Tuurlijk niet!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Tja, Frollo. Je dook op in mijn AT. Vind je toch niet erg... ?
Ik ben een hartstochtelijk hater van de tram. Vooral die nieuwe tram in Amsterdam is klote. Het lijkt wel een freakin' achtbaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef Gellius het volgende:
Ik ben een liefhebber van de tram. Het wiebelt en het schommelt en het knarst en het piept in de bochten. En dan maar lekker kijken naar al die fietsers die met een bezorgd ik-moet-weer-naar-kantoor gezicht van de tegenovergestelde richting komen.
Een tram waarvan de verlichting een seconde uitgaat wanneer je over een drempeltje rijdt.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef Gellius het volgende:
Ik ben een liefhebber van de tram. Het wiebelt en het schommelt en het knarst en het piept in de bochten. En dan maar lekker kijken naar al die fietsers die met een bezorgd ik-moet-weer-naar-kantoor gezicht van de tegenovergestelde richting komen.
Je komt toch vast wel eens in de Randstad?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben totaal niet opgegroeid met trams.
Ik ben opgegroeid met:quote:Op maandag 14 mei 2007 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben totaal niet opgegroeid met trams.
Nee. Ik kom vrij zelden buiten Brabant.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je komt toch vast wel eens in de Randstad?
Hebben ze in China geen trams?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Ik kom vrij zelden buiten Brabant.
Nee. Volgens mij niet. Maar ik ben niet in China opgegroeid.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb tot mijn zestiende zelfs nog nooit in een trein gezeten.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit zo zelden in de trein dat ik het altijd berespannend vind. En chaotisch op een station, en dat ik bang ben om in de verkeerde trein te zitten. Een en al opwinding, als ik met de trein moet.
Niet vaak, echt vrij zelden. En als het voorkomt, dan met de auto, die door iemand anders bestuurd wordt.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
Je zei net dat je Brabant bij nooit uit komt, maar kom je überhaupt wel buiten Eindhoven??
Ik vermijd die schepen. Ik word er claustrofobisch en gedesoriënteerd van.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb alleen nog nooit in de trolleybus van Arnhem gezeten, maar daar ben ik niet zeker van.
En een cruiseschip, maar daar heb ik ook absoluut geen behoefte aan.
Ik woonde in een dorp (Harskamp) en nam altijd de bus of de fiets naar een iets groter dorp (Ede). Dat was mijn wereld. Het was niet knap maar volkomen vanzelfsprekend.quote:
Ach Erik, dit doet me zo denken aan mijn eerste studiedag Moederziel Alleen in Amsterdam. Ik stapte uit op Centraal Station, liep naar buiten en had geen idee waar ik precies moet zijn en hoe ik er moest komen. Al die trams, al die mensen. Fantastisch.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wel ooit een keer in Amsterdam. Ik was doodsbang. En in Londen, daar was ik minder bang.
Deuren dichtdoen als je er tussen staat, deuren niet open houden, je niet eens aankijken, je vragen niet normaal beantwoorden, niet normaal doen tegen andere klanten als er iets gebeurt (kinderwagens oid), euh, ik kan wel even door gaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:31 schreef Gellius het volgende:
Onbeschoft personeel? Merk ik nooit wat van. Ik zie ook niet hoe je in de uiterst beperkte communicatiespanne van "goeiemiddag, twee zones graag" "KLAK" "dankuwel" nog onbeschoft zou kunnen zijn.
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:54 schreef wyccie het volgende:
Ik wil me nog wel een keer Moederziel Alleen voelen in New York. Lijkt me heerlijk.
Ik moest op m'n tiende al in m'n eentje met de trein van Den Bosch naar AZmsterdam. En daardoor ben ik nu zo'n zelfstandige jongen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |