Ik hoop anders nog steeds dat Comedy Central WLIIA gaan uitzenden. Vanaf Season 1 dusquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:18 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ow asjeblieft, we hebben hier al 100x gehoord dat Whose Line is it Anyway zo veel beter is. Boeiend, open er een topic over ofzo.
Maar daarnaast is de Lama's weer beter als dat muziekquizje van BNN. Dus kan altijd slechterquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja natuurlijk, maar ik snap de toegevoegde waarde niet van die tig posts met "Oh, Whose line is it anyway is echt zoveel beter dan de lama's OMG OMG!"... dan denk ik: nou weten we het wel.
Mooi dat ik dat even weet, want je kunt echt lachen om die lama's.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef Eveli het volgende:
14 september.
quote:Patrick Lodiers ’regisseur in beeld’ van vermakelijke show
’DE LAMA’S’gaan weer los
NED. 3, 21.15 UUR
door PATRICK VAN WEERDENBURG
Presentator Patrick Lodiers (35) is multi-inzetbaar. Hij gooit zich in de strijd voor een potje olieworstelen of een baantje in het communistische China. Ook een moeilijk moment met een terminale jongere in Over Mijn Lijk schuwt hij niet. Bovendien won hij met De Lama’s de Gouden Televizier-Ring. In juni presenteerde Patrick De Grote Donorshow, waarin aandacht werd gevraagd voor het tekort aan orgaandonoren. Nu hebben ze Lodiers weten te porren om per 1 december voorzitter van het bestuur van BNN te worden, de hoogste functie binnen de omroepvereniging.
„Dat vind ik een onwaarschijnlijke eer en ik ga verschrikkelijk mijn best doen. Want BNN is een uitzonderlijke club met mooie en inspirerende mensen.”
Niettemin blijft Lodiers actief als presentator en programmamaker. Zoals in het vermakelijke De Lama’s, waarin vijf spugende grappenmakers er lustig op los improviseren. Vanavond de eerste van een nieuwe reeks, met als gast hockeyster en zangeres Fatima Moreira de Melo.
„Het is alweer zo’n vier jaar geleden dat we begonnen met De Lama’s. Het is een Engelse programmaformule en wij durfden het spektakel ook aan. We zijn eerst een jaar in de kelder gaan repeteren. Daarna volgden nog een aantal try-outs in het theater. Toen we met De Lama’s op televisie kwamen, waren we goed ingewerkt”, vertelt Patrick, die zelf toch maar het liefst als de regisseur in beeld blijft.
„Als we nieuwe spelletjes bedenken, doe ik bij repetities wel mee. Om te voelen hoe het is. Maar ik bak er bitter weinig van. Over twee weken zijn we aan de 50e aflevering toe. Dan is Guus Meeuwis te gast, inclusief een aantal bandleden”, zegt Patrick. „Waarom het programma De Lama’s heet? Helemaal in het begin liep er een eindredacteur bij die te pas en te onpas riep: ’Hoor ik daar lama’s schijten?’ Wat die gevleugelde uitspraak betekende weet geen mens, maar als een van ons door het BNNgebouw liep, hoorde je ’ben jij niet één van die lama’s?’ Dat hebben we maar zo gehouden.”
heeey oud klasgenoot!quote:
Jeroen Bosch College??quote:
quote:
en wie blaken weer van afwezigheid? die donkere en AdJust... die zouden toch in het nieuwe seizoen gaan meedoen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het begint iig niet goed met Fatima Morero de Mayo of hoe die kakker ook mag heten.
Ik weet wel een paar dingen wat ze mogen doen bij de doventolk rondequote:Op vrijdag 14 september 2007 10:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het begint iig niet goed met Fatima Morero de Mayo of hoe die kakker ook mag heten.
Hallo daar!quote:
Is al lang bekend. Adjust lag niet lekker in de groep en die andere had gewoon niet het niveau. Kan gebeurenquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
en wie blaken weer van afwezigheid? die donkere en AdJust... die zouden toch in het nieuwe seizoen gaan meedoen?
zekers, televisiewereld bevalt me erg goedquote:
dat had ik gemistquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is al lang bekend. Adjust lag niet lekker in de groep en die andere had gewoon niet het niveau. Kan gebeuren![]()
Netjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
zekers, televisiewereld bevalt me erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |