abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 oktober 1999 @ 07:20:00 #1
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_195507
Lees dit in de telegraaf van vandaag.

"Een andere groep van circa twintig Big Brother-fans wilde zaterdag tennisballen met daarin berichten voor de bewoners over de schutting gooien. Zij zagen van de actie af toen ze bij het huis de politie ontdekten, die door een tip van het plan op de hoogte was."

Het hele artikel is te vinden op: http://www.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.bigbrother.html

Hier hoef ik toch verder niks aan toe te voegen hoop ik? Later vandaag zal ik fokzine
de beelden verschaffen om de actie te bevestigen.

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_195508
Hey Serge ook goedemorgen!
echt geinig dat we toch eigenlijk wel een beetje in de telegraaf staan
nu nog nieuwe revue hè

Lukas

http://surf.to/BigBro

pi_195509
Eens te meer een bewijs voor BB-manipulatie van de media. Eens te meer een bestaansreden voor dit forum.

(kan je nagaan hoe ze de berichtgeving vanuit het huis zelf kunnen verdraaien)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 4 oktober 1999 @ 08:43:00 #4
243 Serge
pi_195510
Ach aan de andere kant heb ik $#@$) aan de Telegraaf want die staan bekend om hun onjuiste berichtgeving. (Maxima foto's etc.)

Ze hebben zich bij de Forum bezoekers ook alweer een stuk minder geloofwaardig gemaakt.

pi_195511
Als of je Hummie vd T moet vertrouwen en of geloven. Zij heeft jaren lang artikelen geschreven in de STORY en we weten allemaal hoe verdraaid daar alles wordt weergegeven. Het is toch geen toeval dat zij verantwoordelijk is voor o.a.de redaktie richting internet. Wanneer kijkt iedereen nu eens verder dan wat je ziet. HET GAAT ALLEEN OM KIJKCYFERS, HET GAAT OM DE COMMERSIE. BEWONERSBELANGEN GELUL.
pi_195512
ik geloof niet dat nog iemand is die serieus denkt dat V. zich een moer interesseert voor bewonersbelangen.... toch?
mooi he, alles
pi_195513
Is toch weer te mooi voor woorden dat ze het dus ontkrachten dat de inbrekers alleen over de schutting zouden zijn geklommen.

Volgens mij heeft die Hummie bij de Chinese Staatskrant stage gelopen

maandag 4 oktober 1999 @ 09:15:00 #8
483 sdb
Pluk de dag
pi_195514
Kan de Telegraaf eens zijn/haar bronnen goed nagaan voordat ze iets publiceren???
De journalist
Life is a moment in space

pi_195515
Zo te merken zijn er dus nog weinig georganiseerde acties gehouden, iets wat mij enigszins verbaasd (en wat tevens een compliment is aan Serge)
Dit vermoede had ik al toen we bij FFF naar binnen werden gevraagd voor een "kop warme koffie" door H. haarzelf, dit zal zij toch niet bij iedereen doen.
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

maandag 4 oktober 1999 @ 09:53:00 #10
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_195516
Is de kans ook niet te groot dat als er een grote gezamelijke actie wordt georganiseerd je altijd het probleem V. hebt. Ze hebben volgens jullie toch 2 personen die continue bezig zijn om alle berichtgeving op internet te doorpluizen. Is voor hen dan toch gemakkelijk om zich aan te melden. Krijgen dan alle info en ze kunnen zich erop instellen wat er gaat gebeuren.
pi_195517
jezus, van alle kranten waar we in hadden kunnen staan wordt het gewoon de Telegraaf, lekker geloofwaardig!

Ik vraag me alleen wel af of dat hele verhaal over die 4 studenten misschien toch niet een beetje waar is, want ik geloof niks van dat excuus van Hummie!

Wel leuk dat we de Telegraaf zo piss-off hebben gemaakt omdat ze niet meemochten dat ze het nodig vonden om tye zeggen dat we de actie af hebben geblazen, NOT we hebben hem alleen vervroegd gestaakt!

I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_195518
Ik ben nog vrij nieuw op dit forum dus ik weet niet precies wie er allemaal bij operation messageball betrokken waren, maar zat er bij die boodschappen ook een opbeurende boodschap voor Bianca? Ik hoorde haar gister namelijk tegen Bart en Sabine zeggen dat ze het wel eng vond dat er mensen over de schutting klommen, maar dat ze 'zo'n boodschap als van vanmiddag wel leuk vond'. Ze voelde zich weer helemaal goed en had er weer zin in zei ze. Ruud en Willem hadden het ook al over een boodschap voor Bianca en dat dat zo leuk voor haar was. Weten jullie hier meer van?
pi_195519
Natuurlijk zou het kunnen dat een van de twintig mensen die erbij waren een bal had met iets positiefs over Bianca (lijkt me sterk, maar het kan) ach we zien wel! we weten in ieder geval zeker dat ze er een paar gehad hebben dus dat is al weer erg positief!
pi_195520
Gossie, ik kijk om 12.15 naar de stream en ik zie de mannen in huis voetballen met een tennisbal.... Toeval, ik dacht het niet.
Jongens complimenten, en Boris, nogmaals excuses.
Saving the world in style...at least they say....
pi_195521
Mr. Avenger (John Steed) uw excuses zijn aanvaard, maar effe een vraagje, welke john steed ben je? die uit de serie of die uit de film (die uit de film sucks, want hij kreeg wat met Ms. Peel)
  maandag 4 oktober 1999 @ 12:33:00 #16
243 Serge
pi_195522
Ik vermoed dat dezelfde persoon achter dit hele verhaal zit als degene die de politie & voo heeft getipt. Het lijkt wel of er iemand belang bij heeft gehad om het allemaal te laten mislukken. Gelukkig is de missie wel geslaagd geweest.

maandag 4 oktober 1999 @ 12:54:00 #17
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195523
Serge, ik zet het Telegraaf artikel dat je noemde integraal in het topic "BB in de media II", OK?

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 04 Oktober 1999).]

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_195524
zeker na vanavond is het een geslaagde missie, het kan ook nog zo zijn dat we niet verraden zijn Serge, maar dat er gewoon iemand van V. de politie had ingelicht, die e-mails zijn niet waterproof zeg maar....
pi_195525
Heet van de video-naald:
Ruud zegt net (Maandagmiddag 14:40 pm) voor de camera in de tuin:
"Ik heb ook net die Internetters even bedankt!"

Draw your own conclusions...

pi_195526
De waarheid! Aldus het Nieuwsblad van het Noorden!

--------------[ Lik hier ]------------------

Vier pooiers hebben dit weekeinde bij wijze van hoeratie geprobeerd het Big Brother-huis in Almere binnen te hoereren.

Volgens Fok!zine ging het hier om meer dan zomaar een hoeratie, er zat hier een missie aan vast, een diepere bedoeling, volgens TARAraBoemdijee:
'Wij, Discipelen van het TARAisme, wilden een missie volbrengen, nl. het bevrijden van Beretta, vandaar dat wij hier voorbereid en met AntiTARATank-wapens en TARATomahawk raketten tot de tanden aan toe bewapend probeerde binnen te dringen.'

Direct nadat Meerhoerman in de tuin zijn aars liet zien, klom de rest van Fok!zine over de schutting, zij braken al boerend en windend door de beveiliging van het Veronica-programma heen en werden later opgepakt en aan de politie overgedragen, Meerhoerman:
'Ik wilde alleen maar Mona het zwijgen opleggen! Zij begrijp de diepere Prozah achter dit verhaal niet! De mening van de TARAlogie! Zij lijkt niet op Katja Schuurman OF op Tara, zoals ze beweerd!'

De indringers kregen een broodje kroket voor de moeite.

Meerhoerman: 'Amsterdamse humor bestaat niet!'

Een andere groep van circa twintig Big Brother-fans wilde zaterdag TARAlandmijnen plaatsen gevuld met Bami, TARAraBoemdijee:
'We hadden begrepen dat Mona honger had.'

Zij zagen van de actie af toen ze bij het huis Mona zagen, die drie van de kippen op aan het frituren was, volgens Beretta:
'Het.... het was een verschrikkelijk gezicht! Hoe ze kakelden, hoe Mona de koppen ervanaf beet en riep 'hmmm lekker hoor, amsterdamse humor, ik lijk op *mjam* *njam* katja he?!'

Veronica heeft besloten om beide incidenten niet in de Big Brother-uitzendingen te laten zien. "Straks komen er meer mensen op rare ideeën", aldus een woordvoerster.

--------------[ Lik daar ]------------------

En zo was het!!!!

Grtz,

MiRR0RMAN.

maandag 4 oktober 1999 @ 16:00:00 #21
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_195527
Ik had een paar positieve berichten over Bianca op me ballen zitten (!)

Dat meiske IS al zo labiel als de pest en nou zit ze ook nog 80 dagen opgescheept met een viswijf... zelfs ik vind het zielug voor bianc....

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 4 oktober 1999 @ 16:12:00 #22
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_195528
Waarom geen basketballen gebruikt?
Daarkan toch meer tekst op?
Maar verder mijn complimenten, WE GAAN ZE HELEMAAL GEKMAKUH!!!!!!! ( vrij geciteerd uit het oeuvre van Ruud)

De (tennis)balle!

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_195529
heeft er iemand nog gehoort dat ze wat zeide over de inhoud van de ballen op de streams? en hebben jullie de tekste ook nog ergens anders staan?
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_195530
Gut dan vraag ik me toch af wat ik daar bij het hek heb staan doen...hmm ben toch echt al me balle kwijt en ik ben echt niet buiten adem....klote telegraaf.....
Hop, Hop......till you drop....

woensdag 6 oktober 1999 @ 03:52:00 #25
691 luciano
ondertitelloos
pi_195531
quote:
op 10-04-1999 om 12:33 PM schreef Serge het volgende:
Ik vermoed dat dezelfde persoon achter dit hele verhaal zit als degene die de politie & voo heeft getipt. Het lijkt wel of er iemand belang bij heeft gehad om het allemaal te laten mislukken. Gelukkig is de missie wel geslaagd geweest.

Ik wil even reageren op het artikel over wie V$%"$"$% getipt heeft .
Is er nou helemaal niemand die op het idee komt dat V$%"%"%# ook dit forum leest , en hier iemand vanuit intern op laat reageren , om zo alles te weten te komen ?
Ik was helaas zelf verhinderd op dat tijdstip , maar om (hoewel jij het liever niet had) een tè éénzijdige berichtgeving te voorkomen , van de kant van V"$#"$#! alléén , of juist helemaal GEEN reactie zoals V#$!$!$# nu heeft laten weten , heb ik gemeend (en ik denk dat velen het met mij eens zijn) toch ook een LANDELIJKE discussie te moeten losmaken over alle blopers , blunders , slechte beelden , géén beelden , slecht geluid , géén geluid , misleidende info , etcenzetcenzetcenz., door wat andere ver daar vanaf staande / concurrerende mediagiganten in te seinen , met het verzoek hier wat aandacht aan te besteden !
Ik heb het Rotterdams Dagblad , Radio/T.V. Rijnmond , en SBS6 ingelicht , alleen jammer dat ik niet heb vernomen van jullie dat juist deze instanties zijn geweest .
De Revu + Telegraaf is het werk van iemand anders.
Het is ontzettend leuk om alles via FokForum te lezen , ik lach af en toe my dick out of my pants , maar helaas zijn er meer mensen die dit Forum niet lezen , dan wel , en die wil ik via de landelijke media ook betrekken bij de discussie over de gang van zaken omtrent het hele gebeuren, oftewel hoe we genaaid worden door de omroep met de grootste bek , de zender die nergens voor terugdeinst , de zender met pit , de zender met ballen (in ieder geval nu wel doorjullie na zaterdag !) Lat ze maar eens op hun bek gaan , want die 27dubbele berichtgeving over deze 2 incidenten door Hare Kotserige Laagheid ,Tumtummie v/d Tummiekliek zegt mij genoeg , dit alles past niet in hun straatje ! Maar helaas , ze bestaan alleen omdat wij destijds met z'n allen dat schip daar op het strand hebbn vlotgetrokken , en dankzij onze centen , dus bepalen WIJWIJWIJWIJWIJ mede wat er moet worden uitgezonden !

IK HEB GESPROKEN , UCH !

p.s. Ik ben nog nieuw op de computer dus ik wist , en weet niet hoe ik moet reageren op een topic, dus ik doe het op deze manier , maar ik hoop wel dat jij dit kunt plaatsen als reactie op de één of andere manier .
Ook hoop ik dat iemand mij uit kan/wil leggen hoe ik mij kan registreren om te kunnen reageren.
evt.ICQ.nr.= 45750349 , hoewel ik daar ook nog weinig kaas van heb gegeten!

groetjes , een hopelijk toekomstig forumlid , (als ik weet hoe het allemaal werkt !)
p.s. 2 al die media aandacht die jij eerst niet wilde , begint nu toch wel z'n positieve vruchten af te werpen , geloof ik !

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')