Tuurlijk niet!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Tja, Frollo. Je dook op in mijn AT. Vind je toch niet erg... ?
Ik ben een hartstochtelijk hater van de tram. Vooral die nieuwe tram in Amsterdam is klote. Het lijkt wel een freakin' achtbaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef Gellius het volgende:
Ik ben een liefhebber van de tram. Het wiebelt en het schommelt en het knarst en het piept in de bochten. En dan maar lekker kijken naar al die fietsers die met een bezorgd ik-moet-weer-naar-kantoor gezicht van de tegenovergestelde richting komen.
Een tram waarvan de verlichting een seconde uitgaat wanneer je over een drempeltje rijdt.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef Gellius het volgende:
Ik ben een liefhebber van de tram. Het wiebelt en het schommelt en het knarst en het piept in de bochten. En dan maar lekker kijken naar al die fietsers die met een bezorgd ik-moet-weer-naar-kantoor gezicht van de tegenovergestelde richting komen.
Je komt toch vast wel eens in de Randstad?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben totaal niet opgegroeid met trams.
Ik ben opgegroeid met:quote:Op maandag 14 mei 2007 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben totaal niet opgegroeid met trams.
Nee. Ik kom vrij zelden buiten Brabant.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je komt toch vast wel eens in de Randstad?
Hebben ze in China geen trams?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Ik kom vrij zelden buiten Brabant.
Nee. Volgens mij niet. Maar ik ben niet in China opgegroeid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |