Nou ja, dat is ook mijn relativering. Een leeg poezenmandje is zoveel erger.quote:Op zondag 13 mei 2007 08:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voelde me trouwens véél rottiger toen mijn kat was verdwenen. Toen dacht ik: was mijn fiets maar gestolen.

Haha! Dat had ik toen ook. "Ik weet toch zeker dat ik mijn fiets hier neergezet had!" "Hoe is dit nu mogelijk?"quote:Op zondag 13 mei 2007 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
De eerste keer dat het mij overkwam, stond ik vooral perplex. Je bent naar de plek gelopen waar je fiets zou moeten staan. Hij staat er niet. Wat betekent dit? Ik kijk vast niet goed. Ik ben iets vergeten. Ik zie iets over het hoofd.
In de dagen erna ga je langzaam accepteren dat je fiets gestolen is.![]()

quote:Op zondag 13 mei 2007 04:03 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker en AR staat op zondag niet om 4 uur op, dan kruipt hij denk ik nog lekker knus tegen zijnaan.

quote:Op zondag 13 mei 2007 09:09 schreef Claudia_x het volgende:
Het is me niet zozeer om het concrete object te doen, Z. Ik vind het vooral heel onrechtvaardig.
Toen ik slachtoffer werd van een razzia en onterecht een bekeuring kreeg, was ik ook erg van slag. Bijna niemand begreep dat. Een bekeuring, big deal, betaal je toch gewoon. Alsof het om het geld ging.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |