er een basis wordt gelegd voor iets nieuws, ben erg benieuwd!

Spoiler voor volgende week, niet echt spoilent en het verraad niet echt wat maar zet hem toch maar tussen tags :
SPOILER
pi_50208281
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:40:39 ]
pi_50212886
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 66% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:40:39 ]
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:41:12 #106
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_50214013
DAMN WAT EEN EP WEER

Zat echt de hele episode met kippenvel te kijken ... prachtig acteerwerk echt vandaag, een paar zaken die afgehandeld werden en weer een vette cliffhanger.

Kan echt niet wachten tot volgende week
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:52:24 #107
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_50214492
421 Promo

ONE TREE HILL
  vrijdag 8 juni 2007 @ 00:48:33 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50223723
Spannend en 2 dingen die weer tegelijk gaan gebeuren. hebben ze een beetje een abbo op in deze serie.
Wel grappig dat laatste stukje met Hailey.

Maar goed dat Lucas niet raak geschoten heeft. Anders had het er allemaal nog anders uit gezien. Ik vind hem er trouwens allemaal wel heel erg rustig onder. Hij had wel iets emotioneler mogen acteren maar goed...

Van Whitey en Nathan wordt ook vet Die gaan mooie dingen doen met elkaar
Op deze manier krijgt Nathan alsnog de kans om te basketballen en er misschien nog iets van te maken. Ik vraag me alleen af of er later wel teams zijn die een point shaver willen hebben....

Dan lijkt nu wel te zijn geknapt. Nu Deb het weet, Karen als ze wakker wordt en Lucas natuurlijk. Nathan weet het nu ook wel. Hij is nu gewoon de sjaak.
SPOILER
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 8 juni 2007 @ 01:36:55 #109
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_50224772
Woooooooo wat een ep weer zeg

Heel de ep vol kippevel gezeten.

Ik ben blij dat Lucas mis schoot ( verwachte dit eignelijk ook wel ). Ik ben d'r nog nie over uit of het raar is dat Lucas eerst Hailey belde ipv Peyton.

Deb is wel heel erg protective deze ep, zo heb ik haar nog niet zien spelen . Dan daar in tegen mag van mij wel verbranden . 'K had eigenlijk verwacht dat Dan zou liegen tegen Nathan. En aan het eindshot te zien gaat hij zichzelf aangeven

Het cadeau voor Lucas was ook erg mooi zeg, ik was dat boek eerlijk gezegt een beetje vergeten.

En dan Whitey zeg, echt tof dat hij een nieuwe baan neemt voor Nathan .

Het mooiste moment in deze ep vond ik toen iedereen in het ziekenhuis stond om Lucas op te halen, toen sprongen de tranen in m'n ogen .

Pffff en dan Hailey / Karen zeg ..... Dat word echt hard de volgende ep.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 01:47:30 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50224941
Hopelijk geen mega cliffhanger de volgende aflevering want dan wordt het pas echt lang wachten....
  vrijdag 8 juni 2007 @ 19:23:37 #111
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_50248974
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 01:47 schreef Komakie het volgende:
Hopelijk geen mega cliffhanger de volgende aflevering want dan wordt het pas echt lang wachten....
Wanneer komt seizoen 5?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 21:30:53 #112
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50253098
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 19:23 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Wanneer komt seizoen 5?
volgende week de season finale!!! die gaat dus echt TOTALLY ass kicke!!!!!!!!!!
en dan gaan ze waarschijnlijk begin januari verder met seizoen 5

commentaar op de ep.. mehnnnn der gebeurd zoveeeeeeeel
gewoon he-le-maal super, echt alles is gewoon zoooooooooooo uber!!

vooral de opbouw van de aflevering vond ik super!!

Ten eerste Lucas die net naast schoot (maja dat wist ik al door de fucked up spoiler)

Deb die helemaal achter lucas staat en hem ook echt gelooft (maja waarom zou ze ook niet!!)

Brooke die zichzelf aangeeft, wat een lef en wat goed voor het moraal
liev van Turner het door de vingers ziet!!!

De eerste ontmoeten tussen de ouders van Bev en Skills (haha funny shit )

Het sprookje van Chase en Brooke lijkt eindelijk te gaan gebeuren (naja moet dan maar )

Lucas krijgt een zusje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Karen wist allang van Lucas's boek en heeft het laten inbinden, kix

Iedereen komt naar het ziekenhuis om Lucas erbij te hebben!!!!!!

Nathan komt erachter dat Dan de moordenaar is... damn had echt heel erg met hem te doen!!!!

Whitey die gewoon weer een fucking coach wordt!!!! HOE VET!!!!
en dan Nathan als starplayer meeneemt

En graduation tot nu toe is gewoon briljant gedaan!!!! Ook met die stukken van Karen erdoor
Haley

Kan echt niet wachten tot donderdagavond
Denk dat Dan zich een pistool tegen de kop zet en overhaalt... hoop echt dat het goedkomt met Karen..
denk het wel eigenlijk anders heb je zometeen 2 koppels met een pasgeboren baby..
Wel gaaf dat het zusje van Luke ongeveer even oud is als het kindje van Haley en Nathan

Conclusie: One Tree Hill
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:12:57 #113
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50254386
Dat stukje van Skillz en Bevin

Skillz roelt gewoon nog steeds

Volgens mij was het er gewoon in gedaan voor een beetje comische noot en om de aflevering wat minder zwaar te maken want verder boeit het natuurlijk niet.

Vond het wel een beetje erg groot contrast. Als Nathan naar college gaat is hij een held, als hij niet gaat werkt hij in een fabriek met het allerlaagste baantje.
Kon je goed zien in dat stukje waar hij thuis komt van het werk.
Vond het een beetje overdreven....
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:20:22 #114
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50254645
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:12 schreef Komakie het volgende:
Dat stukje van Skillz en Bevin

Skillz roelt gewoon nog steeds

Volgens mij was het er gewoon in gedaan voor een beetje comische noot en om de aflevering wat minder zwaar te maken want verder boeit het natuurlijk niet.

Vond het wel een beetje erg groot contrast. Als Nathan naar college gaat is hij een held, als hij niet gaat werkt hij in een fabriek met het allerlaagste baantje.
Kon je goed zien in dat stukje waar hij thuis komt van het werk.
Vond het een beetje overdreven....
from hero to zero

met alle respect voor de mensen met zo'n baan trouwens
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:58:30 #115
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_50255805
hehehe OTH
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:20:39 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50256600
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:20 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

from hero to zero

met alle respect voor de mensen met zo'n baan trouwens
Nouja ik bedoel eigenlijk meer dat als je niet naar college gaat je niet meteen het meest smerige baantje van allemaal hoeft te hebben. Vind het een beetje onzinnig....
  zaterdag 9 juni 2007 @ 01:01:46 #117
107005 Saviola
CM Legend
pi_50259502
Net eindelijk ook gekeken en idd, wat een aflevering Echt heen- en weer geslinger tussen verschillende emoties..

Al waren een aantal dingen natuurlijk wel iets voorspelbaar..dat Luke dat schot ging missen.. en dat einde ook, toen die dokter zei dat ze het leven van Karen en dat van die baby 1 voor 1 zouden moeten nemen kon je wel al raden dat het met 1 van beide ging mislopen.. maar zo'n emotioneel moment van Karen op het einde en dan gelijk erna die baby voor Haley..

dat van Bevin en Skills was niet erg intressant idd, maarja

eerlijk gezegd vind ik die situatie met Nathan en Whitey ook zeer makkelijk opgelost hoor.. eerder in het seizoen geloof ik gaf Whitey al zo'n lange en emotionele speech en hij was er zovaak over bezig dat dit z'n laatste seizoen was (ook die hele shit altijd met z'n vrouw) en nu gaat ie plots weer coachen en mag Nathan natuurlijk ook mee.. nuja, wel cool dat hij nog verder kan basketten, want toen ie thuiskwam van z'n dag werken zag ie er niet bepaald gelukkig uit

ben echt benieuwd wat Dan nu gaat doen..zichzelf aangeven? ik denk dat de situatie voor hem nu erger is dan bijvoorbeeld doodgeschoten worden door Luke; nu komt iedereen het te weten en wordt hij door iedereen uitgesloten uit hun leven, en das vooral met die 2 baby's erg zwaar denk..

volgende week season finale die preview ziet er wel erg vrolijk uit moet ik zeggen..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zaterdag 9 juni 2007 @ 10:33:26 #118
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50263099
De vraag is natuurlijk ff of het uiteindelijk ook mis gaat voor Karen of dat ze er wel weer bovenop komt. Ik denk van wel maar goed.

DAt whitey weer ging coachen had ik ook niet verwacht eigenlijk. Ik had een simpelere oplossing bedacht. Dat hij een of andere crappy school zou vinden en Nathan zou aanbevelen. (heb ik volgens mij eerder gezegd) Maar deze oplossing vind ik eigenlijk veel leuker. Zo blijft Whitey ook in de serie en krijgen we nog wat leuke basketbal momenten te zien (hoop ik)
pi_50439667
vandaag dan weer, Season Finale.....
pi_50441533
Heb hem net aangezet, zo even naar school voor een examen, dan snel terug en kijken
pi_50442925
Ik ga nu kijken, begint al goed met openingsliedje Lightening Crashes van Live, wat zit er toch goede muziek in deze serie!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_50444074
Ik dacht net heel even simpel hier even te kijken wat de meningen allemaal waren van dit seizoen, in een keer blijkt dat ik de laatste 2 afleveringen of zo gemist heb

Ik dacht dat laatst al de season finale was
Vanavond dan toch maar even gaan kijken
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:46:21 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50448185
Momenteel aan het downloaden. Met een half uurtje kijken
pi_50451744
Net de season finale gezien

Ik vond het echt een heerlijke aflevering. Dat begin was erg mooi, met dat nummer van Live erbij en dan zo'n slowmotion beelden van het einde van de vorige aflevering tot nu.. dat stukje met Karen, Haley die haar baby gaat krijgen en afgevoerd wordt..en dat beeld uit het ziekenhuis waar Karen en Haley elkaar kruisen en Lucas en Nathan elkaar tegenkomen Erg mooi gedaan.

Ook dat moment erna, Karen die wegvalt en plots in die tuin staat waar Keith dan ook weer opduikt En dan hun dochtertje erbij..wel lekker emotioneel momentje zo.. en natuurlijk Keith

Ik dacht eerst echt, het wordt zo'n melancholische aflevering vooral als je die muziek ook hoorde in het begin (na dat van Live), dat had bijvoorbeeld veel weg van de series finale van Dawsons Creek (van dezelfde makers dacht ik) maar dankzij dat feestje werd het toch een stuk vrolijker allemaal.. alleen dat dansen op dat nummer van de Spice Girls Verder echt mooi natuurlijk, iedereen kan afscheid nemen van elkaar.. Mouth die plots een gast gaat meppen en Brooke kussen die het wel met de nodige humor opnam uiteraard..

die clean teen vond ik wel erg lekker trouwens.. krulletjes, kort rokje, leren botjes

Lucas en Brooke die peter en meter worden van die kleine..beetje zoals verwacht wel (zeker Luke), en hij die dan ook nog eens assistent-coach word van Whitey..mja, om het volgend seizoen allemaal een beetje samen te houden neem ik aan?

Dan die zelfmoord zou proberen te plegen zeg ik eerst echt niet aankomen.. achteraf gezien werd het in deze aflevering wel logisch opgebouwd uiteindelijk.. Karen die hem nog eens komt bezoeken en haast letterlijk in z'n gezicht spuwen.. Luke en Nathan die besluiten om gewoon helemaal niet meer te gaan.. en dan wilt ie zelfmoord plegen maar zelfs dat lukt dan niet, lijkt me dat ie dus gewoon zijn volledige straf zal moeten uitzitten en boeten voor die moord, ipv de makkelijkste uitweg (zelfmoord) te nemen..

dat einde, tja dat moest natuurlijk op de river court he met nog een laatste partijtje tussen Nathan en Luke (trouwens, momenten tussen hun beide vond ik echt wel goed deze aflevering).. Luke zei trouwens "over 4 jaar na college staan we hier allemaal opnieuw" .. dus dat zal wel de opener van season 5 worden dan?

Anyway..

en nu laaaaang wachten
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:05:56 #125
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50453568
echt een mooie afsluiter van het seizoen
Het zou eigenlijk nog wel een mooi einde zijn van de serie.
Iedereen gelukkig, de bad guy achter de tralies met een mislukte zelfmoord poging, high school afgelopen, nieuwe kiddo's erbij, etc

Maar gelukkig is dat niet het geval en gaan we volgend seizoen gewoon weer verder

Alles was gewoon mooi aan deze aflevering.

Ik ben wel benieuwd eigenlijk naar Lucas als Assistent coach. Zou het wel een interresante verhaallijn vinden, samen met Whitey, Nathan en Skills
Verder heeft niemand eigenlijk echt een interessante verhaallijn denk ik.
Mouth, geen idee wat die gaat doen.
Brooke gaat naar ontwerpschool ofzo
Peyton gaat naar LA voor de zomer maar daarna
Hailey gaat voor de kleine zorgen en college volgen.
Karen gaat ook voor een kleine zorgen.
Rachel geen idee
Deb is ook niet echt boeiend.
Dan zal wel de serie uitgeschreven worden.

Dus ze zullen wel verder gaan als ze 4 jaar ouder zijn. Dan wordt het wel een hele andere serie ben ik bang. Ik hoop wel dat er wat meer spanning weer in komt want het wordt wel een beetje voorspelbaar de laatste tijd. Misschien is dat wel de kracht van andere series die beter bekeken worden. Ik denk dat ze er voor moeten zorgen dat de serie spannend blijft....

Maar goed, eerst maar eens afwachten hoe ze het komend seizoen gaan doen. Ben nu al benieuwd hoe het verder gaat
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:28:17 #126
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_50454570
Hij was erg gaaf ja
Nu wachten tot januari
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_50457096
Nuff said ^^^!
Weer een gave aflevering en nu idd heul lang wachten .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  donderdag 14 juni 2007 @ 20:27:57 #128
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_50463143
Schitterende aflevering, meer valt er niet over te zeggen aangezien de rest hierboven al staat

maar nog een keertje: Brooke
  donderdag 14 juni 2007 @ 20:48:25 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50463827
Ik vind trouwens dat je sowieso niet echt veel over de aflevering kunt zeggen. Het is gewoon een goede season finale en dat is het. Geen spannende dingen ofzo. Er is gewoon iets afgerond. Nu moeten ze met iets nieuws beginnen

Wat ik me afvraag is een beetje of ze terug komen naar Tree Hill. De serie heet wel zo dus tja.... Je zou verwachten van wel maar het is dus ff afwachten
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:10:28 #130
125253 Hoedjes
Who are you, looking at me?
pi_50464522
Openingsliedje was idd echt mooi gedaan, verder goede episode als afsluiter van vier seasons oth . Brooke schopte weer kont zoals zovaak . Mouth had weer eens een koningen actie
Als er een season 5 komt dan zal dat pas ergens begin 2008 starten (mid-season zoals ze dat daar noemen). Zeker dus nog heeeel lang wachten

Sophia is liev | Sophia deeltje 2, 3 | 248x Veronica Mars HQ's
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:45:49 #131
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_50465974
*heeft een nieuwe wallpaper
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:49:30 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50468808
1 ding snap ik niet zo aan dat plaatje.
Wie zijn die 2 gasten helemaal rechts

Die 2 waren ook als laatste te zien in de serie alsof ze onderdeel zijn van de vriendengroep.
  donderdag 14 juni 2007 @ 23:03:35 #133
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_50469399
Junk en die neger z'n naam weet ik niet

Maken al jaren deel uit van het originele vriendengroepje met Luke, Skills, die 2 dan, Mouth en Jimmy Edwards
pi_50469843
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef blueangel_ het volgende:
* Mikani ook .
  vrijdag 15 juni 2007 @ 01:06:30 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50473066
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 23:03 schreef blueangel_ het volgende:
Junk en die neger z'n naam weet ik niet

Maken al jaren deel uit van het originele vriendengroepje met Luke, Skills, die 2 dan, Mouth en Jimmy Edwards
hmmm ok, maar dat vriendengroepje is al een tijdje niet meer bij de River Court geweest natuurlijk.
Beetje overbodig om ze toe te voegen vind ik zelf maar goed. Ik ben ook geen TV maker
  vrijdag 15 juni 2007 @ 04:02:59 #136
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_50475180
JEEEEEEEEEEESUS wat een goeie final weer, dit bewijst nogmaals voor mij nogmaals dat OTH mijn #1 serie is hoor.

Het begin zeg Hailey naar het ziekenhuis en Karen de OK in gaat. Lucas en Nathan die elkaar tegenkomen. Ik vond het echt prachtig om Karen met Keith samen te zien en hun dochter.

Ik vond het wel raar dat Nathan niet de navelstreng afknipte ( die zat dr nie eens aan ) en ook dat het opeens twee weken later was, maarjah al hadden ze dat niet gedaan had wss niet alles er ingepast.

Het feest als afsluiter vond ik een erg goed idee. Tof dat Rachel er weer was en dat zij het feest gaf

Ik vind Chase nog steeds niet bij het groepje hooren en eerlijk gezegd mag hij er van mij best uit worden geschreven
Brooke die godmother word snap ik niet helemaal, maar ik zie eigenlijk ook geen andere opties behalve Peyton.
Mouth was in deze ep weer geweldig zeg ! Eerst die gast op z'n muil slaan en daarna Brooke op d'r bek pakken
Nathen en Hailey , hoe vaak kan je belle
Peyton en Lucas waren weer heel erg goed deze ep Lucas die toch nog zegt dat hij niet wilt dat ze gaat. Geweldig dat Lucas mee gaat met Nathan en Whitey als assistant coach, had ik niet verwacht.

Dan vond ik echt geweldig deze ep. Karen die langskomt en hem "in z'n gezicht spuugt". En dat hij daarna zelfmoord probeert te plegen maar het hem niet lukt.. Hij verdient het, rotten zal die !
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef blueangel_ het volgende:
Same here

En dan het einde op de river court dat was echt super mooi zeg, echt een super einde !

Ik kan niet wachten op seizoen 5 alleen kvraag me wel af hoe dat gaat hoor , iedereen is een stuk ouder, er moet veel gebeurt zijn, want ze zien elkaar dan nog wel. Ik denk wel dat het een stuk minder zal zijn als de laatste 4 seizoenen en ik denk ook dat seizoen 5 wellicht de laatste is.

OTH
Brooke Peyton

Nu meer als halfjaar wachten zeg

PS : wat ik heel erg gemist heb dit seizoen zijn de begin/eind quotes van Lucas, deze vond ik altijd erg mooi, maar zijn ze in seizoen 4 mee gestopt ofzo

* Sc0tTy heeft de quote : "I am the master of my fate... I am the captain of my soul..." nogsteeds in zijn msn sub naam
Weet iemand nog van welke ep deze is ?
pi_50477806
Dat is die ep waar hailey aan withey wil vertellen dat lucas een hart afwijking heeft, welke ep dat psies was weet ik ook niet meer, maar het is iig voor ep 316.
pi_50479969
Gister aflevering 19 en 20 gezien, geweldige afleveringen. Aflevering 21 is toch een terugblik op seizoen 4 en een beetje vooruitblik op seizoen 5, toch? Teminste zoiets had ik gehoord of ergens gelezen.

Wat ik trouwens de mooiste aflevering vind van OTH tot nu toe is nog altijd die episode over die schietpartijen in school, welke aflevering was dat ook alweer precies? Want die moet ik gewoon nog eens een keer zien.
pi_50480160
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef stixx het volgende:
Gister aflevering 19 en 20 gezien, geweldige afleveringen. Aflevering 21 is toch een terugblik op seizoen 4 en een beetje vooruitblik op seizoen 5, toch? Teminste zoiets had ik gehoord of ergens gelezen.

Wat ik trouwens de mooiste aflevering vind van OTH tot nu toe is nog altijd die episode over die schietpartijen in school, welke aflevering was dat ook alweer precies? Want die moet ik gewoon nog eens een keer zien.
Dat is dus ep 316.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:02:57 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50483530
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef stixx het volgende:

Nee het is niet echt een vooruitblik vond ik zelf en ook geen terugblik.
Je moet zelf maar ff kijken anders ben ik bang dat ik te veel verklap. Hoewel hier boven ook al genoeg staat
pi_50483722
Ik hoor hier altijd veel mannen praten over welke dames ze nou zo leuk vinden in One Tree Hill. Maar dames, wie vinden jullie van de mannen het leukst?

Ik ga voor:

In het begin van de serie vond ik Chad wel oké. Maar dat veranderde al snel, vind 'm nu eigenlijk niks meer aan.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:49:11 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50485406
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:08 schreef Mikani het volgende:
Ik hoor hier altijd veel mannen praten over welke dames ze nou zo leuk vinden in One Tree Hill. Maar dames, wie vinden jullie van de mannen het leukst?

Ik ga voor:
[afbeelding]

In het begin van de serie vond ik Chad wel oké. Maar dat veranderde al snel, vind 'm nu eigenlijk niks meer aan.
Ik hoor ook geen dames er over praten
Mannen praten er blijkbaar sneller over dan vrouwen
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:48:19 #143
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_50489884
Chad met dat gemilimeterde haar....
Spoilers!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:42:03 #144
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_50491820
whehe, ik moet eerlijk zijn dat Chad er nu met dat lange haar minder tof uitziet, kvind hem beetje een watje zo.

Dat van die Spice Girls lag ik echt helemaal dubbel
pi_50493828
Ik vond Chad met gemillimeterd haar en out of bed look ook heel wat leuker dan dit suffe kapsel. Dit misstaat hem echt .
pi_50493837
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik hoor ook geen dames er over praten
Mannen praten er blijkbaar sneller over dan vrouwen
Volgens mij reageren ook meer mannen dan vrouwen in dit topic, vandaar misschien ook? .
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:23:10 #147
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50533246
Terwijl Ray LaMontagne door de computerspeakers galt denk ik terug aan alle schitterende momenten die One Tree Hill ons dit seizoen weer gegeven heeft. Alle momenten die me kippenvel hebben bezorgt, mijn hart sneller hebben doen kloppen, tranen in mijn ogen hebben gebracht en een brede glimlach op mijn gezicht tevoorschijn hebben getoverd..

Ik heb al vaak gezegd dat One Tree Hill roeleert, dat het de beste serie is en dat niks anders het bij One Tree Hill haalt, not even close.. maar nooit was het meer waar dan vandaag!!

De beste episode ooit gemaakt.. wat spelen die gasten toch geweldig in op het gevoel dat One Tree Hill bij me losmaakt. Deze episode heeft mijn verwachtingen echt by far overtroffen!!! Natuurlijk moeten we bij deze episode niet teveel op het plot letten (geen bloed bij de geboorte, geen navelstreng enz enz) en daarom des te meer op het gevoel dat hoort bij een season finale!!!

Het begin was wederom briljant, Haley die naar het ziekenhuis gebracht wordt, Karen die geen hartslag meer heeft, Haley (Nathan) en Karen (Lucas) die elkaar kruisen in het ziekenhuis.. geweldig gedaan!!
Dan die zichzelf aan gaat geven "My name is Dan Scott and I killed my brother" en dat allemaal in slowmotion met Lightning Crashes van Live eronder

Dan dat stukje van Karen en Keith.. we kunnen wel zeggen dat het te verwachten was, maar ook weer zooooo geweldig geschreven en geacteerd en dan Lily.. als Karen en Keith kussen "Yak!!!"
en Keith die zegt: "You go watch over her, i'll wait for you"

De speech van Haley voorgelezen door Brooke terwijl Haley bevalt.. "You're a dad"

Vervolgens gingen ze over naar de humor wat ook weer helemaal fantastische was gedaan..
Deb: "Bring me home some drugs" Het Spice Girls liedje + bijbehorend dansje ^oneindig en al helemaal hilarisch als Skills binnen mee staat te zingen zou mij dus ook gebeuren afterall it's sketchy!!!

McFadden die vervolgens helemaal losgaat.. die gast flink op z'n bek slaat, Brooke op de bek pakt...
Go Mouth!!!! leuk dat hij het ook weer bij heeft gelegd met Shelly.. top gast hoor!

Niet alleen Haley was ontzettend nerveus voor de 1e keer zonder haar zoontje maar ook Nathan bleek achteraf haha schitterend hoor.. 14x opgebeld naar Deb of wel alles goed was.. goed geschreven!!
Kan me voorstellen dat ik ook constant aan de telefoon hing

Dan die zelfmoord wil plegen (zoals ik vorige week al zei ) was dan weliswaar beetje voorspelbaar, het was wel prima opgelost door zijn poging te laten mislukken.. hij zal nu ook wel beseffen dat hij er niet zo makkelijk vanaf zal komen en de pijn moet dragen voor wat hij Keith (Karen, Lucas, Deb, Nathan enz enz) heeft aangedaan!! Goed van Karen dat ze het op deze manier voor zichzelf heeft afgesloten!

En de grote afsluiting.. at the rivercourt zoals het ook hoort lekker feel good gevoel oproepen terwijl toch iedereen een beetje sad is omdat ze bijna allemaal een andere richting op gaan.. super super
Eind shot van Nathan en Lucas die nogus one-on-one gaan tijdens een potje basketball
Idd een ideale plek om het 5e seizoen weer te laten beginnen als iedereen weer terug komt naar Tree Hill

En terwijl ik Within You nog steeds na neurie komt het besef dat ik de komende 6,5 maand door moet zien te komen zonder mijn vrienden...

mijn welgemeende excuses voor het melodramatische begin en einde van deze post maar dat paste ff in het sfeertje

[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 17-06-2007 12:52:00 ]
  zondag 17 juni 2007 @ 01:53:13 #148
107005 Saviola
CM Legend
pi_50536306
Mja het was een hele mooie ep..maar beste ooit vind ik zelf wat teveel.. Beste hoop ik dat de uiteindelijke series finale wordt al zal het moeilijk zijn om 316 te overtreffen imo

anyway;
nog even een laatste impressie van deze season finale

OTH
  zondag 17 juni 2007 @ 14:21:34 #149
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_50544855
Ben ik nu de enige die medelijden krijgt met Dan?

Ok, de gast is gedurende 2.5 seizoen een verschrikkelijke klootzak geweest ... maar op zich lijd hij er ook wel erg onder. En z'n gevoelens voor Karen zijn echt wel oprecht denk 'k

En eerlijk gezegd, hij dacht echt wel dat Keith hem wou vermoorden ... ik weet ook niet wat ik zou doen in dat geval
  zondag 17 juni 2007 @ 14:49:17 #150
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_50545671
Ik denk het wel

Ik vond het trouwens ook een tof moment ( nu ik die foto's weer zie ) dat moment waar Lucas de auto van Peyton komt "repareren".
Deze ep had heel veel dingen die uit andere eps waren en ik denk dat deze ep nog beter maakte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')