quote:Op zondag 18 januari 2009 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]roflSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het helemaal voor me![]()
![]()
Haha, jij maakt het meteen wel heel spannendquote:Op zondag 25 januari 2009 10:14 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat Wyatt weg is omdat hij Addie niet kan krijgen en zo heartbroken is en niet meer met haar kan samenwerken.
En als ie dan nog even gewacht had en zn wonden gelikt had, had ie Addie gewoon kunnen nemen.quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 11:40 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Haha, jij maakt het meteen wel heel spannend
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
En als ie dan nog even gewacht had en zn wonden gelikt had, had ie Addie gewoon kunnen nemen.
Mannen.
Je snapt het niet he?!quote:Op zondag 25 januari 2009 12:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
En als ie dan nog even gewacht had en zn wonden gelikt had, had ie Addie gewoon kunnen nemen.
Mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
Het wordt op die manier iig een fijne langlopende verhaallijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:16 schreef Akelalala het volgende:
Zowel Cooper als Charlotte kunnen nog wat leren over timing, ze lopen nooit helemaal gelijk in hun relatie....Vraag me af of dit ooit gaat werken of dat dit zo'n relatie wordt waar altijd wel iets is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |