Zoals Jandinio erin geshopt is klopt ook niet goed, trouwens. Met z'n voeten achter Tijl en met z'n armen ervoor!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:44 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Alleen Ad-just is er heel lelijk in ge-photoshopped en de rest niet.![]()
Ad-Just was een keer als gast bij de Lama's. Ik ga er vanuit dat dat eenmalig was. En dat hij de volgende keer gewoon mee doet als Lama. Er zijn toch meer Lama's die niet elke week mee doen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:38 schreef AlizarinCrimson het volgende:
Toch begrijp ik dat hele Ad-Justverhaal niet. De hele zoektocht lanceren om iemand als willekeurige soapie X af en toe aan de tafel in het publiek naast die vreselijke presentator neer te zetten?
Ik kwam, als Afvalracejunktv-fan juist via "Lama Gezocht" pas bij de echte uitzendingen van de Lama's terecht dit seizoen en vond eerlijk gezegd de eerste 2 'echte' uitzendingen bedroevend slechter dan wat de finalisten in "Lama Gezocht" ervan bakten. Ook mocht Ad-Just maar liefst 1 x vijf minuten meedoen aan het programma, en dan nota bene nog in het Moordspel, juist dat onderdeel waar je iedere VMBO-er na een lesje drama nog in kan zetten!
En dan werden er ook nog diverse andere gloednieuwe Lama's opgevoerd, die blijkbaar via het ons-kent-ons circuitje waren opgeduikeld en de volle aflevering wel zonder probleem mee mochten doen. Hoe zit dat dan?
Zou het niet klikken tussen AJ en de andere Lama's? Helaas, tanden op elkaar dan maar en spelen met die klootzak.Dat wordt als professioneel van je verwacht. Het is geen jaarclubje!
Als die hele "Zoektocht" een hoax was om wat meer aandacht te trekken voor de echte Lama's (net als The Next Pussycat Doll) en er eigenlijk nooit plannen zijn geweest met de winnaar iets te doen: grote minachting dus voor je publiek, dat voor deze jongen heeft gekozen.![]()
Ja, jammerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Was maar een kort seizoenjammer, keek elke week uit naar vrijdag
![]()
een paar afleveringen terug heeft hij een hele aflevering meegedaan. Maar veel wist hij niet in te brengen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:23 schreef Miwaki het volgende:
[..]
Ad-Just was een keer als gast bij de Lama's. Ik ga er vanuit dat dat eenmalig was. En dat hij de volgende keer gewoon mee doet als Lama. Er zijn toch meer Lama's die niet elke week mee doen?
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:20 schreef knuppelhout het volgende:
ik vond die jandino niet heel leuk
ik vind hem raar, nerveus, irritant en vooral niet niet grappig overkomenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:20 schreef knuppelhout het volgende:
ik vond die jandino niet heel leuk, maarja ik kan me wel voorstellen dat mensen m wel leuk vinden.
Nou, daar ben ik het helemaal niet mee eens eigenlijk, hij vertelt een leuke grap en doet daar bovenop nog een leuk accent of stemmetje maar dat is niet waar zijn grapjes uit bestaan vind ik..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:30 schreef Eveli het volgende:
Ruben Nicolaï en inhoud?Zijn grappen bestaan vaak voornamelijk uit rare stemmetjes en geluidjes.
Ik vind Ruben Nicolai erg knap met stemmen idd. Prins Bernhardquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:30 schreef Eveli het volgende:
Ruben Nicolaï en inhoud?Zijn grappen bestaan vaak voornamelijk uit rare stemmetjes en geluidjes.
Pff inderdaad dan heeft het allemaal niet zoveel zin gehad eh..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef vosss het volgende:
Das toch ook wat he. Een hele show om een nieuwe lama te zoeken met voorrondes en alles en dan win je hem en dan mag je niet meedoen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |