Zie de post hierboven.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Leugens. Wijze mannen hebben het ondanks hun oneindige wijsheid ook wel eens fout.
En terecht. Anders valt het op dat het autoritaire clowns zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:20 schreef FlyingFox het volgende:
Wijzen mannen houden elkander de hand boven het hoofd.
Deal hoor. Deal. Vind je het erg dat ik dan de pijp gebruik. Tabak kan me gestolen worden.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:28 schreef FlyingFox het volgende:
Ik wil dr best nog wel eens eentje met je smoken, mits boggle.
Je pijpt maar raak. Het zal mij een worst wezen.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:29 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Deal hoor. Deal. Vind je het erg dat ik dan de pijp gebruik. Tabak kan me gestolen worden.
Da's van de tabak, vuigaard. Tabak is smerige rommel.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:32 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb er als echt van die dunne, gele hasj-handen van gekregen. Mutig.
Zo'n mooie, grote, hangende pijp. En dan korte trekjes nemen en bedachtzaam uitblazen. Mooi is dat.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je pijpt maar raak. Het zal mij een worst wezen.
Sterker nog, God ís bedacht onder het genot van zo'n dikke blunt.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:33 schreef Moon_Bridge het volgende:
Godallejezus, je wil toch geen gezwel in je nek?. Welke God heeft dat nou bedacht?
En dat meisje met dat malle bekkie van je dan? Dat interesseert je ook niets?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:34 schreef FlyingFox het volgende:
Laat maar lekker uitzaaien, van mijn part. Mijn leven is al af.
Paradox!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:35 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Sterker nog, God ís bedacht onder het genot van zo'n dikke blunt.
Die rookt voortdurend actief mee.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:35 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
En dat meisje met dat malle bekkie van je dan? Dat interesseert je ook niets?
Share.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |