abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2007 @ 18:22:27 #1
137949 Disana
pi_49305997
De hele middag gaat op aan haar en make-up. Natasia kletst er flink op los met Patricia en helpster Tina. Deze site
http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&board=92.0 komt ter sprake, en Natasia benadrukt nog maar eens dat ze niet wil weten wat mensen over haar schrijven, omdat het toch alleen maar 'shit' is. Ondertussen heeft de screencap van ons aller beequeen van het rendezvous tussen Natasia en Ton ook deze site gehaald.

Eric bereidt zich met behulp van Lieke voor op zijn verschijning als Miss Natrasha voor als Amanda (en Brian, but who cares) terug is. Huub laat zich omtoveren tot de partner van Barbie, Ken.

Jaap schrijft naarstig in zijn blog, waarin hij voornamelijk twijfels uit over Brian.



Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de medium-grijze menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.

[ Bericht 36% gewijzigd door Disana op 12-05-2007 18:29:05 ]
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:23:13 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49306021
Ik ben geloof ik een van de weinigen die het kapsel van Lieke zoals het recentelijk geknipt is, compleet met happen, stukken leuker vindt dan dit tuttencoupske.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49306044
Goedemorgen :W
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:24:17 #4
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_49306051
Hemel wat zien ze eruit!

Dat kapsel van Huub! Wie heeft dat op zijn geweten?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:24:38 #5
130755 Kinga
versier hier
pi_49306060
Huub moet op Ken lijken maar lijkt weer op een wijf..
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:25:33 #6
130755 Kinga
versier hier
pi_49306086
En Jaap wordt zooooo getoneelhaakt na die bruiloft... die gast doet 24/7 niks... alleen maar met dat kut weblog bezig zijn... ik lees die inmiddels al niet meer, als ik die lappen tekst al zie, pfffff
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:27:13 #7
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_49306134
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:24 schreef Kinga het volgende:
Huub moet op Ken lijken maar lijkt weer op een wijf..
Hebben ze een thema-feestje vanavond?
pi_49306141
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:25 schreef Kinga het volgende:
En Jaap wordt zooooo getoneelhaakt na die bruiloft... die gast doet 24/7 niks... alleen maar met dat kut weblog bezig zijn... ik lees die inmiddels al niet meer, als ik die lappen tekst al zie, pfffff
Zijn laatste post vond ik toch bijzonder en omdat er veel zijn die zijn stats niet op willen krikken hier de quote:


De wijze les van juf Judith.
Gepost op: 12/05, 18:03:15 Gepost door: Jaap
Het is niet te geloven...maar de juf heeft me een stukje emotioneel inzicht verschaft....

Hallo beste lezer,

Zoals jullie vast al weten is het op de camping flink uit de hand gelopen. Het camping verhaal komt later. Nu wil ik het alleen hebben over het incident met juf Judith.

Wat wil je nou in je leven? WIl je gelukkig zijn of gelijk hebben? Dat is een vraag die voor veel mensen sociaal wenselijk beantwoord wordt door te beamen dat de zoektocht naar geluk o zo belangrijk is. Maar iedereen en dan bedoel ik echt iedereen heeft een ego. Een ego die gevoedt moet worden. Een reputatie die gekoesterd moet worden. Maar is het beantwoorden van de schuldvraag nou echt zo belangrijk?

Het gaat erom dat je dingen oplost. Zo ook het geschil tussen Judith en mij. Laten we de vraag over wie nou wie aanviel erbuiten, dan kunnen we ons concentreren op de oplossing.

Na ons conflict hadden we een gesprek. Ik moet zeggen dat ik echt hevig onder de indruk ben geraakt van hetgeen Judith daar tegen me zei. Sommige dingen overdrijf ik wat in de kooi, maar het feit dat ik af en toe emoties niet inzie is 100% waar. Dit keer voelde zelfs ik me geroerd en dat is ongebruikelijk, omdat ik als narcist alles makkelijk buiten kan sluiten zonder achteraf scrupules te ervaren.

Ze opende haar hart en ziel. Ze legde uit wat haar pijn deed en waarom die pijn versterkt wordt door ervaringen uit haar verleden die ik hier uit respect niet verder aanhaal. Ze ging diep, heel diep. Iets wat me geraakt heeft, omdat ik het niet had verwacht. Je zou denken na een conflict wil je juist zo hard mogelijk je punt verdedigen. Judith deed dat niet. Ze vroeg zich oprecht af wat mij ertoe dreef zo te handelen, wat er in mijn leven gebeurd is. Ze sprak ook uit dat ze het jammer vond dat we niet eerder gepraat hadden, omdat ze toegaf dat het niet juist was hoe ze spelinformatie in de groep bracht dat ten nadele was van mij tentijde van het ''troep-in-het-kantoor-incident".

De climax was dat ze nu nog steeds mij een warm hart toedraagt, dat ze nog steeds mij liever bij de groep betrekt dan boos te blijven. Ze vertelde me dat ze erg teleurgesteld en aangedaan is, wat ik goed kan begrijpen (ook al ben ik het!). Haat en rancune is er niet bij haar. Daarom kan ik niet anders dan respect hebben voor deze dame. Als iedereen in de wereld zo zou denken, dan zou er nooit meer oorlog zijn. Ik kon niet anders dan excuses maken, omdat ik het zo voelde. Het spel was even niet meer belangrijk voor mij. Dan zoek ik liever andere manieren om te winnen en niet via een onschuldig iemand.

Ik moet zeggen dat als iemand een goed rolmodel naar de samenleving is dan is het Judith wel. Het platform waar De Gouden Kooi op stoelt, massa media, is een machtig wapen. Voor Judith was het geen wapen om mij "te willen pakken", nee zij gebruikt het om het goede voorbeeld te geven.

Respect, alom respect...en dat is heel wat waard als het van The Godfather himself komt, van de man die gewend is continue respect te ontvangen.

Het is ook een gemiste kans voor mij. Nu ik inzie dat Judith helemaal niet evil is. Dat ze juist het beste met de groep en zelfs mij voorhad, kan ik niet anders dan mezelf voor mijn kop slaan. Ze heeft nooit expres mijn schade willen berokkenen na het ''troep-in-het-kantoor-incident", het was een fout zonder intentie. Zonde, want mijn uitspraak is net als die van Tas niet al te best, spraaklessen zouden me kunnen helpen van de juf. Tja...dat zit er niet meer in vrees ik.

Betekent dit dat ik verander? Ja en nee. Voorlopig wel naar Judith, tegen zoveel oprechtheid kan zelfs terror Jaap niet op, dan smelt zelfs mijn ranzige ijsklomp van binnen. Voorlopig...want na 23 september zijn de ransrapen gaar. Dan worden spelers die zijn weggepest...ik bedoel zelf opstappen, niet meer vervangen door nieuwe spelers. Dan gebruik ik alles, echt alles, ook Judith, om iedereen kapot te maken. Als ik iemand over de zeik kan krijgen die mij een hoek geeft, doordat ik een personeelslid of gast terroriseer...dan doe ik dat 100%.

Huub zei het goed. Iedereen die je over de zeik helpt en die jou mept wordt vervangen, je wint er niks mee. Tja...kutspel...ik moet nog ff wachten met de ultieme terror. Als ik zo doorga dan ga ik echt dood hieroo. Ik terroriseer mensen tot 23 september niet omdat ik ze weg wil hebben, maar omdat ik het leuk vind. Een beetje warming up kan geen kwaad. De terror motor draait stationair en gaat pas vol gas na de feestdag, 23-9-2007.

Ja, ik verander. Ik zal minder het personeel terroriseren. Het heeft weinig zin. Ik zeg minder...ligt aan alle variabelen die op dat moment spelen.
Nee, ik verander niet, het wordt nog 1000x erger! Ik raad het personeel aan om je opzegtermijn in de gaten te houden en te zorgen dat je 22 september weg bent.

Ach ja....Lucifer, Duivel, Evil, Mephisto, Baal, Diablo, Jaap....allemaal 1 pot nat, 1 pot terror.

mvg,

Psychopaat Jaap.

Conclusie: De wijze les die ik geleerd heb is dat je kwaad niet per se met kwaad hoeft te vergelden om iets te bereiken. Als Judith mij met alle boosheid van de wereld benaderd had, dan was ik verbaal nucleair ontploft met 0,0 resultaat van dien. Wie goed doet, goed ontmoet.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:28:30 #9
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49306174
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:24 schreef Kinga het volgende:
Huub moet op Ken lijken maar lijkt weer op een wijf..
Vroegah werd er dan nog wel eens een caps gepost.
Waarom is dat zo'n stuk minder geworden sinds de streams betaald moeten worden?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49306195
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Vroegah werd er dan nog wel eens een caps gepost.
Waarom is dat zo'n stuk minder geworden sinds de streams betaald moeten worden?
Wie houdt je tegen?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:29:52 #11
130755 Kinga
versier hier
pi_49306208
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Vroegah werd er dan nog wel eens een caps gepost.
Waarom is dat zo'n stuk minder geworden sinds de streams betaald moeten worden?
Jij hebt geen streams? Ok wacht, zal wel ff een cap voor je fixen..
pi_49306216
Goed stuk van Jaap over JJ. En ik denk dat vanavond Brian niet blij gaat zijn van die stukken over hem
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:30:33 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49306232
Ik dacht dat Amanda om 18.00 uur terug zou komen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49306309
Moet het niet COS#1421 zijn? of was het vorige verkeerd?
pi_49306335
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:30 schreef schizolientje het volgende:
Goed stuk van Jaap over JJ. En ik denk dat vanavond Brian niet blij gaat zijn van die stukken over hem
Ach brian gaat wel weer zijn best doen om jaap te bewerkstelligen.
(of dat hem dat ook lukt?)

Ik hoop het niet.

Ik vind Jaap's recentere stukjes erg interessant. maar ik houd van lezen.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:33:47 #16
130755 Kinga
versier hier
pi_49306336
Xs.to doet moeilijk... gdvrdmm
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:34:29 #17
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49306359
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Wie houdt je tegen?


quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:29 schreef Kinga het volgende:

[..]

Jij hebt geen streams? Ok wacht, zal wel ff een cap voor je fixen..
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49306365
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:30 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat Amanda om 18.00 uur terug zou komen?
Mis je haar CC?

Welk boek lees je?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:37:21 #19
130755 Kinga
versier hier
pi_49306430


Hij zat te draaien op die stoel en te gapen, betere kreeg ik niet
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:38:10 #20
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49306465
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:37 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]

Hij zat te draaien op die stoel en te gapen, betere kreeg ik niet
Ohhhhh!! Wat erg!!
Hij doet me denken aan Suske
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:40:01 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49306522
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:34 schreef itsme het volgende:
Mis je haar CC?

Welk boek lees je?
Missen is een groot woord. Ik wil gewoon horen over het debacle, alhoewel het wel zo gefixed zal zijn dat ze er als een van de beste uit is gekomen.

Twee door elkaar heen: een biografie over Billie Holiday en Lijm van Irvine Welsh
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49306525
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:37 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]

Hij zat te draaien op die stoel en te gapen, betere kreeg ik niet
Spock!
pi_49306529
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

[afbeelding]


[..]

Mijn oprechte excuses, dear mazuru, ik gun het niemand om zo de streams te moeten volgen.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:40:30 #24
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_49306534
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:38 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ohhhhh!! Wat erg!!
Hij doet me denken aan Suske
haha ja psies, als Lieke nu nog ff een rood strikje in haar haar doet (het jurkje heeft ze al aan), dan is het plaatje compleet.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:40:51 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49306544
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:38 schreef mazaru het volgende:

Hij doet me denken aan Suske
Inderdaad!
Lieke kan makkelijk voor Wiske doorgaan. En dan is Amanda straks Schanulleke.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')