Dat kan hij helemaal niet aan.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Stiekem hoopt hij dat ze een triootje met hem doen.
Pooierpraktijken...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:47 schreef Wopper1 het volgende:
Brian gaat Amanda dus dronken voeren en dan zorgen dat ze het bed in duikt van Huub en Lieke.
Wat zijn dit voor een praktijken![]()
Zoals de waard is...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:46 schreef Prospera het volgende:
Brian: dit is waarom ik de foto's neem, zie je die sneaky blik?
[afbeelding]
Stond al in de OP en de TT, maar als het Braajen zelf is die die gaat bewerkstelligen is het een groter stuk vuil als ik vermoed had.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:47 schreef Wopper1 het volgende:
Brian gaat Amanda dus dronken voeren en dan zorgen dat ze het bed in duikt van Huub en Lieke.
Wat zijn dit voor een praktijken![]()
Door draaienquote:
Dat had het ook in moeten houden... dan waren er al een paar gillend gek naar huis gegaanquote:Op zondag 13 mei 2007 23:53 schreef Dark het volgende:
Grappig, Brian denkt dat "het volk" denkt dat ze DGK NOOIT verlaten. Mensen waren "oprecht verbaasd" om ze bij Lepels aan te treffen!
Oneindig gevangen in luxe, zegt de preview volgens Brian houdt dat in - nooit naar buiten!
Owww, ik haal die kamers door elkaar, ik dacht dat hij in de livingroom zatquote:
Dat huub niet zo hypocriet het zoenen van amanda en lieke moest verstorenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:48 schreef SiRojK het volgende:
B:,, Nu komen echt lousy (?) foto's, echt van... Dude, get out of bed and wake the fuck up"
Owké, wat wil je daar mee zeggen?
Je vergeet nog : Hij laat ze vliegen .......quote:Op zondag 13 mei 2007 23:57 schreef maril het volgende:
Jaap heeft iets met vliegen, of ziet hij ze vliegen.
Dat was alleen maar omdat brian ff niet wildequote:Op zondag 13 mei 2007 23:53 schreef Wopper1 het volgende:
Haha die Brian.
Hij kan Amanda, een meisje van 19, nog geeneens ''handelen''. Ze gaat niet voor niks naar Huub, Mitch en Lieke
Daar zit hij niet zo ver naast, er zijn hier bv al verschillende topics geweest van mensen die verontwaardigt melden dat ze een bewoner buiten de kooi hebben gespotquote:Op zondag 13 mei 2007 23:53 schreef Dark het volgende:
Grappig, Brian denkt dat "het volk" denkt dat ze DGK NOOIT verlaten. Mensen waren "oprecht verbaasd" om ze bij Lepels aan te treffen!
Oneindig gevangen in luxe, zegt de preview volgens Brian houdt dat in - nooit naar buiten!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |