Dat klinkt alsof je haar überhaupt niet meer spreekt.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:31 schreef Lienekien het volgende:
Mijn moeder zou waarschijnlijk blij verrast zijn als ik op de stoep zou staan met een bos bloemen. Maar dan, hè. Maar dan.
Mijn moeder lijdt in stilte.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:31 schreef broer het volgende:
Ik moet wel. Anders wordt ze verdrietig.
Tja.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:32 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je haar überhaupt niet meer spreekt.
Dat vind ik wel treurig. Het heeft zonder twijfel een gegronde reden, maar ik vind dat soort verhalen altijd heel jammer.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:34 schreef Lienekien het volgende:
Tja.
Nou, het valt nog wel mee, hoor. Ik kan gewoon de stekkers van de telefoon er weer in doen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Dat vind ik wel treurig. Het heeft zonder twijfel een gegronde reden, maar ik vind dat soort verhalen altijd heel jammer.
Gewoon doen!quote:Op zondag 13 mei 2007 01:37 schreef Lienekien het volgende:
Nou, het valt nog wel mee, hoor. Ik kan gewoon de stekkers van de telefoon er weer in doen.
Om kwart voor twee 's nachts istie gewoon stil, gok ik. Kun je even in alle rust wennen aan het idee.quote:
Plaats een advertentie in de krant, succes gegarandeerd.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:58 schreef broer het volgende:
Leuk verzetje, lijkt me. Gebeurt mij nou nooit.
Jij weet helemaal niet of ik hier lig te neuken.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:48 schreef broer het volgende:
Dan heeft ze het beter bekeken dan wij, wyccie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |