abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195474
Bart En Sabine hebben eerste vrijpartij achter de rug(helaas wel onder de dekens)
Rocky komt naar je toe deze winter

zondag 3 oktober 1999 @ 22:43:00 #2
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_195475
Ik vrees het ergste voor Bart. Look but don't touch.

En ik vrees het ergste voor Sabine: die moet steeds naar die flauwe puberpraatjes van die domme blonde luisteren en ondertussen zijn slechte adem opsnuiven onder dat dekbed.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
  zondag 3 oktober 1999 @ 22:54:00 #3
521 ruby
Hell yeah!
pi_195476
Mochten ze straks om één of andere reden elkaar niet meer leuk vinden, dan hebben ze toch een probleem in dat huis. Oei, oei, oei. Gevoelig punt dus}+}+}+
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_195477
ik geloog ook wel in een romance tussen deze twee en volgens mij is dat onder de dekens al de tweede keer...1 keer was het aan het einde van de uitzending toen lagen ze ook wel heel dicht en gezellig bij elkaar.

gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_195478
Staat in hun contract een aparte clausule dat ze minimaal 1x moeten copuleren.
  maandag 4 oktober 1999 @ 00:40:00 #6
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_195479
Een dan op de BB-site weer zo'n schitterende VOO cliffhanger die nooit opgelost worden (Blijft maurice lezen, Bart ontdekt dat de dagboek kamer open is).

Zoent of zoent ‘ie ‘r niet? (of toch sjoelen? )
03/10/1999

Bart en Sabine hebben zich teruggetrokken in de herenslaapkamer. Het licht gaat uit. Het is duidelijk dat ze een moment voor zichzelf willen. Natuurlijk blijven de camera’s op hen gericht, maar niet de nieuwsgierige blikken van hun medebewoners. Sabine ligt naast Bart op het bed. De spanning is voelbaar Ze raken elkaar aan, kruipen langzaamaan in elkaar en hun stemmen worden lager. Een beetje verlegen gaan ze verder met hun toenaderingspogingen. Bart schraapt z’n keel wat onwennig. Zelfs Sabine is voor haar doen opvallend bedeesd. Ze weten niet wat ze met al die glazen ogen die hen bespieden moeten doen. Er is geen ontkomen aan. Of wel? Kijk naar Big Brother en je weet wat er overlegd wordt door de twee tortelduifjes.

pi_195480
Is er nog iets gebeurd vanavond? Ik check net nog ff de BB Spy en ik zie Bartje helemaal alleen aan de eettafel een boek lezen (goed voor zijn intellectuele image natuurlijk, alhoewel, het valt me op dat-ie wel erg lang op één bladzijde blijft hangen...).
  maandag 4 oktober 1999 @ 02:07:00 #8
602 Wolfhound
 Howlin' mad
pi_195481
Hij zit ook met z'n gedachten bij wat anders

Kent U dat gevoel? (drs. Gremdaat)

Life? is that a new sim? is it any good?
pi_195482
By the way: dat boek lag op z'n kop voor Bart op tafel. Was dit om de moeilijkheidsgraad nog wat op te voeren?!
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')