ja, makkelijk; mensen zonder ooglappen als fascist benoement; go ahead; goed bezig zou ik zo zeggen, NL wacht bovenal op jouw reactie..quote:Op zondag 13 mei 2007 01:04 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dat JIJ het niet leuk vind betekent niet dat iemand anders een slechte smaak heeft
Damn jij bent echt een fascist
Ooglappen?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:09 schreef misteriks het volgende:
[..]
ja, makkelijk; mensen zonder ooglappen als fascist benoement; go ahead; goed bezig zou ik zo zeggen, NL wacht bovenal op jouw reactie..... triest dat het wederom op moddergooien moet eindigen. NLers zijn vaker meer begripvol dan jouw reactie wil laten vermoeden..
![]()
Wil je aub je USB kabel eruittrekken?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:09 schreef misteriks het volgende:
[..]
ja, makkelijk; mensen zonder ooglappen als fascist benoement; go ahead; goed bezig zou ik zo zeggen, NL wacht bovenal op jouw reactie..... triest dat het wederom op moddergooien moet eindigen. NLers zijn vaker meer begripvol dan jouw reactie wil laten vermoeden..
![]()
Hmm..Ik heb het begin gemistquote:Op zondag 13 mei 2007 01:11 schreef Ferdie88 het volgende:
Apocalyptica _o_ beste van de hele show (en t intro van Lordi was ook wel cool, volgend jaar ff Manowar ofzo)
Ik vraag me echt af wie hier nou onverdraagzaam en ondankbaar isquote:Op zondag 13 mei 2007 01:12 schreef misteriks het volgende:
ignorance is bliss dudes; de toekomst zal je op de feiten drukken; onverdraagzaam en ondankbaar volkje ...
hehehe koerdistan komt met een nummer op het SFquote:Op zondag 13 mei 2007 01:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De ananas is toch echt een ollander
Oftewel..jij vind Koerden rubbish
Het trekt wel wat punten denk ikquote:Op zondag 13 mei 2007 01:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hehehe koerdistan komt met een nummer op het SF
ze laten een meisje een nummer zingen en daarna gooien ze een blok beton op haar hoofd als einde
zouden er zulke ziekegeesten zijn ?quote:
Man waar heb je het over?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:17 schreef misteriks het volgende:
waarom zijn Polen, Kazachen, Slovaken, Tsjechen, Russen, Fransen , Bulgaren, Grieken, Letten, Roemenen, serviers en vele andere WEL bereid om in ons landje er het best van te maken , en de Turken nog steeds en altijd en overal over hun eigen landje willen zeiken ???!
i rest my case; noem mij dan maar racist, het helpt dat geen meter vooruit...
Welcome to the real worldsquote:
Over het feit dat hier niemand jullie kan begrijpen , en dat jullie een stevig gebrek hebben aan constructieve integratie, whatever de roots mogen betekenen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |