abonnement Unibet Coolblue
pi_49328885
Ondanks dat ze mij iets te gelovg is, daar heb ik dus helemaal niks mee doet ze wel een ware uitspraak: "Serifovic suggereerde zaterdag dat mensen niet zo moeten zeuren over het Oost-Europese overwicht. Volgens haar moeten West-Europese landen meer aandacht besteden aan de muziek, in plaats van aan de aankleding. "Componisten moet eens goede liedjes gaan schrijven", zei ze. "Ik hoor graag de muziek en hoef er niet zo nodig naar te kijken. Het is tijd voor goede muziek." Bron

Wel vind ik dat er anders gestemd moet worden, bv via internet op basis van iemand's ip-adres zodat je maar 1x mag stemmen. Want ondanks dat er betere liedjes moeten worden geschreven zal je toch altijd zien dat bevriende landen op elkaar blijven stemmen.
pi_49330324
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:25 schreef Cairon het volgende:
Terechte winnaar? Wat de neuk? Het is een nietszeggend liedje dat niet bepaald gezongen werd met een onmiskenbaar sterke overtuiging of onherroepelijke zuiverheid. Het figuur is een lesbische hobbit, en het komt uit de balkan, Balkan-schlock... 'nuff said. Zelfs mijn moeder stelde tijdens het kijken "Jezus wat een overduidelijke pot is dat zeg".

Staat volgend jaar weer het podium vol met kloontjes... alleen dit keer een zwik kleine kort-gewiekte tuinbroek dragende manhatende femi-nazi potten.
Terechte winnaar En goed voor een vredig Europa, Servië is weer geaccepteerd
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_49333456
Terechte winnaar inderdaad, prachtig
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_49334163
Moooliiitvaaaaaaaaaaaa
pi_49334251
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:12 schreef Eveli het volgende:
Moooliiitvaaaaaaaaaaaa
Ja, als zelfs West-Europa er op stemt, niet zeuren
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_49347344
Zij neemt ook meteen het argument weg dat als je een lekker wijf stuurt je wel wint, sjesus wat een gedrocht. Maar was nog best een leuk nummer, voor het Songfestival zeker.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 13 mei 2007 @ 23:02:32 #57
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_49347498
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Ludger het volgende:
Ja, als zelfs West-Europa er op stemt, niet zeuren
Mjah, denk je dat echt het Nederlandse publiek al jaren de Turkse inzending het beste vindt?

Waar West-Europa op stemt, is ook al grotendeels door Oost Europeanen bepaald.
pi_49347548
quote:
Op zondag 13 mei 2007 22:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zij neemt ook meteen het argument weg dat als je een lekker wijf stuurt je wel wint, sjesus wat een gedrocht. Maar was nog best een leuk nummer, voor het Songfestival zeker.
In het oostblok houden ze van dikke vrouwen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_49347570
quote:
Op zondag 13 mei 2007 22:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zij neemt ook meteen het argument weg dat als je een lekker wijf stuurt je wel wint, sjesus wat een gedrocht. Maar was nog best een leuk nummer, voor het Songfestival zeker.
Die 5 erachter dan
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_49347668
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:02 schreef Perico het volgende:

[..]

Mjah, denk je dat echt het Nederlandse publiek al jaren de Turkse inzending het beste vindt?

Waar West-Europa op stemt, is ook al grotendeels door Oost Europeanen bepaald.
Dat ligt aan onze Nederlandse turken
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_49348875
ajt servie wint
pi_49353452
quote:
Op zondag 13 mei 2007 22:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zij neemt ook meteen het argument weg dat als je een lekker wijf stuurt je wel wint, sjesus wat een gedrocht. Maar was nog best een leuk nummer, voor het Songfestival zeker.
Nou ja, een gedrocht gaat wat ver vind ik. Ze ziet er verzorgd uit verder, maar oke, ze is wat (behoorlijk) stevig en al was ze de laatste vrouw op aarde, ik zou er niet overheen gaan, maar een gedrocht... nee .

En dat misplaatste beeld, dat alleen lekkere wijven scoren bestaat hoofdzakelijk in Nederland hoor. In veel andere (Europese) landen, heerst dat idee helemaal niet zo sterk.
pi_49353517
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:12 schreef zwambtenaar het volgende:
En dat misplaatste beeld, dat alleen lekkere wijven scoren bestaat hoofdzakelijk in Nederland hoor. In veel andere (Europese) landen, heerst dat idee helemaal niet zo sterk.
pi_49353555
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:15 schreef buachaille het volgende:

[..]

Leg eens uit en dan wel graag aan de hand van gedegen sociaal-wetenschappelijk onderzoek. Ik weet namelijk wel zeker, dat je je punt niet kunt onderbouwen.
pi_49353646
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:16 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Leg eens uit en dan wel graag aan de hand van gedegen sociaal-wetenschappelijk onderzoek. Ik weet namelijk wel zeker, dat je je punt niet kunt onderbouwen.
Weet jij wel zeker dat je afgelopen zaterdag naar het goede songfestival hebt zitten kijken? Het ene na het andere fotomodel werd opgedragen. En als er eens een lelijke zanger of zangeres optrad dan was er wel weer eye candy in de vorm van danseresjes erom heen. (er waren 3 uitzonderingen geloof ik, Frankrijk, Oekraïne en nog een land).
pi_49353681
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:21 schreef buachaille het volgende:

[..]

Weet jij wel zeker dat je afgelopen zaterdag naar het goede songfestival hebt zitten kijken? Het ene na het andere fotomodel werd opgedragen. En als er eens een lelijke zanger of zangeres optrad dan was er wel weer eye candy in de vorm van danseresjes erom heen. (er waren 3 uitzonderingen geloof ik, Frankrijk, Oekraïne en nog een land).
Dan komt jouw perceptie van wat mooi is en lelijk (hoezo een zwart/wit beeld ) totaal niet overeen met dat van mij.
pi_49364192
De dance remix en de engels versie zijn ook best wel om aan te horen http://ww1.rts.co.yu/euro/molitva.asp
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  maandag 14 mei 2007 @ 15:07:59 #68
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49365807
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:12 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Nou ja, een gedrocht gaat wat ver vind ik. Ze ziet er verzorgd uit verder, maar oke, ze is wat (behoorlijk) stevig en al was ze de laatste vrouw op aarde, ik zou er niet overheen gaan, maar een gedrocht... nee .
Ik heb zo het vermoeden dat het wederzijds is.

Overigens vind ik het schandalig hoe hier over haar gesproken wordt. De woorden pot/trol/lesbo/lelijk/gedrocht worden mij hier een beetje te vaak in combinatie gebruikt eigenlijk. Zonde dat er zo respectloos gedaan wordt.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_49366336
Ik vond haar erg goed zingen, heb overigens niet echt zitten kijken, de tv stond aan, maar ik zat achter de comp, ik hoorde haar stem en vond het goed.

Trouwens, ik heb me ontzettend gestoord aan die eikel van een Paul de Leeuw...
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  maandag 14 mei 2007 @ 18:34:56 #70
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_49373183
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:07 schreef maedel het volgende:
Overigens vind ik het schandalig hoe hier over haar gesproken wordt. De woorden pot/trol/lesbo/lelijk/gedrocht worden mij hier een beetje te vaak in combinatie gebruikt eigenlijk. Zonde dat er zo respectloos gedaan wordt.
Mijn laatste respect verloor ze toen ze zo hysterisch ging wapperen met de Servische vlag, die op het podium MOEST. En ze liet iedereen veel te lang wachten om nog 1x op te treden
  maandag 14 mei 2007 @ 18:35:22 #71
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_49373196
-- edit --
  maandag 14 mei 2007 @ 18:46:01 #72
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49373499
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:34 schreef Perico het volgende:

[..]

Mijn laatste respect verloor ze toen ze zo hysterisch ging wapperen met de Servische vlag, die op het podium MOEST. En ze liet iedereen veel te lang wachten om nog 1x op te treden
en dat kwam allemaal omdat ze een pot zou zijn?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  maandag 14 mei 2007 @ 18:54:39 #73
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_49373752
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:03 schreef existenz het volgende:

[..]

In het oostblok houden ze van dikke vrouwen.
kom es buiten kerel!
Lijepa li si !
pi_49373791
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:06 schreef Ludger het volgende:

[..]

Dat ligt aan onze Nederlandse turken
Dat ligt aan het feit dat alleen de Turken in Nederland stemmen.

Iedereen loopt wel te janken dat alleen die oost europeanen punten krijgen maar dat komt toch echt doordat west europeanen zelf niet stemmen. Wat vrij logisch is aangezien er geen hond meer naar dat jaren 50 gebeuren kijkt.
  maandag 14 mei 2007 @ 18:56:27 #75
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_49373804
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef Ludger het volgende:
De dance remix en de engels versie zijn ook best wel om aan te horen http://ww1.rts.co.yu/euro/molitva.asp
Leuk!
Lijepa li si !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')