abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195396
Geen inbraak, geen messageballs, geen zondag?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_195397
eigenlijk hoef je niet te kijken op zondag...ok de laatste 10 minuten misschien maar de rest hebben we vaker gezien en sommige stukjes wel 1000 keer...fok man.

gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_195398
Ik heb geloof ik deze week wel drie keer Maurice de weekopdracht horen voorlezen en zo'n spannend fragment vond ik het nu ook weer niet.
Inderdaad de eerste 40 minuten allemaal oude troep en de nieuwe veelbelovende dingen flitsen ze langs heen, maar goed anders hebben ze maandag niets meer te vertellen..
Wel sneu tiepje die Mona, zat een beetje te bedelen om haar er niet uit te stemmen over een week, want ze was wel een erg makkelijk slachtoffer, omdat ze net in de groep was gekomen. Sabine moest haar natuurlijk meteen geruststellen, zoiets komt bij Sabine niet op!!!! ("Weten we in ieder geval wie we weg moeten stemmen de volgende keer"). Nee, dat was niet zo "keilief" van haar....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_195399
Nee die zondag is echt prut. Alleen handig als je wat gemist hebt , maar dan kan je beter dit forum raadplegen
Some people tell me I need help . Some people can fuck off and go to hell. Cypres Hill - illusions

pi_195400
hehehe zal Mona toch wel zien hierna hehe
(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_195401
ik ben het volledig met iedereen eens alleeen de laatste 10 minuten waren interresant..vooral om ruud kon ik een keertje erg lachen(1 ste keer dat ik hem goed kon verstaan)
Hij had het over mona die aan het touwtje springen was "die memmen gingen wel 1.5 meter de lucht in!!

ps kan iemand mij vertellen hoe ik dit berichtje op kan vrolijken d.m.v een lachebekje ofzo??

gek op fabienne (wie niet?)

pi_195402
Gewoon de combinatie van tekens intypen zoals ze rechts van het reactie-blok staan aangegeven. Bijvoorbeeld : met een ) geeft een
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 3 oktober 1999 @ 19:51:00 #8
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195403
Als ik zo'n weekoverzicht zie (weeeer Tara aan het weggaan, duurt een week dan echt zo lang en hoe moet dat straks als er al 6 vertrokkenen zijn) lijkt het wel of Veronica twee soorten TV kijkers kent: zij die om de twee/drie avonden naar de halfuurtjes kijken (en dus steeds bijgepraat moeten worden) en zij die naar de zondagoverzichten kijken (en niet naar die 1 uur op do-avond). Anders kan ik me al die herhalingen niet goed voorstellen.

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 03 Oktober 1999).]

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_195404
Ja dat klopt wel van die 2 kijkers , want voor de die-hard fans valt er weinig te beleven op zondag , maar van dat gelul op donderdagavond krijg ik pas echt k*tsneigingen , dat is gewoon te saai voor woorden , een hoop gelul zonder echt inhoud ze doen net alsof ze overal vanaf weten enzo maar ondertussen geen flauw benul waar ze over lullen.
Some people tell me I need help . Some people can fuck off and go to hell. Cypres Hill - illusions

pi_195405
zo dat gaat snel hier
dank je wel hunter
even een testje
gek op fabienne (wie niet?)

pi_195406
Die opmerking van Ruud was dan ook wel het toppertje van de uitzending, dat ie naar de vogeltjes (willem: roodborstjes) moest gaan kijken terwijl (save the) whale aan het touwtje springen was.
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

zondag 3 oktober 1999 @ 20:10:00 #12
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195407
Ja die was mooi.
En ook al haatte ik de herhalingen; ik vond 't mooi die grap van Willem weer te horen: "Heeft Maurice een kut, dan?"
Azzedie maar in de compilatietape doen, goud!
  zondag 3 oktober 1999 @ 20:15:00 #13
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_195408
Beste Veronica (ze kijken nl mee)

SODEMIETER OP MET 45 MINUTEN WEEKOVERZICHT!!...Net als iedereen wordt er doordeweeks toch wel gekeken. Als jullie een weekoverzicht doen ala...maar doet dat dan in een tijdsbestek van hooguit 10 minuten en zend vervolgens het echte werk uit dus nwe dingen.

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_195409
En hetgeen Ruud zei over de toekomstige nieuwe bewoonster (voordat Mona binnen was).... "Misschien pleuren ze er wel iemand in die voor een beetje leven in de brouwerij kan zorgen"

Of Sabine.... Nadat ze hoorde dat er een nieuwe bewoner kwam: "Weet je wat wel handig is? Hoeven we niet meer na te denken wie we weg moeten stemmen" en later tegen Mona iets van "nee hoor, dat je later binnengekomen bent zal absoluut niet meespelen bij het nomineren" (of zoiets). Mag ik ff een teiltje

En wat een ontroerende boodschap van Mona's pappie.... "De kleine dingen in 't leven, zullen je veel sterkte geven"

Wordt het niet eens tijd om BB-quotes te gaan verzamelen? Hoe was die ook weer van dat probleem dat geen probleem was?

pi_195410
dat was zoiets van :

'sommige problemen kun je oplossen door er helemaal geen probleem van te maken '

pi_195411
Als ze per dag een half uur met nieuw materiaal kunnen vullen en op zaterdag niet uitzenden, dan moeten ze op zondag toch een uur met nieuw materiaal kunnen vullen?

terugblikken op donderdag én op zondag is te veel!

zondag 3 oktober 1999 @ 20:34:00 #17
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195412
reactie op Kozzmic:
---------
>Wordt het niet eens tijd om BB-quotes te gaan verzamelen?
---------

Ja hoor, en dan er zeker wandtegeltjes van laten bakken. Nieuwe hollandse kneuterigheid. "Een tevreden roker is geen onruststoker".

reactie op Hunter:
---------
Als ze per dag een half uur met nieuw materiaal kunnen vullen en op zaterdag niet uitzenden, dan moeten ze op zondag toch een uur met nieuw materiaal kunnen vullen?
terugblikken op donderdag én op zondag is te veel!
---------

Helemaal mee eens Hunter. We zijn natuurlijk allemaal stuurlui aan de wal, maar iets herkenbaarder soorten uitzendingen moet kunnen. Wij moeten ons tenslotte ook inhouden om de topics overzichtelijk te houden (en dat lukt ons zo goed )

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 03 Oktober 1999).]

zondag 3 oktober 1999 @ 22:06:00 #18
595 waldrik
Nu online!
pi_195413
Treurig, treurig, treurig... Veronica maakt zich er wel heel gemakkelijk van af vanavond.
Enige interessante wat ze te melden hadden was de moeilijke tijd die Mona doormaakt.
Zelfs de slaapkamerbeelden konden mij niet boeien.

Nee, Veronica kan, moet en zal toch meer moeten presteren dan het dunne sopje van vanavond. Misschien kan Big Brother in dit forum wat mensen scoren die wél een inhoudelijke bijdrage aan het programma kunnen leveren? Ik ben niet beschikbaar...

Zometeen kijken naar Freek en dan het eerste deel van de tweede serie van The Lakes: schitterend Engels drama. Gewoon bij de publieke omroep. Is wel zo fijn als afwisseling.

"Een groot mens is hij die nimmer het hart van een kind verliest".
  zondag 3 oktober 1999 @ 22:44:00 #19
521 ruby
Hell yeah!
pi_195414
Ik ben het helemaal met jullie eens. De zondag uitzending is een slappe hap. Bepaalde dingen worden inderdaad te veel herhaald. Gaaaaaaaaaaaaaap!!! Maar ja, ze moeten toch wat he? Voor de rest vind ik dat Veronica de boel te veel verromantiseert. Als je hun BB-site leest, is het net of je een sprookjesboek opendoet.

Toedeloe

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_195415
En dan nog ff over die BB-site en webcams:
Vrijdagochtend 9:00 uur: een fel overbelicht beeld van de achtertuin, waarin niets beweegt dan een paar minuscule kippen-lijven
en een politie-sirene, spaarse tekenen van een leven dat doorgaat buiten de
Big Brother-cocon.
Binnen zijn de mensen-kippetjes nog 'op stok', nagenietend van een luxe-wijnroes na de komst van barkeepster Mona.
Het ontvangst-feestje was luttele minuten te
volgen op TV, de Internet-Broadcast stream was toen al weer op "chicken tonight"
gezet: het beeldmateriaal is te kostbaar om te 'verkwanselen' aan die Internetters blijkbaar. Een wisseling van de wacht bij de
camera-operators: het beeld wordt van fel overbelicht bijgesteld tot normaal diafragma: iets dragelijker en herkenbaarder: alwéér chicken today...
Er blijken ook Webmasters in te loggen op de
Website van Big Brother: dit verklaart de bedroevend kleine bandbreedte die overblijft, en slechts seconden van stabiele datastroom overlaat.
Maar onze Big Brother op dit gebied is heerser: almachtig en alziend, gunt hij ons slechts seconden van meegenieten, wisselt tijdens interessante gesprekken binnenshuis elke paar seconden naar de kippen in de tuin,
waardoor de menselijke gedragingen van de bewoners voor de geduldige inlogger
worden gefragmenteerd tot echte "kippen zonder kop". Dan maar weer kijken naar de kippen-met-kop, hoewel dit op de lange duur ook gaat voelen als een collega van hen....

Bottom line: VERONICA en WorldOnline: nemen jullie ons nou
serieus of
niet ???

Zo de TV-makers het hele nederlandse publiek al schaamteloos uithongeren met herhalings-beelden en cliff-hangers, dan zijn de nederlandse internetters er zo mogelijk nog
slechter aan toe: behalve schromelijk gebrek aan bandbreedte en inlog-capaciteit, is
de vertoonde inhoud pas echt een schrikbeeld van het BigBrother-principe:
"volg de gebeurtenissen in huis, 24 uur live" is de lokroep. De praktijk: we knippen alles zo in stukken dat er niets te volgen
valt, en als het pas echt leuk wordt, zetten we de channels urenlang op de tuin....
Chicken tonight again ...... wij zijn dat media-kippe-voer méér dan zat !!!

pi_195416
euh... ja doe mij er ook maar zo een
  maandag 4 oktober 1999 @ 09:29:00 #22
483 sdb
Pluk de dag
pi_195417
Die tekst van Mona's vader komt volgens mij regelrecht van een wandtegeltje. Maar goed idee om de diepzinnige qoutes te gaan sparen.
En dat ze van zaterdag niks uitzenden: zouden ze dan de generale repetities voor de komende week houden?
Life is a moment in space

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')