Hoe kun je aandelen van jezelf kopen?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef Misanthropist het volgende:
zojuist 10000 aandelen van mezelf gekocht
goede investering, want mijn aandeel blijft maar stijgen
Als andere mensen jouw aandelen verkopen, en jij koopt ze. Wanneer je aandelen uitgeeft, kan je geen aandelen van je eigen kopen die ronde.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Hoe kun je aandelen van jezelf kopen?
Nog een bankoverval opgezet voor 5 man, nummer: 158854. Iemand anders nog een overval opgezet waar ik aan mee kan doen?
Maar hoe kan ik zien wanneer mensen mijn aandelen te koop zetten? Krijg je daar een melding van ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:25 schreef Jump het volgende:
[..]
Als andere mensen jouw aandelen verkopen, en jij koopt ze. Wanneer je aandelen uitgeeft, kan je geen aandelen van je eigen kopen die ronde.
nicequote:Op maandag 21 mei 2007 23:41 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik zien wanneer mensen mijn aandelen te koop zetten? Krijg je daar een melding van ofzo?
/edit
Overigens deze ronde 43 miljoen verlies geleden![]()
Ah op die manier. Heb ook nog 2 auto's van je gekochtquote:Op maandag 21 mei 2007 23:45 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nice
ik zag het toevallig toen ik bij beschikbare aandelen ging kijken, omdat ik mijn kassaldo even op wilde maken
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:50 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ah op die manier. Heb ook nog 2 auto's van je gekocht![]()
quote:21-05-2007 Je hebt een vervoersmiddel (Opel Astra) met het kenteken HM-BS-KS verkocht voor ¤ 29.200.
21-05-2007 Je hebt een vervoersmiddel (Opel Vectra) met het kenteken YU-78-Y9 verkocht voor ¤ 18.500.
Ja, die had ik nog nietquote:
Koop mijn aandelen, nog 29700 in Antwerpenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb nog 36 miljoen over en volgende ronde is mijn hk pas klaar
ik heb 29450 van internix gekocht, dus nu moeten de aandelen stijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:27 schreef Jump het volgende:
[..]
Koop mijn aandelen, nog 29700 in Antwerpen
Sluit je browser, verwijder via configuratiescherm > internet opties je cookies en tijdelijke internetbestanden en probeer het dan eens opnieuw. Als je Firefox gebruikt dan moet je het ook nog ff extra in de browser zelf verwijderen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:24 schreef Omkron het volgende:
Lekker jongens.. kan niet meer inloggen.. zegt steeds dat ik na 45 minuten al ingelogd ben oid.
Lekker ruk.
zal je zien, kapt die belg ermee en laat 'ie zijn DA overzetten naar een nieuw accountquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb 29450 van internix gekocht, dus nu moeten de aandelen stijgen
dan ga ik alleen maar ramkraken op zijn winkels organiserenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:43 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
zal je zien, kapt die belg ermee en laat 'ie zijn DA overzetten naar een nieuw account
moet je wel de personen specifiek kunnen selecterenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan ga ik alleen maar ramkraken op zijn winkels organiseren
Nee.. gedaan.. maar werkt niet.. kan helaas dit spel niet meer spelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:42 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Sluit je browser, verwijder via configuratiescherm > internet opties je cookies en tijdelijke internetbestanden en probeer het dan eens opnieuw. Als je Firefox gebruikt dan moet je het ook nog ff extra in de browser zelf verwijderen.
daarom is mijn ijsboer in Maastricht nog niet geramkraaktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:27 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
moet je wel de personen specifiek kunnen selecteren
hoeveel heb je er? LiveShop en Markovicz (of whatever) hebben samen volgens mij 90% van de markt in handen. Staat ergens op het Maastricht forum in dat gedoogde ramkraken topicquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom is mijn ijsboer in Maastricht nog niet geramkraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |