Goed van jequote:
Misschien is het werk met vuilniszakken mooierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik ben van het vakantiegeld zelf wat kunst aan het kopen (gisteren zelfs als een soort Herman Brood met een doek van 1 meter bij 70 cm door de stad gefietst, alleen het regende, dus ik heb hem maar laten verpakken in vuilniszakken).
Ik gok bij jou op bloemen.![]()
Die is prachtig !!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:43 schreef Peter6000 het volgende:
Zonder te slijmen, maar dit vind ik deze vind ik dus ook echt geweldig.
[afbeelding]
Die met mensen erop vind ik minder, maar ik ben geloof ik niet zo`n mensen-mens.quote:
Waarom vanavond ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die met mensen erop vind ik minder, maar ik ben geloof ik niet zo`n mensen-mens.
Althans, ik zou niet snel een mens aan mijn muur hangen.
Ik uhhhhhhh, ga vanavond ook nog een doek kopen, voor 30 euro
[afbeelding]
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.![]()
Dat is zo afgesproken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom vanavond ?
En kende je Martin Parr al voor dat ik zijn naam noemde ?
Was een grapje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:55 schreef kleinzusje het volgende:
En waarom denk je bij mij aan bloemen ?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was een grapje.
Ik dacht helemaal niet aan bloemen, maar aan kernenergiecentrales.
Maar ik ben er nu vandoor, tot later
9 jaarquote:
Gefeliciteerdquote:
nee, doe ik ook niet. maar virtuele taart kan altijd... en nu eens met een legitieme reden...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
, maarre je zou het niet vieren toch?
Is er nog een stukkie of ben ik te laat? Gefeliciteerd buuf!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, doe ik ook niet. maar virtuele taart kan altijd... en nu eens met een legitieme reden...![]()
tuurlijk, taart genoeg...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Is er nog een stukkie of ben ik te laat? Gefeliciteerd buuf!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |