Vind ik ook, het leven gaat toch gewoon door, moet ik dan per se de hele tijd naar gerecycled nieuws kijken? Nederland is altijd overdreven correct hierin. We deden niet mee aan een Songfestival op 4 mei, ook zoiets.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat is toch ook onzin. Zend het nieuws uit op één kanaal en laat de mensen zelf beslissen of ze dat willen kijken of niet ...
Ik had met mijn songfestivalvrienden lekker de hele middag in de tuin gehangen, want het was inderdaad prachtig weer. We hadden dus geen nieuws gehoord/gekeken. Volgens mij moest Linda Wagenmakers als eerste of tweede optreden en daarna werd door Willem van Beusekom gezegd dat de uitzending afgebroken zou worden ivm de situatie in Enschede. Toen hebben we even heel snel op teletekst gekeken wat er aan de hand was (daaruit werd ook niet echt duidelijk hoe ernstig de situatie was) en toen zijn we snel naar de BRT of de BBC gegaanquote:
Dat, en als je niet direct betrokken bent is de herhaling van de herhaling van de herhaling op den duur ook niet interessant meer. Er was gewoon geen nieuws over de ramp.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:37 schreef ouderejongere het volgende:
maar ik had zowiezo haar het ESF gekeken, met nietkijken zijn de mensen in Enschede toch niet geholpen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was dus aan het kijken in het buitenland.. en het leek net of de hele stad Enschede van de kaart was (vergelijk met Rotterdam werd gemaakt)
wááát..... afmaken dat soort tuig, ik dacht dat dat alleen in films gebeurde.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Shock..hij zag hoe een volwassen man een kind van de schutting (heg) trok..en er zelf overheen klom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |