abonnement Unibet Coolblue
pi_49514629
Fantastiche aflevering, ben het helemaal met CrazyDutchPunk eens.
Wordt een hele lange saaie zomer zonder Grey's.
Oooooooooooooooooh Alex!!! Was ie te echt te laat of....................?
En Arme George, hij weet volgens mij ook niet meer wat hij wil.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:17:31 #77
141482 Q.
JurassiQ
pi_49515877
Is er al een Private Practice-topic?

-edit-
Gevonden: Private Practice - Addison's (GA) own show.
For great justice!
pi_49515907
Ja
You gotta learn to live
and live and learn
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:36:56 #79
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49516569
Prachtige seizoensafsluiter!
Dat ze zoveel in één aflevering hebben kunnen stoppen is echt briljant!

Mooiste scene was toch wel die met Christine die haar bruidskleding uit wil doen: "I'm free... " Prachtig geacteerd.

George gaat vast toch z'n internship overdoen. Of hij mag nog een examen doen? Meredith mocht dat immers ook...

En nu krijgen we dus het zusje van Mer erbij! Kunnen ze Meredith mooi doodmaken zonder dat de naam van de serie veranderd hoeft te worden
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_49516680
Ik vind het maar niks, het zusje van Mer. Derek kennende gaat hij nu achter haar aan... grrrr....
pi_49517682
De finale viel mij een klein beetje tegen. Ik had er wat meer van verwacht. Over de gehele linie vond ik seizoen drie ook iets minder dan de vorige twee, ondanks dat ik er toch weer enorm van heb genoten. Ik hoop dat seizoen vier weer beter wordt.
Het moet niet gekker!
Nieuw: seriejunkies.nl!
pi_49517702
Whoa! Fantastisch!

Dit is echt Grey's zoals ik het al een tijdje miste. Opvallend: Alex, tegen Ava/Rebecca (waarom wees hij d'r af?) en later bij Addison (die 'm mooi te pakken had). Echt drama bij Christina, ik had het ook echt niet verwacht dat Burke nog zou terugkrabbelen. George gezakt De hele situatie van de Richard (dat Adele 'm misschien weer terug wil, maar hij kan nu ook nog chief blijven). En dan is het hopelijk eindelijk over tussen Meredith en Derek. Eigenlijk kwam iedereen wel zo zijn/haar persoonlijke drama tegen deze aflevering (op Callie na eigenlijk).

En nu, maanden wachten. Het wordt echt afkicken. Ik ben heel benieuwd of ze volgend seizoen gewoon deze lijntjes weer oppikken of dat er wat tijd tussen zit (en er dus al wat drama verwerkt is enzo). En ik ben benieuwd hoe dat gaat met de nieuwe interns, waarvan we denk ik alleen Lexie echt zullen zien.

Deze aflevering vond ik ook de muziek weer zo mooi erbij, en zo treffend op de goede momenten... Echt een top serie!
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_49519270
Aan de ene kant echt een super finale. Ik vond het stukje waarin Christina met die bruidsjurk aanstond echt heel erg mooi en dan met name dat ze die ketting af wil doen

Meredith en Derek Is dat nu voobij? Ik denk het wel, maar kan het me eigenlijk niet voorstellen. Als Derek nu achter Lexie aangaat, vind ik het echt ongeloofwaardig worden met "the love of my life". Aan de andere kant zou ik Meredith met Mark wel weer leuk vinden. Jammer dat het hele Callie/George/Izzie niet voorbij is, want dat kan ik echt niet meer uitstaan. Ik hoop eigenlijk dat er een soort parallel tussen Izzie en Alex is, waarbij ze allebei voor een patient zijn gevallen, maar dan toch bij elkaar terug komen, want dat is zóveel beter dan Izzie met George.

Zomerstop
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_49519568
Ik vond Christina (Sandra Oh) echt fenomenaal vandaag.
Eerst al met dat hart verhaal, It pumps blood (zo Christina!). There's only one Christina Yang.
En die scene met die wenkbrauwen, dat ze MOET snijden, ze is zichzelf helemaal kwijt.
En dan die laatste scene in het appartement, de jurk, de ketting, het besef....
Ze is VRIJ, maar is ze Blij? Verdrietig? Opgelucht? Ze is alles, volgens mij. Ze is Christina.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:39:10 #85
141482 Q.
JurassiQ
pi_49519930
. Sandra Oh. .
For great justice!
pi_49522164
Wat een aflevering zeg Season finale waardig. Mooiste stukje was op het eind. Prachtig met Cristina. Denk niet dat Derek achter het zusje van Mer aan gaat volgend seizoen, zou ook te soapie worden.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:46:24 #87
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49526783
Vet coole aflevering. Ze kunnen het dus wel. Dat seizoen 4 alsjeblieft het niveau van deze aflevering mag behouden.
Whatever I want.
pi_49528480
Ik heb medelijden met Miranda. Waarom moet die domme big nu die functie krijgen. Miranda rules. en wat een acteerwerk inderdaad. Ook al heb ik een hekel aan die vrouwlijke dingen in de serie. Voornaamste reden dat ik er naar kijk zijn vanwege de acteerprestaties en de humor. Sandra Oh is gaaf. Ik vind seizoen twee tot nu toe het beste seizoen. Maar volgend seizoen kan heeel leuk worden. Als Christina en Miranda er in blijven die hebben nog humor . En Izzie natuurlilijk
  vrijdag 18 mei 2007 @ 23:35:33 #89
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_49528743
Wat een afsluiting.....GEWELDIG, staat voor volgende seizoen weer een hoop op stapel, De Half zus van Meredith die vorige week Derek probeer te versieren precies zoals Meredith het jaar er voor had gedaan....prachtig. Hopelijk blijft georgie. en Izzie move on or tell Callie and end it all.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_49530420
Arme Miranda Waarom dat stomme varken?
Izzy blijft leuk
George & Burke uit de serie? Vooral George vind ik jammer
Arme Christina
Wat een topaflevering
Alleen vond ik het laaste liedje, niet echt geweldig
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_49530935
Derek gaat niet met Lexie aan de haal, zeker niet als hij hoort dat het een Grey is. Daar issie veel te principieel voor. George gaat ook niet weg, ik geloof die roddel dat hij niet over dat faggot-gebeuren heen is gekomen. Daarnaast, Izzy zei het al, George is de glue in de hele groep.

Christina was echt briljant gespeeld door Oh . Zó pijnlijk, na alles wat ze voor hem over heeft gehad. Maar goed dat Burke geen chief is geworden, dat betweterige van hem was strontvervelend. Daarnaast zat het er natuurlijk aan te komen dat Burke zou verdwijnen, na al het gezeur achter de schermen wat hij veroorzaakt heeft.

Al met al ga ik het ontzettend missen in de zomer .
  zaterdag 19 mei 2007 @ 01:03:48 #92
141482 Q.
JurassiQ
pi_49531334
Lexie is tof.
For great justice!
pi_49532139
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:03 schreef Q. het volgende:
Lexie is tof.
En lekker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2007 01:52:24 ]
pi_49532310
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:42 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

En lekker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof. Dank je wel. Klootzak.

Godverdomme, je kan zelf toch ook wel bedenken dat dat een enorme spoiler is?
pi_49532336
Ik heb de spoilertags maar toegevoegd, voordat iemand anders het ook leest.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 02:58:20 #96
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_49533325
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Tof. Dank je wel. Klootzak.

Godverdomme, je kan zelf toch ook wel bedenken dat dat een enorme spoiler is?
Niet bitchen.....

dan moet je ook niet op het forum komen kijken hoe en wat. ZEUR
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_49533392
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 02:58 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Niet bitchen.....

dan moet je ook niet op het forum komen kijken hoe en wat. ZEUR
De regels staan daar al eeuwen over vast. Afleverigen worden besproken zodra ze uitgezonden zijn, alles over volgende afleveringen binnen spoilertags.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 03:07:58 #98
25016 Garble
The "Ga" is silent
pi_49533438
Morgen om half 1 's middags komt er een film op RTL4 met een héél jonge Katherine Heigl! Dus fans, allemaal kijken!
pi_49534839
mooie aflevering
komt Ava/Jane/Rebecca het volgend seizoen nog trug ?
pi_49536613
Ik wist niet dat dat een spoiler was. Zo bijzonder is dat toch niet? In ieder geval sorry voor de spoiler. Ik zal de volgende keer daar wel op letten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')