Ja grotendeels akoestisch onder begeleiding van een strijkkwartet. Die uptempo doet hij ook wel goed, maar dat vele instrumentale vind ik zelf weer minder...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind de afwisseling juist goed als dat het er is, uptempo nummers met veel instrumentaal en dan af en toe een akoestische ertussendoorWas dit concert helemaal akoestisch? Op last.fm zag ik dat er nog een kwartet bij zat toch ofzo??
Sorry met het instrumentale bedoelde ik gewoon "meer dan 1 instrument" dus met bandquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja grotendeels akoestisch onder begeleiding van een strijkkwartet. Die uptempo doet hij ook wel goed, maar dat vele instrumentale vind ik zelf weer minder...
Ow okay op die manier. Zijn band is wel een geweldige band trouwens, die misten wij wel ondanks het strijkkwartet. De interactie van Tom met zn band is geweldig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sorry met het instrumentale bedoelde ik gewoon "meer dan 1 instrument" dus met bandGeen lange gitaarsolo's ofzo
Maar dat maakte het dan denk ik wel heel speciaal, dat kwartet. Een puur akoestisch had ik denk ik niet getrokken
Bedankt voor dit linkje, heb hem even bij mn favorieten gezet...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef Norrage het volgende:
Oh hier staan al die filmpjes, van Carice?
http://www.last.fm/user/l(...)_van_houten_night%29
Vredenburg? Waar zie je dat staan dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:
Tom naar Tivoli Vredenburgh, akoestisch solo. Weet nog niet of ik daar zin in heb, maar desalniettemin erg leuk
Vredenburgh Leeuwenbergh. Ik formuleerde het verkeerd. Er moest een 2e woord naast Vredenburg maar dat had ik even verkeerd geschrevenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vredenburg? Waar zie je dat staan dan?
Ik zie alleen Effenaar, Paard, Leeuenbergh Kerk en de Duif staan.
Album is volgens mij al even uit of zat er al een tijdje aan te komen...
Wij hebben het album al een tijdje in huis!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:48 schreef Norrage het volgende:
En uiteraard komt er een nieuwe album genaamd: "From the Lowlands". Zou hij op lowlands staan?
edit: en het album is zelfs al uit naar het schijntniet zo goed in de media gebracht
Weet iemand hier meer van?
Waarom weet ik daar niks van? En staat het ook nergens online of op recensies-sites?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben het album al een tijdje in huis!!Volgens mij ook digitaal gekregen.
Ik volg hem op Twitter en daar zag ik het volgens mij staan. Ik heb via zijn webshop besteld...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom weet ik daar niks van? En staat het ook nergens online of op recensies-sites?
Ja, ik vond het wel goed! Maar moet zeggen dat het dus alweer een tijdje geleden is dat ik het geluisterd heb. Ik ben nu thuis aan het werk. Zal hem er eens opzetten!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:38 schreef Norrage het volgende:
Alphabet of Hurricanes is echt een prima album. Ben benieuwd naar die nieuwe, is het wat Diaan?
Dinsdag 14 mei bedoel je!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:35 schreef cafca het volgende:
Oeh, 13 mei in de Effenaar!
Ff agenda checken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |