Sterker nog, hij is vele malen beter.quote:muzikaal kan hij zich absoluut meten met namen als Damien Rice en David Gray.
Ik was toch liever weer naar de Melkweg gegaan, maar ja, ik heb het niet voor het zeggen.quote:
Haar ongeschoren oksels ook..?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Toen ze in de zaal gingen staan, stonden ze vlak voor me. Zelden van zo dichtbij een concert gezien. En Catherine Feeny is van dichtbij nog leuker.
Stond/zat 2 avonden vooraan,vandaar dat ik 't heb gezienquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat is me dan weer niet opgevallen.
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm vorige week was ik met een collega aan het praten over muziek en kwam Tom McRae ter sprake... nu bleek hij hem te kennenwant een van zn kinderen had een nummer op de i-pod van hem gezet... en jullie raden nooit van welke cd ze dit nummer hadden gehaald?? Nou: Knuffelrock 17!!! Tom McRae op een Knuffelrock-cd. Dat was even een shock voor me.
Even gecheckt en ja hoor hier het bewijs.
ow mn collega vond het wel erg goed en wil graag meer horen van hem... dat ga ik regelen![]()
Makkelijk geld verdienen, gok ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop