Ik geloof niet dat Huub dit erg vindt hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:09 schreef Ricard0j het volgende:
Huub is gewoon op zn plaats gezet nu, best wel terecht eigenlijk
haha hier naai je huub echt niet mee hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:08 schreef Kinga het volgende:
DIE KOP VAN HUUB!~_O-
Beter kon je hem niet naaien
Was het maar waar,die geniet hiervan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:09 schreef Ricard0j het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef tutjehola het volgende:
Jeeeeeeeee, zou ik dan niet voor niets betaald hebben, meteen een orgie voor die 3,95![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:09 schreef Ricard0j het volgende:
Precies.. Klopt geen drol van, maar wel lachequote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef Ricard0j het volgende:
Als dit niet gescript is weet ik het ook niet meer
En ja, ik mag dat, als ik er bij was geweest had ik het niet gedaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef Liess het volgende:
Triest btw, dat iedereen daar erop loopt te geilen.
Girl on girl ftwquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef Liess het volgende:
Ja 2 vrouwen is 'in'quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
Maar ff serieus voor de begin 20-ers hier... is het normaal dat 2 vrouwen zomaar beginnen te bekken? En dat niemand in hun omgeving daar vreemd van opkijkt?
Nee, daarom loopt ie hun de hele tijd achternaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:11 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij vindt dit alleen maar leuk hoor
Nee natuurlijk niet. Slaat nergens opquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
Maar ff serieus voor de begin 20-ers hier... is het normaal dat 2 vrouwen zomaar beginnen te bekken? En dat niemand in hun omgeving daar vreemd van opkijkt?
lekker goedkoop!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef tutjehola het volgende:
Jeeeeeeeee, zou ik dan niet voor niets betaald hebben, meteen een orgie voor die 3,95![]()
Ja hoor, dat is doodnormaal.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
Yep.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
Van mijn zoon hoor ik dat het ook erg in schijnt te zijn om te zeggen dat je bi bentquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
Ik snap er ook niets vanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef Liess het volgende:
Ja uiteraard, is leuk om te zien tochquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:12 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Nee, daarom loopt ie hun de hele tijd achterna
En dan hoef je elkaar verder ook niet aardig te vinden en het maakt niet uit dat 1 van de 2 een soort relatie heeft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |