gaby
ps kan iemand mij vertellen hoe ik dit berichtje op kan vrolijken d.m.v een lachebekje ofzo??
[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 03 Oktober 1999).]
SODEMIETER OP MET 45 MINUTEN WEEKOVERZICHT!!...Net als iedereen wordt er doordeweeks toch wel gekeken. Als jullie een weekoverzicht doen ala...maar doet dat dan in een tijdsbestek van hooguit 10 minuten en zend vervolgens het echte werk uit dus nwe dingen.
Of Sabine.... Nadat ze hoorde dat er een nieuwe bewoner kwam: "Weet je wat wel handig is? Hoeven we niet meer na te denken wie we weg moeten stemmen" en later tegen Mona iets van "nee hoor, dat je later binnengekomen bent zal absoluut niet meespelen bij het nomineren" (of zoiets). Mag ik ff een teiltje
En wat een ontroerende boodschap van Mona's pappie.... "De kleine dingen in 't leven, zullen je veel sterkte geven"
Wordt het niet eens tijd om BB-quotes te gaan verzamelen? Hoe was die ook weer van dat probleem dat geen probleem was?
'sommige problemen kun je oplossen door er helemaal geen probleem van te maken '
terugblikken op donderdag én op zondag is te veel!
Ja hoor, en dan er zeker wandtegeltjes van laten bakken. Nieuwe hollandse kneuterigheid. "Een tevreden roker is geen onruststoker".
reactie op Hunter:
---------
Als ze per dag een half uur met nieuw materiaal kunnen vullen en op zaterdag niet uitzenden, dan moeten ze op zondag toch een uur met nieuw materiaal kunnen vullen?
terugblikken op donderdag én op zondag is te veel!
---------
Helemaal mee eens Hunter. We zijn natuurlijk allemaal stuurlui aan de wal, maar iets herkenbaarder soorten uitzendingen moet kunnen. Wij moeten ons tenslotte ook inhouden om de topics overzichtelijk te houden (en dat lukt ons zo goed
)
[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 03 Oktober 1999).]
Nee, Veronica kan, moet en zal toch meer moeten presteren dan het dunne sopje van vanavond. Misschien kan Big Brother in dit forum wat mensen scoren die wél een inhoudelijke bijdrage aan het programma kunnen leveren? Ik ben niet beschikbaar...
Zometeen kijken naar Freek en dan het eerste deel van de tweede serie van The Lakes: schitterend Engels drama. Gewoon bij de publieke omroep. Is wel zo fijn als afwisseling.
Toedeloe
Bottom line: VERONICA en WorldOnline: nemen jullie ons nou
serieus of
niet ???
Zo de TV-makers het hele nederlandse publiek al schaamteloos uithongeren met herhalings-beelden en cliff-hangers, dan zijn de nederlandse internetters er zo mogelijk nog
slechter aan toe: behalve schromelijk gebrek aan bandbreedte en inlog-capaciteit, is
de vertoonde inhoud pas echt een schrikbeeld van het BigBrother-principe:
"volg de gebeurtenissen in huis, 24 uur live" is de lokroep. De praktijk: we knippen alles zo in stukken dat er niets te volgen
valt, en als het pas echt leuk wordt, zetten we de channels urenlang op de tuin....
Chicken tonight again ...... wij zijn dat media-kippe-voer méér dan zat !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |