En om te lachen zodat de kijker snapt dat het grappig bedoelt is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:54 schreef TornadoDK het volgende:
die Patrick wordt gewoon betaald om te worden afgezeken
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:54 schreef DaFrenk het volgende:
Ik heb toch een enkele keer smakelijk gelachen, Fatima was inderdaad waardeloos
Wat een pruts publiek danquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:02 schreef Knipoogje het volgende:
...
En dat het originele UK lama's (Whose Line is it anyway) format niet eens meer zou werken omdat platte poep en piesgrappen de standaard zijn geworden in improvisatie TV land. Met een dansje en een liedje kan het publiek niets meer.
Waarom ligt dan bij vergelijkbare improvisatieprogramma's zoals "Mock The Week" op de BBC het publiek én de kijker zoals mezelf wél in een deuk om een goede improvisatiegrap ? (vanavond trouwens nog om 0h30 op de BBC2 , de Lama's zouden beter eens kijken hoe het wél moet/kan)quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:02 schreef Knipoogje het volgende:
Vara gids had er een leuk stukje over. Zelfs de lama's zelf gaven het toe dat ze alleen maar voor de goedkope snelle grap gaan. En dat het originele UK lama's (Whose Line is it anyway) format niet eens meer zou werken omdat platte poep en piesgrappen de standaard zijn geworden in improvisatie TV land. Met een dansje en een liedje kan het publiek niets meer.
Zondagavond is er ook nog een herhalingquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
owww is het alweer begonnen? hmmm morgen maar online kijken
Ik denk niet dat de lama's in staat zijn om ter plekke liedjes te zingen. Het zou wel leuk zijn als ze een poging het niveau van de US of UK versie te benaderen deden. Ga ik ook weer kijkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom ligt dan bij vergelijkbare improvisatieprogramma's zoals "Mock The Week" op de BBC het publiek én de kijker zoals mezelf wél in een deuk om een goede improvisatiegrap ? (vanavond trouwens nog om 0h30 op de BBC2 , de Lama's zouden beter eens kijken hoe het wél moet/kan)
Ik vind die kale Ruben ook erg goed.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:02 schreef Pune het volgende:
Ik vond de ruzie in de kleedkamer die een sollicitatiegesprek in de douchefabriek werd, werkelijk hilarisch. Maar het wordt nu toch wel bijna gedragen door Jeroen, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |