Nou ja, dat is ook mijn relativering. Een leeg poezenmandje is zoveel erger.quote:Op zondag 13 mei 2007 08:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voelde me trouwens véél rottiger toen mijn kat was verdwenen. Toen dacht ik: was mijn fiets maar gestolen.
Haha! Dat had ik toen ook. "Ik weet toch zeker dat ik mijn fiets hier neergezet had!" "Hoe is dit nu mogelijk?"quote:Op zondag 13 mei 2007 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
De eerste keer dat het mij overkwam, stond ik vooral perplex. Je bent naar de plek gelopen waar je fiets zou moeten staan. Hij staat er niet. Wat betekent dit? Ik kijk vast niet goed. Ik ben iets vergeten. Ik zie iets over het hoofd.
In de dagen erna ga je langzaam accepteren dat je fiets gestolen is.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 04:03 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker en AR staat op zondag niet om 4 uur op, dan kruipt hij denk ik nog lekker knus tegen zijnaan.
quote:Op zondag 13 mei 2007 09:09 schreef Claudia_x het volgende:
Het is me niet zozeer om het concrete object te doen, Z. Ik vind het vooral heel onrechtvaardig.
Toen ik slachtoffer werd van een razzia en onterecht een bekeuring kreeg, was ik ook erg van slag. Bijna niemand begreep dat. Een bekeuring, big deal, betaal je toch gewoon. Alsof het om het geld ging.
Bij de Hema kan dat ook? Ik moet werken van 1300 tot 1700 dus ik kan niet helemaal naar Praxis oid. Waar kan je dat allemaal kopen?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Pope, weet je wat je kunt doen? Een proeftubetje kopen. Da's een paar euro en vast genoeg om die tekst weg te werken.
HEMA zou kunnen, een grote bouwmarkt geeft de meeste kans.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Bij de Hema kan dat ook? Ik moet werken van 1300 tot 1700 dus ik kan niet helemaal naar Praxis oid. Waar kan je dat allemaal kopen?
Toen mijn fiets voor het eerst gestolen werd had ik de sleutels er ook in laten zitten. Dom natuurlijk, om 'm niet gelijk op slot te zetten. Maar ik was net binnen in de muziekschool, en toen herinnerde ik me dat de sleutels nog in mijn fiets zaten. Ik weer naar buiten, serieus vijf minuten nadat ik mijn fiets had achtergelaten, en hij was al weg.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:11 schreef wyccie het volgende:
De eerste keer dat mijn fiets gestolen was, geloofde mijn moeder me niet omdat ik moest lachen toen ik het vertelde.
Ik had de sleutels erin laten zitten.
Kan iemand me even knijpen?!quote:Op zondag 13 mei 2007 08:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gisteren ook enorm lopen zoeken. Heb mijn boodschappen naar huis gebracht, en toen zelfs nog een keer teruggegaan om te kijken, ook in de omgeving. En ik voel nu ook de neiging om nog even te gaan kijken.
Wyccie, 200 meter verderop?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:30 schreef wyccie het volgende:
Dan heeft iemand waarschijnlijk je fiets opzij gezet zodat hij/zij bij zijn/haar eigen fiets kon.
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:32 schreef Lienekien het volgende:
Wyccie, 200 meter verderop?
Een Fok!ker die zich na het lezen van de LPT realiseerde dat hij - verdomme! - de fiets van nota bene Lienekien op onrechtmatige wijze verkregen had.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:37 schreef hummus het volgende:
Misschien een fietsendief met wroeging.
Zou dat helpen tegen het stuiteren, broer?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:57 schreef broer het volgende:
[..]
Een Fok!ker die zich na het lezen van de LPT realiseerde dat hij - verdomme! - de fiets van nota bene Lienekien op onrechtmatige wijze verkregen had.
Ga je vanmiddag fietsen, Lienekien? Gewoon omdat het kán?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |