Op een gegeven moment zegt de voedster iets in de trant van 'als je last hebt van ziekten waarover men niet spreekt' ; welke ziekten waren dat?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:53 schreef LuQas het volgende:
Dit jaar is het wederom een tragedie van Euripides: de Hippolytos.
Ben zelf leraar klassieke talen dus mocht je nog dringende vragen hebben![]()
vrouwenziektenquote:Op zondag 20 mei 2007 08:41 schreef Qwerty911 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zegt de voedster iets in de trant van 'als je last hebt van ziekten waarover men niet spreekt' ; welke ziekten waren dat?
"herkenbaar", dat is alles wat ik zegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:02 schreef voidmage het volgende:
wie gaat er hier voor een 4 op de eindlijst
of heeft net als ik een hopeloos cijfer waarmee die het examen in gaat 3.8 gem
DIe heb ik ook al, maar toch bedankt voor het aanbodquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:41 schreef archgallo het volgende:
Ik heb hier wel een overzicht van alle vormen, maar geen vertaling. Als je wilt kan ik het wel inscannen voor je.
Ik leerde altijd van alle woordjes 'zij zei', 'terwijl hij dit deed' wie de persoon was, omdat ze dat eigenlijk altijd wel een stuk of 3 keer vroegen. Maar om dat bij deze hele tekst te gaan doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef Cold_Shadow het volgende:
Zo komt he wel dichtijbij morgen grieks en Wiskunde. Ik ga voor Grieks denk ik voor de vragen, want vertalen bak ik niets van. Iemand nog tips?
Als je nog zin hebt, misschien kan ik er nog wel iets aan hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:41 schreef archgallo het volgende:
Ik heb hier wel een overzicht van alle vormen, maar geen vertaling. Als je wilt kan ik het wel inscannen voor je.
Hier is ie:quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:13 schreef Cold_Shadow het volgende:
[..]
Als je nog zin hebt, misschien kan ik er nog wel iets aan hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |