Soooooooooo TRUEquote:
Een normaal persoon niet..maar onderzoekers die Nathan en Lucas al verdenken van 'point shaving' (of hoe heet het)..ik weet niet hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:41 schreef Komakie het volgende:
Whitey ziet dat er contact was omdat hij wist dat Lucas die baskets expres miste. Als jij gewoon die wedstrijd ziet, zie je toch alleen dat ze ff naar elkaar kijken en wat zeggen? Als je niet weet wat er aan de hand is dan zie je er ook niets vreemds in denk ik.
ja ok maar het ging om het ideequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Behalve dat The OC het in 1 aflevering met een montage deed..dit is gewoon echt de serie voortzetten.
Ksnap wat je bedoelt.. maar ik zou metéén tekenen als de VS het zooitje hier zou overnemen!!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:24 schreef blueangel_ het volgende:
*zucht*
Die Amerikaanse TV-regeling is zo dramatisch slecht
Wat bedoel je daar mee ??quote:Op zondag 20 mei 2007 13:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ksnap wat je bedoelt.. maar ik zou metéén tekenen als de VS het zooitje hier zou overnemen!!
Dat ik snap waarom blueangel_ zich irrteert maar dat ik de televisie toestand in VS nog lang niet zo erg van dan die in Nederland want de Nederlandse televisie is gewoon te triest voor woorden!!quote:Op zondag 20 mei 2007 15:00 schreef Sc0tTy het volgende:
Alweeeer verzet ??
[..]
Wat bedoel je daar mee ??
* Komakie is het daar helemaal mee eensch!quote:Op zondag 20 mei 2007 15:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat ik snap waarom blueangel_ zich irrteert maar dat ik de televisie toestand in VS nog lang niet zo erg van dan die in Nederland want de Nederlandse televisie is gewoon te triest voor woorden!!
Ja dit is wel leuk en al, maar zo als het de laatste tijd wel vaker gaat. Als ze dan weer ff niet tevreden zijn dat stoppen ze halverwege en dan zitten wij met een serie zonder einde.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Over the past week there have been several different reports on how many episodes of OTH have been ordered. Today, we got the official word directly from the CW Programming Department.
The CW has ordered 22 episodes with the option to reduce. Meaning if ratings are not good... the contract gives the option to cancel early or reduce the amount of episodes. But at this time OTH will have a full 22 episodes!
Once again this is confirmed through the CW directly. This did NOT come from our OTH Insiders... we wanted to go directly to the source.
![]()
dat zou echt té *** zijn, maar ik heb goeie hoop en verwacht nog wel wat seizoenenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:02 schreef SphronX het volgende:
[..]
Ja dit is wel leuk en al, maar zo als het de laatste tijd wel vaker gaat. Als ze dan weer ff niet tevreden zijn dat stoppen ze halverwege en dan zitten wij met een serie zonder einde.
De promoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:53 schreef blueangel_ het volgende:
Promo 419
http://www.youtube.com/watch?v=Rr-pOOHOo0M
Sneak Peek
http://www.youtube.com/watch?v=7H1PLehpLA4&eurl=http%3A%2F%2Fothfans%2Ecom%2F
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
De promo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
Pfffffffffff, gezien de spanningen tussen Sophia en Chad zie ik het echt gebeuren dat Sophia nog uit de show staptquote:According to someone very close to the show, we may not see everyone coming back. "Nothing is certain yet," says my spy, who predicts that "things will be very different" when the show returns at mid-season set four years into the future.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |