In Nederland volgende week geloof ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgende week alweer? Ik heb m op 23 september staan.
Ja! 25 aug. is de special, om half 9 op net 5.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ga ik doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:30 schreef PeRi het volgende:
Dit topic is wel voor de USA kijkers hè, het kan zijn dat je hierdoor spoilers leest.. Misschien is het dan handig om een NL topic te openen?
1 oktober nu volgens ABC.com !quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er zit alleen een mega fout in. de SWAT meneer speelde ook McVet in Greys,
Mcvet is niet Swat guyquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:50 schreef Yashaaaaa het volgende:ik heb nuet ook de eerste aflevering van seizoen 2 gekeken.
Er zit alleen een mega fout in. de SWAT meneer speelde ook McVet in Greys,
[ afbeelding ]
Ik dacht ik gooi de namen nog even in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja daar was ik inmiddels al achter ja
Las vandaag in een Vlaamse krant dat het in Australie een jaar of 10,15 geleden wel voorkwam dat een spermadonor werd gebruikt voor 30 (lesbische) vrouwen en dat ze daar maatregelen ondernemen om te voorkomen dat dat soort situaties voorkomen (omdat de kansen vrij groot zijn dat de kinderen in kwestie elkaar tegen het lijf lopen, zelfde kringetje enzo).quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:22 schreef Purky het volgende:
Je zou er maar achter komen dat je broer en zus bent als je kinderen wil krijgen en dat lukt nietLullig.
Vind het wel raar dat Naomi zo lang boos blijft op Addison, zij wou ook alleen maar de praktijk helpen.
Jemigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Las vandaag in een Vlaamse krant dat het in Australie een jaar of 10,15 geleden wel voorkwam dat een spermadonor werd gebruikt voor 30 (lesbische) vrouwen en dat ze daar maatregelen ondernemen om te voorkomen dat dat soort situaties voorkomen (omdat de kansen vrij groot zijn dat de kinderen in kwestie elkaar tegen het lijf lopen, zelfde kringetje enzo).
Incroyable!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |