SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Fucking Brilliant!
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:53 schreef Akelalala het volgende:
Kate Walsh heeft haar haar geknipt! Staat d'r goed vind ik
Toch maar in een spoiler voor degene die het nog niet gezien hebben.Daar krijgen ze spijt vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk krijgen ze daar spijt vanquote:
waaaarom??? ik vind m leukquote:Op donderdag 20 november 2008 21:06 schreef PeRi het volgende:
Coole aflevering weer.
Creepy vent met zn 2 vrouwen.
Twee bejaarden.
Addisson de stalker.
Sam die gaat daten.
Dell is papa!!!
!
Ik hoopte dat dit het einde van McSwat was maar nee dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
voor mensen die ep 10 seizoen 2 nog niet hebben gezien:Apparantly notSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm Fucking Brilliant!
Vind dat Cooper ook nare zaken krijgt de laatste tijd, of ligt dat eraan dat je kinderzaken meer aantrekt dan de andere?quote:
swat is sexy!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef Memento-Mori het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het helemaal voor me![]()
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |